Vet puik topic, jaquote:Op woensdag 30 november 2005 23:31 schreef marcb1974 het volgende:
vpt
Uiteraard, want ik heb het geopend.quote:
Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:
De mods hier zijn hopeloos en zullen altijd wel hopeloos blijven. Als R&P sluit, dan is het de schuld van de huidige mods . . .quote:- Wil je klagen over de Modcat?
Bier = bier en als je zat bent, dan maakt het ook geen ene reet meer uit . . .quote:- Vind je Bavaria ook niet te zuipen?
De eerste de beste klootzak die met God en de rest van die poppenkast (of was het nou poppekast ??) komt aanzetten, die krijgt me toch een paar rake klappen dat wil je niet weten. Vraag die eikel maar die tien jaar terug daarmee kwam aanzetten . . .quote:Of wil je in gesprek met God komen?
Je snapt m niet.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:48 schreef ThunderChild het volgende:
De eerste de beste klootzak die met God en de rest van die poppenkast (of was het nou poppekast ??) komt aanzetten, die krijgt me toch een paar rake klappen dat wil je niet weten. Vraag die eikel maar die tien jaar terug daarmee kwam aanzetten . . .![]()
![]()
Dan moet ook geen God neerzetten maar Godt. Tussen die twee zit een wereld van verschil, de één hoef ik niet te spreken en de ander wil ik niet eens spreken . . .quote:
We hebben nooit goed gesprek gehadquote:Op woensdag 30 november 2005 23:53 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan moet ook geen God neerzetten maar Godt. Tussen die twee zit een wereld van verschil, de één hoef ik niet te spreken en de ander wil ik niet eens spreken . . .![]()
Daar heb ik meer feeling mee, dan die uitspraak van Qyroz... Lang weekend!quote:
Thee, mag dat ook?quote:Op donderdag 1 december 2005 08:22 schreef _Cara_ het volgende:
koffie.. goed plan..![]()
Maar eerst mn vitamientjes drinken...
Túúrlijk... dan krijg jij thee!!quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 08:25 schreef _Cara_ het volgende:
Túúrlijk... dan krijg jij thee!!
ben je ziek? arme jij....quote:Op donderdag 1 december 2005 08:29 schreef Ynske het volgende:
geef hier ook maar een stoot vitaminen, keeltabletjes en paracetamol
dank jequote:Op donderdag 1 december 2005 08:33 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ben je ziek? arme jij....
*Cara geeft multivitamientjes..trachitol voor de keel en een paracetemolletje aan Yns... zo ik hoop dat je je straks beter voelt..
quote:
Dat krijg je als je directeur bentquote:Op donderdag 1 december 2005 09:06 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je hebt net al een lang weekend gehad!![]()
* Moks zeer jaloers is...quote:Op donderdag 1 december 2005 09:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je directeur bent![]()
Ik doe niet aan Sinterklaasquote:Op donderdag 1 december 2005 10:06 schreef GF het volgende:
Ik voel me sowieso al niet echt geweldig
Maar het is bijna weekend, sinterklaas 'vieren'![]()
hmm dat is een idee,quote:Op donderdag 1 december 2005 10:22 schreef Mokster het volgende:
Ik ga vanavond uit eten, maar ik heb veel meer zin om direct uit mn werk mn bed in te duiken en een avond + nachtje winterslaap te houden...![]()
Nou ja... als ik er eenmaal ben wordt het vast wel weer leuk!![]()
Dit zou nog vetter geweest zijn als het nog rijmtquote:Op donderdag 1 december 2005 10:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
hmm dat is een idee,
lekker iemand je bed mee insleuren
en saampjes aan een winterslaapje beginnen
zo lekker een iemands armen
hmm herkansingquote:Op donderdag 1 december 2005 10:29 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dit zou nog vetter geweest zijn als het nog rijmt
Dat had ik gisteravond. Denk dat de moeheid daar vandaan komt...quote:Op donderdag 1 december 2005 10:35 schreef AirwiN het volgende:
Zo, ff tussen twee overleggen door... Ik heb college vanavond, misschien kan ik dat wel combineren met een korte winterslaap...![]()
Ik ga 'gelukkig' alleen maar de theorieën van Peter Senge bespreken. Dan hoef ik dus maar over één man te dromen...quote:Op donderdag 1 december 2005 10:42 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat had ik gisteravond. Denk dat de moeheid daar vandaan komt...
Drie uur lang doorgezaagd over relativistische en constructivistische theorieën ten aanzien van het recht. Dworkin, Hart, Habermas. Kheb gewoon over ze gedroomd vannacht![]()
en hoe voelt dat om als man van een man te dromenquote:Op donderdag 1 december 2005 10:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga 'gelukkig' alleen maar de theorieën van Peter Senge bespreken. Dan hoef ik dus maar over één man te dromen...![]()
kipfiletje in de magnetronquote:Ik voel echter meer voor het 'vroeg in bed kruipen' voorstel. Zeker met deze kou is ook een stuk warm vlees in je bed waar je tegenaan kan kruipen wel weer welkom...
Slecht natuurlijk... Ik droom liever over dartelende, blonde deernes die schaarsgekleed rond mijn bed heen dansen...quote:Op donderdag 1 december 2005 10:48 schreef Ynske het volgende:
en hoe voelt dat om als man van een man te dromen
Ik had het eigenlijk over een winterslaap in mn eentje. Ik slaap beter als er niemand naast me ligt...quote:Op donderdag 1 december 2005 10:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga 'gelukkig' alleen maar de theorieën van Peter Senge bespreken. Dan hoef ik dus maar over één man te dromen...![]()
Ik voel echter meer voor het 'vroeg in bed kruipen' voorstel. Zeker met deze kou is ook een stuk warm vlees in je bed waar je tegenaan kan kruipen wel weer welkom...
quote:Op donderdag 1 december 2005 10:20 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik doe niet aan Sinterklaas![]()
![]()
Vanavond zuipen in de stad![]()
Hiquote:Op donderdag 1 december 2005 10:49 schreef Godlike02 het volgende:
en ik ben weer op de zaak
Ik zal het onthouden voor als ik nog es op zoek ben naar een slaapmaatje...quote:Op donderdag 1 december 2005 10:51 schreef Mokster het volgende:
Ik had het eigenlijk over een winterslaap in mn eentje. Ik slaap beter als er niemand naast me ligt...
Ik heb al lang weekend, mag niet meer werken van de dokter . . .quote:
Smorgensquote:Op donderdag 1 december 2005 10:55 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik heb al lang weekend, mag niet meer werken van de dokter . . .![]()
Goeiesmorgens trouwens
Muziek?quote:Op donderdag 1 december 2005 11:10 schreef Mokster het volgende:
WTF![]()
We draaien hier nu Sinterklaasliedjes op het werk![]()
Oeh... maar die chocoladeletter die ik net van Piet krijg die lust ik wel !![]()
Tsja... ik heb het ook niet verzonnen hoor.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Muziek?
Bij jullie op het werk?
Van ons belasting geld? Belachelijk![]()
Hier gewoon radio 3.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:10 schreef Mokster het volgende:
WTF![]()
We draaien hier nu Sinterklaasliedjes op het werk![]()
Oeh... maar die chocoladeletter die ik net van Piet krijg die lust ik wel !![]()
Alsjeblieft!quote:Op donderdag 1 december 2005 11:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tsja... ik heb het ook niet verzonnen hoor.
Maarreh... iedereen hartelijk bedankt dus voor de chocoladeletter!
alternatieve zwarte pietquote:Op donderdag 1 december 2005 11:21 schreef Mokster het volgende:
Maar het kan nog gekker: nu twee mafketels met gasmaskers voor mn raam, in het hangding waar normaal de glazenwasser in staat![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 11:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Alsjeblieft!
Al ben ik het er niet mee eens!
Terroristische aanslag ??quote:Op donderdag 1 december 2005 11:21 schreef Mokster het volgende:
Maar het kan nog gekker: nu twee mafketels met gasmaskers voor mn raam, in het hangding waar normaal de glazenwasser in staat![]()
Ik denk dat ze me op mijn werk raar aankijken als ik mijn beste Nada van Nie imitatie ga doenquote:
Dan geef je mij toch gewoon de schuld!quote:Op donderdag 1 december 2005 11:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat ze me op mijn werk raar aankijken als ik mijn beste Nada van Nie imitatie ga doen.
Via deze soepele omweg ben je dan alsnog het antwoord op al mijn problemenquote:Op donderdag 1 december 2005 11:38 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dan geef je mij toch gewoon de schuld!
Moet je ook naar een goeie kerstborrel gaan . . .quote:
Ben zeer verheugd je, met minimale inspanning, zo goed van dienst te kunnen zijn.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Via deze soepele omweg ben je dan alsnog het antwoord op al mijn problemen.
Vroeger was dat best een lekker dingquote:Op donderdag 1 december 2005 11:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat ze me op mijn werk raar aankijken als ik mijn beste Nada van Nie imitatie ga doen.
En dat is vooral oh zo vroegerquote:Op donderdag 1 december 2005 11:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vroeger was dat best een lekker ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |