Tsja, Reiziger zit toch ook bij PSV.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Het zou wel een beetje triest van hem zijn als hij Ajax verkiest boven zijn oude club, maar ja van mij mag hij
Reiziger werd niet benaderd door Ajax.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:54 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Tsja, Reiziger zit toch ook bij PSV.
ja, zit me ook niet helemaal lekker.. zag hem gisteren in het Ajax shirt in 1995 weer... en nu in dat verderfelijke philips shirt...quote:Op donderdag 1 december 2005 22:54 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Tsja, Reiziger zit toch ook bij PSV.
En ook de jeugdopleiding doorlopenquote:Op donderdag 1 december 2005 22:59 schreef Suijk het volgende:
Het is nou ook niet zo dat Reiziger zijn halve leven bij Ajax heeft gespeeld. Eigenlijk maar 2 seizoenen ofzo geloof ik.
Je ziet het verschil niet tussen het geval Stam en het geval Reiziger? Stam wordt wel door z'n oude club begeerd en Reiziger werd dat niet.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:23 schreef StarGazer het volgende:
2 seizoenen of niet, hij behoorde wel tot de 11 die de finale wonnen. Dat maakt het wel crue vind ik
quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:47 schreef Mangoworks2002 het volgende:
daarbij komt dat ik liever F de boer zie dan Stam, maar das mijn mening.
Ik wil nu eenmaal een linkspootquote:
Denk het niet, daarbij komt dat de boer natuurlijk voor ajax geen onbekende is en dat veel supporters hem graag terug zouden zien. Overigens vind ik wel dat Frank er wel erg openlijk naar solliciteerdquote:Op vrijdag 2 december 2005 08:55 schreef Suijk het volgende:
Stam heeft volgens mij in zijn linkerteen nu nog meer waarde voor Ajax dan Frank met allebei zijn benen...
Dat klopt ook wel, maar Frank is er dit jaar niet beter op geworden. Een rol in de technische staf lijkt me wel wat voor hem en dan mag Stam de defensie aanvoeren.quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:04 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Denk het niet, daarbij komt dat de boer natuurlijk voor ajax geen onbekende is en dat veel supporters hem graag terug zouden zien. Overigens vind ik wel dat Frank er wel erg openlijk naar solliciteerd
Stam is er dit jaar ook niet beter op geworden, dus dat is niet echt een argument. Frank kan gewoon als spelert/trainert aan de slag...quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel, maar Frank is er dit jaar niet beter op geworden. Een rol in de technische staf lijkt me wel wat voor hem en dan mag Stam de defensie aanvoeren.
Dat Frank bij een 2-0 achterstand zichzelf inbrengt ofzoquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Stam is er dit jaar ook niet beter op geworden, dus dat is niet echt een argument. Frank kan gewoon als spelert/trainert aan de slag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |