Thx, ForeverblueDido:
Jullie noemen ons al de Tanja van BB.
Lieske: "Dat was IK, en het is toch ook zo, toch?? Tanja was 'de zwangere' en jullie worden neergezet als 'het stelletje."
Dido mompelt wat en vindt het zo te zien maar niks.
Thx, regenwormEr wordt getoeterd buiten, ze weten zeker dat dit Roel z'n broer was.
Lieske vraagt Nathalie of ze no hard feelings heeft, volgens Nathalie is dat niet het geval. Ze zegt dat ze vanaf het begin al wist dat Lieske op haar zou stemmen.
Nathalie gaat bij Dido op bed liggen, ze smoezen onverstaanbaar. Ingrid komt er even bij om te vragen of Dido ermee zit, ze zegt dat Dido zich om dit vage gedoe niet kwaad moet maken.
Dido: "Als jij zegt dat ik dat niet moet doen, doe ik het niet. Het is de afgelopen week weer goed, toch?" Ingrid vertrekt.
Thx, ForeverblueRoel ligt er inmiddels ook bij, Dido had het gevoel dat Ingrid iets te zien heeft gekregen in het huisje, maar volgens Roel heeft ze geen negatieve dingen gezegd. Dido: "Ik weet zeker dat ik niets vreselijks over haar heb gezegd."
Nathalie weet zeker dat Ingrid en Lieske iets hebben afgesproken.
Volgens Dido wist Lieske dat Ingrid op Dido zou stemmen en dat ze de bank zo groter wilde maken.
Roel wil niet zeggen wat hij denkt, want wil de nominaties niet beïnvloeden.
Ingrid ligt op bed en zucht eens even flink.
Joost en Lieske doen tandjes poetsen.