abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33599598
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:31 schreef Mr_Booze het volgende:
Hun laatste single is 'All I Can Do' zitten daar gejatte stukjes in? Want ik vind het laatste stuk wel leuk klinken.
Als Dinand op het einde van dat nummer 'It's all I can doooo, yeah yeah' (ofzo ) zingt, met zo'n uitschieter en een hoge stem... man, prachtig, prachtig, prachtig . Hard opzetten en meevoelen.

En nu geen gekut dat Kane geen muziek is; smaken verschillen. Punt.
  zondag 1 januari 2006 @ 13:42:00 #52
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_33600180
quote:
Op zondag 1 januari 2006 13:15 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Als Dinand op het einde van dat nummer 'It's all I can doooo, yeah yeah' (ofzo ) zingt, met zo'n uitschieter en een hoge stem... man, prachtig, prachtig, prachtig . Hard opzetten en meevoelen.

Ja, en dan zo'n gitaarstukje..
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
  maandag 2 januari 2006 @ 14:00:50 #53
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_33624204
quote:

[..]

Kane is inderdaad muziek al is het niet dat ze de allerlaagste vorm van gare kutmuziek spelen.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_33639436
quote:
Op maandag 2 januari 2006 14:00 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Kane is inderdaad muziek al is het niet dat ze de allerlaagste vorm van gare kutmuziek spelen.
En The Offspring maakt... prachtige... muziek?

Nee, even serieus, wat een kansloze post.
  maandag 2 januari 2006 @ 21:45:29 #55
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_33639474
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
  maandag 2 januari 2006 @ 22:30:35 #56
117776 OFfSprngr
pi_33641245
quote:
Op maandag 2 januari 2006 21:44 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

En The Offspring maakt... prachtige... muziek?

Nee, even serieus, wat een kansloze post.
In verre maten in ieder geval nog steeds origineler dan Kane, als is het niet dat ze laatste 3 albums richting Kane gaan, Kane was vanaf het begin al een band die her en der muziekale aspecten jatte van andere bands, ze zijn nooit orgineel geweest, verder is het ook geen hechte band, het enige wat nog over is gebleven zijn Dinand en de gitaarist, de rest is voor hun blijkbaar zo uitwisselbaar als de band van Anouk (zij is helemaal een uitbuitende tiefustrut).
Ga eens wat muziek bestuderen voordat je met je achterlijke kutreply komt.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
pi_33645978
Hoho, het gaat om de "muziek" he mensen.
Op zondag 30 mei 2004 22:06 schreef Croupouque het volgende:
"De slimste van FOK!", dat is net zoiets als 'de minst stinkende drol op de mesthoop'.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 00:38:31 #58
117776 OFfSprngr
pi_33646018
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 00:37 schreef thiamat het volgende:
Of het gebrek aan kwaliteit er van.
.
.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 01:13:15 #59
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_33647121
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 00:37 schreef thiamat het volgende:
kane
muziek.
welke mod verhuist dit topic ff naar ONZ?
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_33647607
quote:

[..]

En dat geeft ook weer waarom ik zo'n tyfushekel aan die knurft heb. Het lijkt wel alsof hij aan die 200-orgasmes-per-dag ziekte leidt.

"all I can doooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh (ooooooooh!!! LEKKER!! JAA!!), yeah yeah yeah yeah ( JA JA JA JA!! JAAAAAAAH!!!!!!!! OH!!!!!!!!!!!!!)!"

Dat maakt hem zo'n randdebiele euthanasie verdienende rasmongool.

oooooooooooooh, all that *wat onverstaanbaar gebrabbel*, yeah yeah yeah.

Daar bestaan zijn nummers uit.

bagger-muziek.
pi_33651123
quote:
Op maandag 2 januari 2006 22:30 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

In verre maten in ieder geval nog steeds origineler dan Kane, als is het niet dat ze laatste 3 albums richting Kane gaan, Kane was vanaf het begin al een band die her en der muziekale aspecten jatte van andere bands, ze zijn nooit orgineel geweest, verder is het ook geen hechte band, het enige wat nog over is gebleven zijn Dinand en de gitaarist, de rest is voor hun blijkbaar zo uitwisselbaar als de band van Anouk (zij is helemaal een uitbuitende tiefustrut).
Ga eens wat muziek bestuderen voordat je met je achterlijke kutreply komt.
Anouk een uitbuitende tyfustrut? Jij bent echt de grootste mongool die ik ooit in Muziek ben tegengekomen. Offspring is net zo'n slechte band als Kane, zo niet slechter. Zij zijn noooooit origineel geweest. Dus kanker op met je eeuwig domme geblaat, stomme mongool.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 13:26:09 #62
117776 OFfSprngr
pi_33657208
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 09:18 schreef PhoenixPerry het volgende:

[..]

Anouk een uitbuitende tyfustrut? Jij bent echt de grootste mongool die ik ooit in Muziek ben tegengekomen. Offspring is net zo'n slechte band als Kane, zo niet slechter. Zij zijn noooooit origineel geweest. Dus kanker op met je eeuwig domme geblaat, stomme mongool.
Heb je ooit iets van ze gehoord van VOOR Americana?, je weet niet eens dat Anouk een uitbuiter is?,.. ja ze zal het zeker doen omdat haar muziek van zulke goede kwaliteit is.
Eitherway, ik heb mn nick over gehouden aan The Offspring, maar ik ben al lang niet zo'n grote fan meer van ze, kijk gerust eens in mn last.fm account en zeg dat ik nog steeds geen kut van muziek weet.

Edit: om er nog ff een quote van je bij te pakken:
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 10:52 schreef PhoenixPerry het volgende:

[..]

Hahaha, wat een kut-kneus ben jij zeg. Ken je Axl persoonlijk ofzo? En Miss Kitten....je luistert naar van die vagina-electro-mietentroep en je gaat zeuren over Axl Rose?
En je zegt dat ik eeuwig dom blaat?, kom op zeg, met je kleine maand dat je hier pas zit, sorry hoor dat ik jou ubercommercieele mainstream muziek onderuit schop hoor, het spijt mij dat die muziek niet van kwaliteit is, dat is compleet mijn schuld, weet je wat.. tief jij gewoon eens lekker op. pop-rock.. fucking lachwekkend.
Di-Rect is zeker ook goed eh.
.
.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 14:10:07 #63
135509 schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
pi_33658688
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 09:18 schreef PhoenixPerry het volgende:

[..]

Dus kanker op met je eeuwig domme geblaat, stomme mongool.
nou nou...
pi_33659203
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:26 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Heb je ooit iets van ze gehoord van VOOR Americana?, je weet niet eens dat Anouk een uitbuiter is?,.. ja ze zal het zeker doen omdat haar muziek van zulke goede kwaliteit is.
Eitherway, ik heb mn nick over gehouden aan The Offspring, maar ik ben al lang niet zo'n grote fan meer van ze, kijk gerust eens in mn last.fm account en zeg dat ik nog steeds geen kut van muziek weet.

Edit: om er nog ff een quote van je bij te pakken:
[..]

En je zegt dat ik eeuwig dom blaat?, kom op zeg, met je kleine maand dat je hier pas zit, sorry hoor dat ik jou ubercommercieele mainstream muziek onderuit schop hoor, het spijt mij dat die muziek niet van kwaliteit is, dat is compleet mijn schuld, weet je wat.. tief jij gewoon eens lekker op. pop-rock.. fucking lachwekkend.
Di-Rect is zeker ook goed eh.
Oeh, een fan Je quote zelfs uit andere topics.......

POSER

Je bent een fokkin' name-dropper als ik via een lijstje moet opmaken dat je verstand van muziek hebt. Poser. Je kan lullen tot je een ons weegt, mensen die zo posen als jij zullen nooit iemand ervan weten te overtuigen dat ze verstand hebben van muziek.

The Offspring waren gelukkig geen commercieele zakkenvullers. Noem me 1 muzikant die voor niks speelt en geen geld voor zijn cd's vraagt. En jij zal waarschijnlijk ook nooit je best gaan doen om wat extra geld te verdienen. Gelukkig bestaan er van die muziek-moraal-ridders als jij die de scene "echt" weten te houden. Arme jongen.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 14:38:47 #65
117776 OFfSprngr
pi_33659613
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:25 schreef PhoenixPerry het volgende:

[..]

Oeh, een fan Je quote zelfs uit andere topics.......

POSER

Je bent een fokkin' name-dropper als ik via een lijstje moet opmaken dat je verstand van muziek hebt. Poser. Je kan lullen tot je een ons weegt, mensen die zo posen als jij zullen nooit iemand ervan weten te overtuigen dat ze verstand hebben van muziek.

The Offspring waren gelukkig geen commercieele zakkenvullers. Noem me 1 muzikant die voor niks speelt en geen geld voor zijn cd's vraagt. En jij zal waarschijnlijk ook nooit je best gaan doen om wat extra geld te verdienen. Gelukkig bestaan er van die muziek-moraal-ridders als jij die de scene "echt" weten te houden. Arme jongen.
Ik ben een poser omdat ik uit andere topics quote?, name droppen?, het zal wel.
Ow, en moet je een band die gratis muziek uit brengt?, Craw en Kompressor.
Waarom zou je extra geld _moeten_ verdienen om rond te komen als je al riant leeft?
Personen als jij zijn juist de kneuzen, commercialiteit is weinig mis mee, ik begrijp wel dat mensen geld willen voor hun albums, maar wanneer het zo is dat zij puur en alleen het doen voor het geld, zie een Kane en Anouk DAN is het slecht, je hebt bepaalde opties:
Muziek maken die je zelf ook leuk vind en er geen geld aan verdienen.
Muziek maken die je zelf ook leuk vind en er wel geld aan verdienen.
Muziek maken die je zelf niet leuk vind maar wel geld aan wilt verdienen.
Raad jij eens waar Kane en Anouk onder vallen.
En ja, The Offspring is over gegaan naar catogorie 3, helaas, niets aan te doen, hun keuze, mijn keuze dat ik hun nieuwe albums niet luister.
.
.
pi_33659659
Kane komt mogelijk in November al met een 4de album. Een sexy rock 'n roll plaat naar eigen zeggen. Heb twee nummers gehoord en dat klonk veelbelovend.
pi_33659854
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:38 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Ik ben een poser omdat ik uit andere topics quote?, name droppen?, het zal wel.
Ow, en moet je een band die gratis muziek uit brengt?, Craw en Kompressor.
Waarom zou je extra geld _moeten_ verdienen om rond te komen als je al riant leeft?
Personen als jij zijn juist de kneuzen, commercialiteit is weinig mis mee, ik begrijp wel dat mensen geld willen voor hun albums, maar wanneer het zo is dat zij puur en alleen het doen voor het geld, zie een Kane en Anouk DAN is het slecht, je hebt bepaalde opties:
Muziek maken die je zelf ook leuk vind en er geen geld aan verdienen.
Muziek maken die je zelf ook leuk vind en er wel geld aan verdienen.
Muziek maken die je zelf niet leuk vind maar wel geld aan wilt verdienen.
Raad jij eens waar Kane en Anouk onder vallen.
En ja, The Offspring is over gegaan naar catogorie 3, helaas, niets aan te doen, hun keuze, mijn keuze dat ik hun nieuwe albums niet luister.
Echt slim ben je niet, he?

Hey, en kun je misschien een keer de groeten aan Anouk doen, aangezien jij haar persoonlijk kent? Ik wil best een keer met haar werken, lekker veel geld verdienen
pi_33659895
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:46 schreef PhoenixPerry het volgende:

[..]

Hey, en kun je misschien een keer de groeten aan Anouk doen, aangezien jij haar persoonlijk kent? Ik wil best een keer met haar werken, lekker veel geld verdienen
The Offspring heeft natuurlijk nooit geld verdient, en the Rolling Stones gelukkig ook niet, om over de Beatles maar te zwijgen. Maar dat was natuurlijk ook kut-muziek.
pi_33660030
denken jullie werkelijk dat Kane en Anouk zo rijk zijn???
Ja, dinand, maar dat is geld van Guusje.

Anouk moest haar moeders huis verkopen om naar Amerika te gaan.
Het meeste geld wat ze verdienen gaat weer op aan cd's maken en apparatuur en al die onkosten voor de tours en buitenlandse flops.
Hoe raar ze er ook uit mogen zien, het blijft allemaal Nederlands en het levert niet veel op als je het vergelijkt met andere landen.

Natuurlijk zijn ze rijker als ons, kunnen ze een wat mooier huisje kopen, een leukere auto en wat vaker op vakantie, maar daar moet echt keihard voor gewerkt worden.
En met zulk werk en zo'n bestaan verdien je het denk ik ook wel.
pi_33661101
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 14:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tis toch gewoon kleuterrock. Het klinkt nergens naar, die stem van Dinand is vrij irriterend.

Gewoon een middelmatig popbandje in de lijn van Di-rect, Intwine e.d...
A mind with a heart of it's own
  dinsdag 3 januari 2006 @ 16:01:40 #71
117776 OFfSprngr
pi_33662243
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:46 schreef PhoenixPerry het volgende:
Zou jij als je dan zo geweldig slim zou zijn eens argumenten willen geven waarom het zo dom is?
quote:
Hey, en kun je misschien een keer de groeten aan Anouk doen, aangezien jij haar persoonlijk kent?
Ik wil best een keer met haar werken, lekker veel geld verdienen
Dus je geeft toe dat niet alleen jij het alleen voor het geld zou doen en niet voor de muziek?, dat zou betekenen dat Anouk het ook niet voor de muziek zou doen.
Jij komt er mee dat je aanneemt dat ik tegen commercieele muziek ben als ik jou ervan beschuldig te luisteren naar muziek die er alleen maar voor bedoeld is om er geld mee te verdienen, dan geef ik vervolgens een lijstje met bands die ik luister en dan ook nog een lijst met die helemaal geen geld vragen voor hun muziek en dan ben ik dom?, ja kom ff zeg..
En stop eens met iemand gelijk dom te noemen.

@Tobbes: ja The Offspring heeft geld verdiend aan hun muziek, niets mis mee, alleen zijn ze de laatste jaren zo veranderd om te zorgen dat ze geld verdienen en het niet echt meer voor de muziek doen die ze zelf leuk vinden, maar voor wat verkoopt (dit waarschijnlijk ook door druk van de platenmaatschappij, maar dat is puur speculatie (waarom wilt/moet iemand ook persé ineens meer gaan verdienen)).
The Rolling Stones waren ook een vernieuwende band, niet ondenkbaar dat je er dan flink wat geld mee verdiend.
De Beatles, die kan ik gewoon niet uit staan, maar dat is weer een helemaal aan smaak gerelateerde discussie die niet in dit topic past.

@Troeta: Haar eigen geld gaat echt niet op in CDs, apperatuur, tours ed, dit betaald de platenmaatschappij, het klinkt dus ook zeer onwaarschijnlijk dat Anouk haar moeder's huis moest verkopen voor een Amerikaanse tour en dan nog.. je moeder's huis verkopen en niet je eigen?, zij is toch ook niet de eigenaar van dat huis?
Verder zal ze natuurlijk ook nooit slagen in de VS, elk land heeft zo wel zn bands die puur de zelfde uitgebuite populaire formule volgen en al zeker in de VS.
.
.
pi_33672008
Ja dat betaalt een platenmaatschappij..want zelfs in 2006 gaat het meeste geld daar nog heen en niet naar de artiesten en bands.
En het huis was van Anouk, haar moeder woonde erin, maar maakt niet uit verder, het geeft gewoon aan dat ze zo rijk nog niet zijn.
En het geld was bedoeld om naar Amerika te emigreren, niet om daar te touren.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 21:27:38 #73
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_33672611
De zeiknichten van FOK! zijn weer bezig.. Als je een band toch vreselijk vind waarom besteed je er dan nog aandacht aan?
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
pi_33678560
Maar nu even serieus. Ik snap dat je het gros van de Kane-nummers als kleuterrock kan afschilderen als je die vooroordelen heb. Maar nummers as Let it be, Fearless, Way Down Inside en Our Hearts Will Beat As One (voor zover je die kent). Zijn zulke nummers ook kut? Door veel recensenten in binnen (en!!) buitenland worden deze nummers als kwalitatief zeer goed beoordeeld.
pi_33679037
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 23:55 schreef Tobbes het volgende:
Maar nu even serieus. Ik snap dat je het gros van de Kane-nummers als kleuterrock kan afschilderen als je die vooroordelen heb. Maar nummers as Let it be, Fearless, Way Down Inside en Our Hearts Will Beat As One (voor zover je die kent). Zijn zulke nummers ook kut? Door veel recensenten in binnen (en!!) buitenland worden deze nummers als kwalitatief zeer goed beoordeeld.
Ach, het is van die rijmwoordenboekrock. Niks spannends aan. In principe is er ook niets mis mee hoor, maar als je de verwaande rocklegend uit gaat lopen hangen, als Dinand, dan ben je echt sneu. Heel sneu. Je roept dan alle heersende cynisme en antipathie over jezelf af.
The gum you like, is coming back in style.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')