Niets flauws aan.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:41 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Je suggereert anders wel dat de marokkanen die je op de wallen ziet lopen daar zijn om sex te hebben. Beetje flauw, niet?
Want? Dat mag niet?quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:30 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Wel flauw als hij zelf aangeeft op de wallen te zijn om geen sex te hebben.
Ben je nou zo simpel? Als je de raamprostitutie verbiedt dan bestaat de hele prostitutie niet meer? Dan zijn alle hoeren opeens hobbyisten?quote:Op donderdag 1 december 2005 09:10 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Kijk, ik vind economie en toeristme uitstekend, maar niet ten koste van de vrijheid van mensen.
[..]
Misschien het welzijn van de vrouwen? Waarom zo'n negatieve insteek?
nee die staat in zijn boek over 2020. kijken of de 'verkeerd begrepen' asscher niet gewoon zelf een vaag tekstje heeft lopen kalken, die bij nader inzien toch niet zo slim was.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:11 schreef Pappie_Culo het volgende:
Zal z'n hond wel hebben opgegeten
Gelukkig maar. Maar uit dit stukje tekst wordt me nog niet helemaal duidelijk of hij nou van alle raamprostitutie af wilt of dat hij alleen van de ramen af wilt waarvan men weet dat vrouwen daar gedwongen werken...quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:28 schreef zoalshetis het volgende:
02 December 2005 10:14
Kort binnenlands nieuws
AMSTERDAM PvdA-fractieleider Asscher in Amsterdam wil niet dat de Wallen worden afgeschaft. Een passage uit zijn boek is volgens hem verkeerd begrepen. Hij wil alleen af van de raamprostitutie waarin de vrouwen gedwongen werken.
bron: nos
ga jij maar ff die park checken, maar pas op, het park weet waar je huis woont. All your base are belong to us, bro'.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:35 schreef natte-flamoes het volgende:
Sjonge jonge lekker kinderachtig zeg. Maar vertel nou eens wat die feit is waar je het over hebt?
Ik vind eer, waardigheid, respect en reinheid belangrijkere aspecten dan geld, jij niet? Helaas is dit het grootste probleem van de kapitalistisch ingestelde westerse wereld.quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:13 schreef halion het volgende:
het afschaffen van de Wallen zal de economische doodsteek zijn voor Amsterdam/het toerisme.
Het zal toch wel doorgaan in de illegaliteit, maargoedquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind eer, waardigheid, respect en reinheid belangrijkere aspecten dan geld, jij niet? Helaas is dit het grootste probleem van de kapitalistisch ingestelde westerse wereld.²
Maar in de moslim wereld is het allemaal paix en vree... vraag maar aan die nep Palestijnen die gewoon vluchtelingen zijn uit andere Arabische landen en hun eigen land niet meer in mogen omdat ze beter bruikbaar zijn als nep Palestijn.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind eer, waardigheid, respect en reinheid belangrijkere aspecten dan geld, jij niet? Helaas is dit het grootste probleem van de kapitalistisch ingestelde westerse wereld.²
Meen je dit nou? Een tijd geleden zei je nog dat je wel terug naar Marokko zou willen maar dat het hier financieel zo veel aantrekkelijker was en dat je daarom deze koe melkt voor alles wat het waard is..quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
de grootste grap is dat dat, met een goed prostitutiebeleid, nou juíst het geval is. kijk dat een gemeente graag wil dat er geen misbruik gemaakt wordt van vrouwen die tegen hun wil sex moeten hebben, dat lijkt me een erg open deur. dat wil iedereen met een hart. dat de gemeente daarin in gebreke blijft en geen idee heeft (lees te laf) hoe dit te bereiken, dat is een heel andere zaak.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind eer, waardigheid, respect en reinheid belangrijk
Dit is de enige juiste conclusie inderdaad.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:59 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ben je nou zo simpel? Als je de raamprostitutie verbiedt dan bestaat de hele prostitutie niet meer? Dan zijn alle hoeren opeens hobbyisten?
Denk effe na man.
Dit plan dient op geen enkele wijze het welzijn van de vrouwen. Het enige waar dit plan toe dient is het sussen van het geweten van de hoerenlopende pvda fractie in A'dam.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:59 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ben je nou zo simpel? Als je de raamprostitutie verbiedt dan bestaat de hele prostitutie niet meer? Dan zijn alle hoeren opeens hobbyisten?
Denk effe na man.
Dit plan dient op geen enkele wijze het welzijn van de vrouwen. Het enige waar dit plan toe dient is het sussen van het geweten van de hoerenlopende pvda fractie in A'dam.
Vreemd. Jij legt de oorzaak van gedwongen prostitutie puur en alleen bij de gemeente. Wat voor onderbouwing heb jij dat de gemeente in dit geval in gebreke is?quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:54 schreef zoalshetis het volgende:
dat de gemeente daarin in gebreke blijft en geen idee heeft (lees te laf) hoe dit te bereiken, dat is een heel andere zaak.
inkoppertje hoorquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is gewoon te zielig voor woorden dat vrouwen worden gezien als een export importproduct en men er nog trots op is ook. Ik durft te stellen dat 95% van de lustige dames het eigenlijk tegen haar zin doet. Kom op man, we moeten wakker worden, dit hoort niet te kunnen.²
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |