abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 december 2005 @ 21:36:14 #151
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_32738445
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:41 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Je suggereert anders wel dat de marokkanen die je op de wallen ziet lopen daar zijn om sex te hebben. Beetje flauw, niet?
Niets flauws aan.
Hup, aan het werk!
pi_32747365
quote:
Op donderdag 1 december 2005 21:36 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Niets flauws aan.
Wel flauw als hij zelf aangeeft op de wallen te zijn om geen sex te hebben.
geen
pi_32748837
het afschaffen van de Wallen zal de economische doodsteek zijn voor Amsterdam/het toerisme.
pi_32750183
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 08:30 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Wel flauw als hij zelf aangeeft op de wallen te zijn om geen sex te hebben.
Want? Dat mag niet?
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  vrijdag 2 december 2005 @ 11:28:01 #155
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32750371
02 December 2005 10:14
Kort binnenlands nieuws
AMSTERDAM PvdA-fractieleider Asscher in Amsterdam wil niet dat de Wallen worden afgeschaft. Een passage uit zijn boek is volgens hem verkeerd begrepen. Hij wil alleen af van de raamprostitutie waarin de vrouwen gedwongen werken.

bron: nos

yawn...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 2 december 2005 @ 11:59:57 #156
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_32751223
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:10 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Kijk, ik vind economie en toeristme uitstekend, maar niet ten koste van de vrijheid van mensen.
[..]

Misschien het welzijn van de vrouwen? Waarom zo'n negatieve insteek?
Ben je nou zo simpel? Als je de raamprostitutie verbiedt dan bestaat de hele prostitutie niet meer? Dan zijn alle hoeren opeens hobbyisten?

Denk effe na man.

Dit plan dient op geen enkele wijze het welzijn van de vrouwen. Het enige waar dit plan toe dient is het sussen van het geweten van de hoerenlopende pvda fractie in A'dam.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_32751314
Laten ze staatsbordelen maken, zonder woekerwinsten en gewoon met belasting.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  vrijdag 2 december 2005 @ 12:06:25 #158
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32751396
iemand in het bezit van die passage waar 'anderen' het verkeerd hebben begrepen?
  vrijdag 2 december 2005 @ 12:11:28 #159
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_32751501
Zal z'n hond wel hebben opgegeten
  vrijdag 2 december 2005 @ 12:22:32 #160
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32751736
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 12:11 schreef Pappie_Culo het volgende:
Zal z'n hond wel hebben opgegeten
nee die staat in zijn boek over 2020. kijken of de 'verkeerd begrepen' asscher niet gewoon zelf een vaag tekstje heeft lopen kalken, die bij nader inzien toch niet zo slim was.

meneer laat zich soms nogal snel meevoeren door populisme en gereutel in de marge, zonder daadwerkelijk problemen te durven aanpakken.
pi_32752197
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 11:28 schreef zoalshetis het volgende:
02 December 2005 10:14
Kort binnenlands nieuws
AMSTERDAM PvdA-fractieleider Asscher in Amsterdam wil niet dat de Wallen worden afgeschaft. Een passage uit zijn boek is volgens hem verkeerd begrepen. Hij wil alleen af van de raamprostitutie waarin de vrouwen gedwongen werken.

bron: nos
Gelukkig maar. Maar uit dit stukje tekst wordt me nog niet helemaal duidelijk of hij nou van alle raamprostitutie af wilt of dat hij alleen van de ramen af wilt waarvan men weet dat vrouwen daar gedwongen werken...
eeeh
  vrijdag 2 december 2005 @ 13:07:21 #162
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32752771
ik vind het nu sowieso een gedachtengang van lik me vestje van asscher. tuurlijk willen we af van vrouwen die gedwongen worden sex te doen. voor geld of niet voor geld. die man probeert zich er onder uit te lullen, maar helaas is zijn boek al gedrukt, dat is dan wel weer komisch.
  vrijdag 2 december 2005 @ 13:23:18 #163
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_32753162
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:35 schreef natte-flamoes het volgende:
Sjonge jonge lekker kinderachtig zeg. Maar vertel nou eens wat die feit is waar je het over hebt?
ga jij maar ff die park checken, maar pas op, het park weet waar je huis woont. All your base are belong to us, bro'.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 2 december 2005 @ 14:13:56 #164
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_32754354
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 10:13 schreef halion het volgende:
het afschaffen van de Wallen zal de economische doodsteek zijn voor Amsterdam/het toerisme.
Ik vind eer, waardigheid, respect en reinheid belangrijkere aspecten dan geld, jij niet? Helaas is dit het grootste probleem van de kapitalistisch ingestelde westerse wereld.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_32754896
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 14:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik vind eer, waardigheid, respect en reinheid belangrijkere aspecten dan geld, jij niet? Helaas is dit het grootste probleem van de kapitalistisch ingestelde westerse wereld.

²
Het zal toch wel doorgaan in de illegaliteit, maargoed
  vrijdag 2 december 2005 @ 14:50:24 #166
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_32755416
quote:

[..]

²
Maar in de moslim wereld is het allemaal paix en vree... vraag maar aan die nep Palestijnen die gewoon vluchtelingen zijn uit andere Arabische landen en hun eigen land niet meer in mogen omdat ze beter bruikbaar zijn als nep Palestijn.

Ga je diep schamen man ouwehoer. En als het je hier niet bevalt moet je lekker snel weg gaan naar waar je je beter thuis voelt.
pi_32755502
quote:

[..]

²
Meen je dit nou? Een tijd geleden zei je nog dat je wel terug naar Marokko zou willen maar dat het hier financieel zo veel aantrekkelijker was en dat je daarom deze koe melkt voor alles wat het waard is..
eeeh
  vrijdag 2 december 2005 @ 14:54:49 #168
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32755538
quote:

[..]

Ik vind eer, waardigheid, respect en reinheid belangrijk
de grootste grap is dat dat, met een goed prostitutiebeleid, nou juíst het geval is. kijk dat een gemeente graag wil dat er geen misbruik gemaakt wordt van vrouwen die tegen hun wil sex moeten hebben, dat lijkt me een erg open deur. dat wil iedereen met een hart. dat de gemeente daarin in gebreke blijft en geen idee heeft (lees te laf) hoe dit te bereiken, dat is een heel andere zaak.

vergelijk het met het sluiten van alle moskees in een stad als er eentje extremisten voortbrengt.
pi_32774384
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 11:59 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Ben je nou zo simpel? Als je de raamprostitutie verbiedt dan bestaat de hele prostitutie niet meer? Dan zijn alle hoeren opeens hobbyisten?

Denk effe na man.

Dit plan dient op geen enkele wijze het welzijn van de vrouwen. Het enige waar dit plan toe dient is het sussen van het geweten van de hoerenlopende pvda fractie in A'dam.
Dit is de enige juiste conclusie inderdaad.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32774579
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 11:59 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Denk effe na man.

Waar heb ik het over dat wanneer je raamprostitutie verbiedt er helemaal geen prostitutie meer bestaat? Denk effe na man, waar zeg ik dat? Ik zeg dat ik me wel kan vinden in het verbieden van gedwongen prostitutie als toeristische attractie.
Ik vraag me af wat erger is, gedwongen prostitutie toelaten als toeristische attractie, of als pvda 'het geweten sussen'.
geen
pi_32774582
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 14:54 schreef zoalshetis het volgende:
dat de gemeente daarin in gebreke blijft en geen idee heeft (lees te laf) hoe dit te bereiken, dat is een heel andere zaak.
Vreemd. Jij legt de oorzaak van gedwongen prostitutie puur en alleen bij de gemeente. Wat voor onderbouwing heb jij dat de gemeente in dit geval in gebreke is?
geen
  zaterdag 3 december 2005 @ 12:16:09 #172
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_32777363
Het is gewoon te zielig voor woorden dat vrouwen worden gezien als een exportproduct en men er nog trots op is ook. Ik durft te stellen dat 95% van de lustige dames het eigenlijk tegen haar zin doet. Kom op man, we moeten wakker worden, dit hoort niet te kunnen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 3 december 2005 @ 12:20:28 #173
262 Re
Kiss & Swallow
pi_32777460
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 12:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is gewoon te zielig voor woorden dat vrouwen worden gezien als een export importproduct en men er nog trots op is ook. Ik durft te stellen dat 95% van de lustige dames het eigenlijk tegen haar zin doet. Kom op man, we moeten wakker worden, dit hoort niet te kunnen.

²
inkoppertje hoor
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 10 december 2005 @ 17:18:05 #174
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_32973447
Wat is er mis met de Wallen?
Hup, aan het werk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: