quote:Op donderdag 1 december 2005 00:39 schreef Gellius het volgende:
Ah! Nu ik zielig ben, mag ik het zeggen! Ik ga hier misbruik van maken: Mag het er ene zijn, van lelieblanke huid; ja een smachtende brunette met een van verzenuwde erotiek hevig zwoegende buste, met dunne, alabaster vingers die vertwijfeld om zich hene graaien, zoekend en willend én een achteloos terzijde geworpen lamswollend truitje, met in de kraag - net wegduikend-, een enkele verfrommelde pagina slordig volgekladderd met vlekkkerige, slechte- heel slechte poezie?
Carice van Houten kan je volledige goedkeuring niet wegdragen, begrijp ik?quote:Op donderdag 1 december 2005 00:43 schreef Gellius het volgende:
Ik waardeer dit. Zeer. Mooie lijnen ook. Maar dit is een wannabe-filmster, of mogelijk een echte filmster. Maar geen gymnasiummeisje. Het heeft niks met alles te maken.
Dit is wat contextloos ineens.
Hoewel ik hoog opgebonden tieten en romige soep natuurlijk wel kan waarderen, hè? Het is niet dat ik de inzet niet zie, hoor.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:03 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Ooit een gymnasiummeisje. En ze kan heerlijke kippensoep voor je maken, Gellius.
Ik begin het inmiddels in de gaten te krijgen, Gellius.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:11 schreef Gellius het volgende:
Kijk, daar heb je het al. Ik gun iedereen zijn hoog opgebonden kippesoep, maar ik ben nu eenmaal nogal precies in mijn voorkeuren. O, o.
En als je van héél kwade wil bent, dan lijkt hij ook wel een beetje op die bebrilde-nog-altijd-niet-geraden-engerd van de buren...quote:Op donderdag 1 december 2005 09:16 schreef Gellius het volgende:
Ik blijf er een bebaarde Gene Hackman in zien.
Dank uquote:Op donderdag 1 december 2005 09:27 schreef Z het volgende:
Heel scherp Diaan, het is niet Steven King.
Zochten jullie het gymnasiummeisjes topic?
quote:Gene Hackman was first offered the role of , and was set to direct, but he withdrew after watching a clip of himself in Mississippi Burning (1988) at the The 61st Annual Academy Awards (1989) (TV), which made him uneasy about taking more violent roles. When
took over as director, he offered the role of
first to Michelle Pfeiffer and also to Meg Ryan.
Louis Gossett Jr. was also considered for the role of .
Robert Duvall was considered for the role of , and Jeremy Irons turned it down.
Jack Nicholson was considered for the part of ![]()
Robert De Niro was considered for the part of ![]()
Hij is!quote:Op donderdag 1 december 2005 09:35 schreef Diaan73 het volgende:
Is dat de schrijver van Silence of the Lambs, Hannibal en Red dragon dan?
Ow nu is het wel frustrerend dat ik niet meer weet hoe hij heet, terwijl ik alledrie de boeken heb gelezenquote:
Mohammed Elbarabei. maar ik zit in de verkeerde hoek te denken, denk ik nuquote:Op donderdag 1 december 2005 11:46 schreef Gellius het volgende:
Welke nobelprijswinner bedoel je, Fanaat?
Mijnheer was politicus, inderdaad.
Die is van zijn clubje, wed ik. het is geen Mohammed Elbardadrabadarabadei.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:49 schreef Z het volgende:
Die button, is die wel van een bandje?
Heb je plaatjes, Z?quote:Op donderdag 1 december 2005 14:40 schreef Z het volgende:
De kade waar aan ik werk ligt ook open! Het leven is fantastisch.
Nope, weer een schrijver.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:57 schreef pyl het volgende:
Hmmmmm......dat moet haast wel een Engelse, komische acteur zijn, hè Berkery?
Opgelapt hè? Meer niet.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:59 schreef Tokay het volgende:
Ik ben blij voor je dat je gebit weer is gerepareerd, Gellius.![]()
Waarbijquote:The phrase "![]()
" has entered the English language to signify a no-win situation, particularly one created by a law, regulation or circumstance.
Een Engelse, humoristische schrijver dan?quote:Op donderdag 1 december 2005 16:09 schreef Berkery het volgende:
Nope, weer een schrijver.
quote:Op donderdag 1 december 2005 16:22 schreef pyl het volgende:
Dit is Joseph Heller?
De rechtermeneer is inderdaad een Belg - en een beroemde hoor! Nu de linker nog.quote:
3 wijzen uit Nijmegen?quote:Op donderdag 1 december 2005 17:18 schreef pyl het volgende:
[..]
En zie toch eens hoe innig men is verenigd! De kerstsfeer straalt er vanaf, als het ware.![]()
Nee, geen Deen, zeker niet. Wel iemand uit een onbeduidend landje, da's weer goed gezien.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:24 schreef Gellius het volgende:
Het is ook overduidelijk dat onze fiere Bataaf die in frituurvet geweekte 'Belgische" fielt niet eens áán wil kijken. Gelijk heeft-ie. Eerst excuses voor het ongeoorloofd enteren van een Koninklijke Kanonneerboot en alles wat daar mee samenhangt.
Enfin, ik word emotioneel, moe'k niet doen.
De andere meneer is een Deen of daaromtrent van het een of ander?
Nóg kleiner!quote:Op donderdag 1 december 2005 17:29 schreef Gellius het volgende:
Huiver! Toch geen Zwitser?!
Nou Pyl, ik heb een andere reden om even niet in een al te best humeur te zijn.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:08 schreef pyl het volgende:
Ja, dat valt nog niet mee, hè peace?
Oei, dat klinkt omineus.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:10 schreef peaceman het volgende:
Nou Pyl, ik heb een andere reden om even niet in een al te best humeur te zijn.
Ik mail je zo wel ff....quote:Op donderdag 1 december 2005 18:14 schreef pyl het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt omineus.![]()
Sterkte ermee, wat het ook is, beste peaceman!![]()
Lijkt me wel, hè?quote:Op donderdag 1 december 2005 18:15 schreef peaceman het volgende:
Als dat mag
Nee, ik heb het gewoon een beetje druk.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heej mr_anonimous, op vakantie geweest?
Je bent hulp-Sinterklaas?quote:Op donderdag 1 december 2005 18:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, ik heb het gewoon een beetje druk.![]()
Ja zoiets.quote:
quote:
Je zult maar de zak van Sinterklaas zijnquote:Op donderdag 1 december 2005 18:54 schreef peaceman het volgende:
of hulp Mijter
niks, noppes, nadaquote:Op donderdag 1 december 2005 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ligt er al sneeuw in Amsterdam-West?
Nee gelukkig niet en gelukkig ook geen hulpzak.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:54 schreef peaceman het volgende:
of hulp Mijter
Dan kan je nog beter Hulp-zak zijnquote:Op donderdag 1 december 2005 18:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je zult maar de zak van Sinterklaas zijn
Is de NPS nu al op geheven?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je een bijzonder tv-moment wil zien moet je nu naar Ned3 kijken. Daar gebeurt helemaal niets
Wat aardig...dank je welquote:Op donderdag 1 december 2005 19:05 schreef peaceman het volgende:
Ik wil Pos nog even complimenteren met haar avatar!![]()
Ze staken in protest tegen het beleid, beter wanbeleid, van Medy. Geef ze groot gelijk, het is heel erg wat mevroi Van der Laan aan wil richten.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is de NPS nu al op geheven?
Ik snap ook niet waarom de NPS moet verdwijnen. Waarom heffen ze de EO niet op. Zijn we ook gelijk van Prinsen en Prinsessen af. En van Knevel.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze staken in protest tegen het beleid, beter wanbeleid, van Medy. Geef ze groot gelijk, het is heel erg wat mevroi Van der Laan aan wil richten.
Knevelquote:Op donderdag 1 december 2005 19:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom de NPS moet verdwijnen. Waarom heffen ze de EO niet op. Zijn we ook gelijk van Prinsen en Prinsessen af. En van Knevel.
Uiteindelijk is het allemaal te herleiden naar een bezoek van kamerleden, waaronder Dittrich en Atsma, aan de redactie van NOVA. Sindsdien is Den Haag in oorlog met Hilversum.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:25 schreef peaceman het volgende:
Ik snap de veranderingsdrang van Medy niet zo goed.
Lefgozerquote:En klasse dat Mathijs en de zijnen protesteren!
Ik weet gewoon niet wie het isquote:Op donderdag 1 december 2005 19:35 schreef fotoloog het volgende:
Pomdiedomdiedom..............
Zo aantrekkelijk vind ik haar niet....quote:Op donderdag 1 december 2005 19:48 schreef fotoloog het volgende:
Jaja komt u maar....
Bij een rijke vrouw ben ik bereid dat door de vingers te zienquote:Op donderdag 1 december 2005 19:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zo aantrekkelijk vind ik haar niet....![]()
Voor jou heb ik nog wel een boekie ergens.....quote:Op donderdag 1 december 2005 19:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zo aantrekkelijk vind ik haar niet....![]()
Met nietsverhullende foto's van Alicia Keys?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:51 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Voor jou heb ik nog wel een boekie ergens.....
Zeker,alleen jammer dat je geen msn hebt,ik ga het niet op het WWW vertellen...quote:
Een fout antwoord was ook reden genoeg geweest.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een goed antwoord van mij is toch reden genoeg?
Zeker Scrutquote:Op donderdag 1 december 2005 19:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een goed antwoord van mij is toch reden genoeg?
Zou je dat geen afknapper vinden?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Met nietsverhullende foto's van Alicia Keys?
Marijke Helwegenquote:Op donderdag 1 december 2005 19:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Met nietsverhullende foto's van Alicia Keys?
Dan raken we hier iedere avond zwaar bezopenquote:Op donderdag 1 december 2005 19:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een fout antwoord was ook reden genoeg geweest.
quote:
Ach bezopen ziet alles er mooier uit, zelfs niets verhullende foto's van Aliciaquote:Op donderdag 1 december 2005 19:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan raken we hier iedere avond zwaar bezopen![]()
Daar ren ik hard voor weg.quote:
Jij hebt Alicia al eens naakt gezien?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zou je dat geen afknapper vinden?
Gracias amigo,salutèquote:
Nee met het hoofd vooruit door het dichtst bijzijnde raam.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met je lipjes getuit en je borstjes vooruit?
Neuh, maar ik zou me kunnen voorstellen dat als mijn favoriete zangeres een naaktreportage zou doen, ik dat wel een beetje cheap zou vinden.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij hebt Alicia al eens naakt gezien?
Graag gedaan. Proost!quote:
Dat is wel waar inderdaad. Naaktreportages zijn ook meestal besteed aan dames die nog naam willen maken of een comeback willen maken.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh, maar ik zou me kunnen voorstellen dat als mijn favoriete zangeres een naaktreportage zou doen, ik dat wel een beetje cheap zou vinden.
Ik ben in ieder geval heel blij voor je en hoop dat het betekend dat we je nu weer wat vaker zien.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:52 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Zeker,alleen jammer dat je geen msn hebt,ik ga het niet op het WWW vertellen...
Ga je weg?quote:
quote:
Ach ga weg....quote:Op donderdag 1 december 2005 20:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb nog beloofd bij iemand op bezoek te komen.
Ciao
Ik ben wel nieuwsgierig... tell me.... ik ben online op MSNquote:Op donderdag 1 december 2005 19:52 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Zeker,alleen jammer dat je geen msn hebt,ik ga het niet op het WWW vertellen...
Ik wilde net Dustin Hoffman als hintje geven. Correctemundo.quote:
Mail is on you're sidequote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:51 schreef pyl het volgende:
Whehehe, dat lijkt mevrouw pyl wel (die rechter dan hè).
Als ik nou zeg dat ik die voelde aankomen, geloof je me dan?quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:55 schreef pyl het volgende:
Als ik nou zeg dat ik die voelde aankomen, geloof je me dan?
Toch is de gelijkenis sprekend hoor Pylquote:Op donderdag 1 december 2005 20:55 schreef pyl het volgende:
[..]
Als ik nou zeg dat ik die voelde aankomen, geloof je me dan?
Nee hoor peace, pyl speelt geen piano.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:58 schreef peaceman het volgende:
Toch is de gelijkenis sprekend hoor Pyl![]()
Maar mevrouw pyl, daarentegen, zit regelmatig zo op de piano.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:03 schreef Tokay het volgende:
Nee hoor peace, pyl speelt geen piano.
Dat krijg je als je vrijwel tegelijkertijd post.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:05 schreef Tokay het volgende:
Dat zég ik!
Het is er maar één hoor.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:09 schreef dartfanaat het volgende:
Dat krijg je als je vrijwel tegelijkertijd post.
Denk eerlijk gezegd aan 2 actrices
Het is er echt maar één, daar sta ik voor in.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:09 schreef dartfanaat het volgende:
Denk eerlijk gezegd aan 2 actrices
Was ook alleen voor het plaatje.....quote:Op donderdag 1 december 2005 21:03 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee hoor peace, pyl speelt geen piano.
*proest!quote:Op donderdag 1 december 2005 21:11 schreef peaceman het volgende:
Was ook alleen voor het plaatje.....![]()
quote:
Dit is een vrouw van vlees en bloed, en geen getekend stripfiguurtje.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:14 schreef peaceman het volgende:
Is het Lucy uit Peanuts?
Lucy is een getekend stripfiguurtje? (contaminatie?)quote:Op donderdag 1 december 2005 21:23 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dit is een vrouw van vlees en bloed, en geen getekend stripfiguurtje.
Wat is het toch een grapjas.. onze eigen huishomo: Treinhomo....quote:Op donderdag 1 december 2005 21:39 schreef Treinhomo het volgende:
Gellius; peaceman noemt jou een homo. Dat zou ik niet pikken...
Ik sluit me daar graag bij aan, hoewel het bij mij de greep betreft.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:41 schreef Gellius het volgende:
De onbekende juffrouw is niet langer rossig en is uitgebreid met een onbekend heerschap. Ik begin de grip een beetje te verliezen.
En? Hoe smaakte het?quote:Op donderdag 1 december 2005 21:46 schreef Gellius het volgende:
-----dienstmededeling-----
Ik heb zojuist de noodvullig geconsumeerd.
----einde dienstmededeling----
quote:Op donderdag 1 december 2005 21:46 schreef Gellius het volgende:
Ik heb zojuist de noodvullig geconsumeerd.
Goedzo!quote:Op donderdag 1 december 2005 21:45 schreef brother52 het volgende:
Dharma & Greg
Precies die andere dus...quote:Op donderdag 1 december 2005 21:45 schreef brother52 het volgende:
Dharma & Greg
Kijk omhoog Sammyquote:Op donderdag 1 december 2005 21:47 schreef Tokay het volgende:
[..]
Goedzo!
Ik zal haar naam wel geven: Jenna Elfman.
'Gellius' is zeker Latijn voor 'zwart gat' ?quote:Op donderdag 1 december 2005 21:46 schreef Gellius het volgende:
Ik heb zojuist de noodvulling geconsumeerd.
Dat zeg ik....quote:Op donderdag 1 december 2005 21:47 schreef Tokay het volgende:
[..]
Goedzo!
Ik zal haar naam wel geven: Jenna Elfman.
Verlate felicitaties voor het juiste antwoord, Diaan.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
Jenna Elfman....
Terug naar die prutsers? Bèn je. Kruidnagel er in en twee literflessen oude jenever inslaan.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:52 schreef Tokay het volgende:
Speciaal voor Gellius, omdat-ie morgen terug moet naar de tandarts.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 december 2005 21:54 schreef Tokay het volgende:
[..]
Verlate felicitaties voor het juiste antwoord, Diaan.
Aldusquote:Op donderdag 1 december 2005 21:54 schreef Gellius het volgende:
[..]
Terug naar die prutsers? Bèn je. Kruidnagel er in en twee literflessen oude jenever inslaan.
quote:Op donderdag 1 december 2005 22:03 schreef Treinhomo het volgende:
Berendien uut Wisp.
Wat is er koetsier ?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:07 schreef Gellius het volgende:
Huuuu!
'n Zure oprisping ineens, ik weet ook niet wat het is. Ga maar weer verder - stapvoets graag.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:09 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wat is er koetsier ?
Waarom stoppen we zo plotsklaps ?
quote:Op donderdag 1 december 2005 22:09 schreef Treinhomo het volgende:
Wat is er koetsier ?
Waarom stoppen we zo plotsklaps ?
Natuurlijk, wyccie.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 22:12 schreef pyl het volgende:
Da's een monomane Franse regisseur met een Gitane in zijn mond.![]()
Het betreft de ministers van Buitenlandse Zaken van Luxemburg (Joseph Bech), Nederland (Jan Willem Beyen) en België (Paul Henri Spaak) tijdens de onderhandelingen die aan de oprichting van de EEG voorafgingen (1955-56). De BENELUX trad toen als eenheid op. Mooi hè?quote:Op donderdag 1 december 2005 18:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Die heren hebben zeker net de Benelux opgericht of zoiets?
quote:Op donderdag 1 december 2005 22:40 schreef Treinhomo het volgende:
Keanu Reeves.
Halve punt voor Gellius, Gregory Hines is juist....quote:Op donderdag 1 december 2005 22:51 schreef Gellius het volgende:
Gregory Hines en dinges. Van die film.
Krijg ik dan een kwart puntje?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:54 schreef Tokay het volgende:
[..]
Halve punt voor Gellius, Gregory Hines is juist....
..... en een halve punt voor tong, voor Mikhail Baryshnikov.quote:
Jij krijgt niks!quote:Op donderdag 1 december 2005 22:54 schreef wyccie het volgende:
Krijg ik dan een kwart puntje?
Ja hoor! Alsjebieft:quote:
Mmmmm lekker, dank je!quote:
Déja-vu ervaring! Volgens mij is die Gregory Hines al eerder geweest en heb ik toen hetzelfde gezegdquote:(Gregory Hines rookt niet meer sinds 2003, hij heeft nooit in Will & Grace gespeeld...)
Hij was dan ook erg goedkoop .quote:Op donderdag 1 december 2005 21:46 schreef Gellius het volgende:
Ik heb zojuist de noodvulling geconsumeerd.
Ja!quote:Op donderdag 1 december 2005 23:05 schreef Z het volgende:
Die linkert deed toch ook een rolletje in Sex And The City.
Nooit begonnen...quote:Op donderdag 1 december 2005 23:08 schreef Gellius het volgende:
Pas gestopt, Treinhomo?
Als je 't zo leest, is een tandarts eigenlijk net een stratenmaker...quote:Op donderdag 1 december 2005 23:11 schreef Z het volgende:
Overigens 'ius, brokkelen noodvullingen wel vaker af, en ze verzakken, dus het zal wel goedkomen.
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:15 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een gewilde prooi voor zeerovers.
Met zo'n onelegant ooglapje?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ga jij je zo voor mij verkleden ?![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:13 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Als je 't zo leest, is een tandarts eigenlijk net een stratenmaker...
Tja; jij vond dat een goed teken...quote:Op donderdag 1 december 2005 23:30 schreef Gellius het volgende:! Mijn gebit is een opgebroken straat! Wat een dag! Wàt een dàg!
Jij niet dan?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:34 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Tja; jij vond dat een goed teken...![]()
'k werd laatst in Nuenen door de pratende tante steevast heen en weer geslingerd tussen 2 opgebroken straten...sindsdien ontleen ik weinig genot meer aan dit fenomeen...quote:Op donderdag 1 december 2005 23:36 schreef Gellius het volgende:
Jij niet dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |