quote:'liever een toeristenattractie minder dan medeplichtigheid aan misbruik van vrouwen'.
quote:"als we weten dat de raamprostitutie in Amsterdam in handen is van een klein aantal criminelen, als we weten dat voor een flink aantal vrouwen een achtergrond van gedwongen prostitutie speelt en als we weten dat Amsterdam voor veel loverboys een gouden afzetmarkt is."
Ik kan het hier niet anders dan mee eens zijn.quote:Zij stelde in januari 2004 dat prostitutie gelijkstaat aan onderdrukking en verkrachting. In Arnhem werd vorige week na tien jaar juridische strijd met seksexploitanten besloten dat raamprostitutie in het roemruchte Spijkerkwartier vanaf 4 januari verboden zal zijn.
sinds het bestaan van amsterdam is er prostitutie. dat verbannen is vragen om ongecontroleerde waanzin. laat de amsterdamse regenten nou eens het probleem bij de horens vatten en dat is niet prostitutie an sich, dat is duidelijk en hard op treden tegen mannen die vrouwen uitbuiten.quote:Op donderdag 1 december 2005 08:31 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik kan het hier niet anders dan mee eens zijn.
Criminaliteit en gedwongen prostitutie aanhouden als toeristenattractie vind ik ronduit schandelijk.
Inderdaad niet nee, we heulen met ze, da's veel erger.quote:Op donderdag 1 december 2005 08:52 schreef natte-flamoes het volgende:
Criminaliteit en ongepast gedrag niet toelaten betekent toch niet automatisch dat we met z'n allen gelovig zijn?
Je stelt raamprostitutie gelijk aan criminaliteit en gedwongen prostitutie... Nogal eruug kort door de bocht vindt je ook niet?quote:Op donderdag 1 december 2005 08:41 schreef natte-flamoes het volgende:
Ongecontroleerde waanzin? Is dat niet een tikkie overdreven? Het verbieden van criminaliteit en gedwongen prostitutie is ongecontroleerde waanzin?
Ik lees dat raamprostitutie in arnhem ook verboden gaat worden. Ik zie niet in waarom dat ergens anders ook niet kan.
Zijn er meer steden waar raamprostitutie eerst wel toegestaan was maar nu verboden is?
quote:Op donderdag 1 december 2005 09:00 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Je stelt raamprostitutie gelijk aan criminaliteit en gedwongen prostitutie... Nogal eruug kort door de bocht vindt je ook niet?
Kort door de bocht?quote:Eerder gaf Asschers fractiegenoot Karina Schaapman, nota bene een voormalige prostituée, al in een boek haar ongezouten mening over hoerenlopen. Zij stelde in januari 2004 dat prostitutie gelijkstaat aan onderdrukking en verkrachting.
Nee hoor, kan beiden niet luchten.quote:Op donderdag 1 december 2005 08:56 schreef natte-flamoes het volgende:
Jij heult liever met criminaliteit dan met 'gelovigen'?
ik denk dat het met een verbod twee kanten opgaat. enerzijds zal de economie en toeristische aantrekkelijkheid drastisch dalen, anderzijds zal een verbod inhouden dat sexclubs (zonder raamprostitutie) net zo onoirbaar omgaat met sommige vrouwen als nu al gebeurt.quote:Op donderdag 1 december 2005 08:41 schreef natte-flamoes het volgende:
Ongecontroleerde waanzin? Is dat niet een tikkie overdreven? Het verbieden van criminaliteit en gedwongen prostitutie is ongecontroleerde waanzin?
Ik lees dat raamprostitutie in arnhem ook verboden gaat worden. Ik zie niet in waarom dat ergens anders ook niet kan.
Zijn er meer steden waar raamprostitutie eerst wel toegestaan was maar nu verboden is?
Kijk, ik vind economie en toeristme uitstekend, maar niet ten koste van de vrijheid van mensen.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat het met een verbod twee kanten opgaat. enerzijds zal de economie en toeristische aantrekkelijkheid drastisch dalen
Misschien het welzijn van de vrouwen? Waarom zo'n negatieve insteek?quote:ik vraag me af wat de werkelijke reden is voor asscher om dit op deze manier aan te pakken. blikt hij alvast vooruit op een merendeels islamitisch amsterdam en probeert hij zo zieltjes te winnen voor zijn partij?
dus met het verbieden van raamprostitutie zou het probleem worden opgelost?quote:Op donderdag 1 december 2005 09:10 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Kijk, ik vind economie en toeristme uitstekend, maar niet ten koste van de vrijheid van mensen.
[..]
Misschien het welzijn van de vrouwen? Waarom zo'n negatieve insteek?
Nee, maar dat wordt toch ook niet gesteld?quote:Op donderdag 1 december 2005 09:11 schreef zoalshetis het volgende:
dus met het verbieden van raamprostitutie zou het probleem worden opgelost?
Het is een feit dat Asscher een merendeels islamitisch amsterdam wil? Is het verbieden van gedwongen prostitutie puur een islamitische aangelegenheid?quote:negatief? waar? het is een feit.
le-zen. wat asscher wil zal me in dit verband worst zijn. in 2020 is amsterdam grotendeels islamitisch. is dat negatief? zo ja, dan zijn dat jouw woorden.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:17 schreef natte-flamoes het volgende:
Het is een feit dat Asscher een merendeels islamitisch amsterdam wil? Is het verbieden van gedwongen prostitutie puur een islamitische aangelegenheid?
quote:Op donderdag 1 december 2005 09:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
le-zen. wat asscher wil zal me in dit verband worst zijn. in 2020 is amsterdam grotendeels islamitisch. is dat negatief? zo ja, dan zijn dat jouw woorden.
ik denk dat je mij nu iets in de mond legt. ik heb het over feiten en jij noemt dat een negatieve insteekquote:Op donderdag 1 december 2005 09:26 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]Leg me geen woorden in m'n mond ok? Ik spreek nergens een waardeoordeel over wat voor godsdienstige insteek amsterdam dan ook in 2020 zal hebben. Ik zeg dat jij een negatieve insteek hebt in de redenen van asscher door te roepen dat hij nu al zieltjes aan het winnen is voor zijn partij. Vervolgens noem je dat een feit. Onzin. Het is jouw negatieve insteek.
de feitquote:Op donderdag 1 december 2005 09:31 schreef natte-flamoes het volgende:
Wat is de feit dan?
die feitquote:Op donderdag 1 december 2005 09:35 schreef natte-flamoes het volgende:
Sjonge jonge lekker kinderachtig zeg. Maar vertel nou eens wat die feit is waar je het over hebt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |