Lul niet. Als je FDB haalt dan gaat Stam dus sowieso aan je neus voorbij. Als er al de kleinste kans is dat ie naar Ajax wil vind ik dat we er alles aan moeten doen om hem te halen. FDB zie ik echt niet zitten, volgens mij wordt dat helemaal niks. Te oud/langzaam/heeft zn beste tijd gehad. Een Frank Verlaatje.quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:59 schreef Roycoooooo het volgende:
Idd, niet geschoten altijd mis natuurlijk!!![]()
Van der Lem en Ruud Krolquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:45 schreef twi het volgende:
Nouja, het spijt me verschrikkelijk, maar Frank hoef ik als speler niet meer te hebben. Hij zegt dat fitheid geen probleem is, omdat 'ie een stel kreupele mannen uit Qatar er uit loopt op de training. Ja, leuk, maar zet je 'm in de Ajax-selectie dan is er maar 1 iemand langzamer dan hem.
Verlaat was destijds echt nog wel een redelijke speler. Maar als je hem in de mandekking zet dan kan het weleens fout gaan ja.quote:
Juist, het risico is inderdaad te groot om de Boer in de mandekking te zetten. Met zijn inzicht, techniek, coachend vermogen en pass zie ik in hem echter wel een goede inschuivende verdediger voor dit Ajax! Neemt niet weg dat je nooit bij voorbaat weet of een dergelijke actie ook echt goed gaat uitpakken. In het verleden is aangetoond dat het zowel een succes als een teleurstelling kan zijn....quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:27 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Verlaat was destijds echt nog wel een redelijke speler. Maar als je hem in de mandekking zet dan kan het weleens fout gaan ja.
Hij heeft daarna nog drie seizoenen bij Werder in de basis gestaan.. dus daaraan lag het echt niet.
Maar waarom niet Stam en de Boer, de Boer kost toch niets lijkt me?quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:04 schreef devv05 het volgende:
Misschien FDB als tweede keus maar gewoon eerst alles op alles voor Stam zetten.
Stam en de Boer zijn toch totaal niet vergelijkbaar.......quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:04 schreef devv05 het volgende:
Misschien FDB als tweede keus maar gewoon eerst alles op alles voor Stam zetten.
Ach, zijn zaakwaarnemer heeft gezegd dat Stam niet bij voorbaat nee zegt !!!quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:13 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik denk niet dat Stam zin heeft in Ajax.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:34 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik denk hoop dat geen van beiden komen
Alex is toch voor chelsea?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:43 schreef OnlineGokker het volgende:
Alex <-> Stam
Lijkt me het meest voor de hand liggend toch?
Zo is het beter.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:13 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik hoop niet dat Stam zin heeft in Ajax.
Een Ajacied die hoopt dat Stam niet naar Ajax gaat?quote:
Ik las het eigenlijk als: J_F hoopt dat Stam niet naar ajax gaat . . .quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Een Ajacied die hoopt dat Stam niet naar Ajax gaat?
Wie wil je wel dan, Fortes Rodriguez? En Victor Kros op goal zeker.![]()
Dat heb ik nergens gezegd toch?quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:38 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik las het eigenlijk als: J_F hoopt dat Stam niet naar ajax gaat . . .
Ik heb jouw denkwijze inmiddels doorgrond. Ik wou de rest deelgenoot maken van wat jij eigenlijk bedoeldequote:Op vrijdag 2 december 2005 15:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Een Ajacied die hoopt dat Stam niet naar Ajax gaat?
Wie wil je wel dan, Fortes Rodriguez? En Victor Kros op goal zeker.![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:38 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik las het eigenlijk als: J_F hoopt dat Stam niet naar ajax gaat . . .
Wees maar niet bang, dat kwartje is nu echt wel gevallen hoor. Er gaat binnen korte tijd echt een hoop veranderen, dat blijkt uit alles.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:56 schreef HeatWave het volgende:
Ajax kennende komt er niemand, of een vage buitenlandse speler die niemand kent en bankzit bij FC bladiebla.
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, dat kwartje is nu echt wel gevallen hoor. Er gaat binnen korte tijd echt een hoop veranderen, dat blijkt uit alles.
O gij grote goeroe! Gij hebt mijn manier van dencken geckraackt. Kunt gij nu oock wellicht een oplossing vinden tegen zieckte en armoe?quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:40 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik heb jouw denkwijze inmiddels doorgrond. Ik wou de rest deelgenoot maken van wat jij eigenlijk bedoelde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |