Als Dinand op het einde van dat nummer 'It's all I can doooo, yeah yeah' (ofzoquote:Op woensdag 14 december 2005 22:31 schreef Mr_Booze het volgende:
Hun laatste single is 'All I Can Do' zitten daar gejatte stukjes in? Want ik vind het laatste stuk wel leuk klinken.
Ja, en dan zo'n gitaarstukje..quote:Op zondag 1 januari 2006 13:15 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Als Dinand op het einde van dat nummer 'It's all I can doooo, yeah yeah' (ofzo) zingt, met zo'n uitschieter en een hoge stem... man, prachtig, prachtig, prachtig
. Hard opzetten en meevoelen.
En nu geen gekut dat Kane geen muziek is; smaken verschillen. Punt.
Kane is inderdaad muziek al is het niet dat ze de allerlaagste vorm van gare kutmuziek spelen.quote:Op zondag 1 januari 2006 13:15 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Als Dinand op het einde van dat nummer 'It's all I can doooo, yeah yeah' (ofzo) zingt, met zo'n uitschieter en een hoge stem... man, prachtig, prachtig, prachtig
En The Offspring maakt... prachtige... muziek?quote:Op maandag 2 januari 2006 14:00 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Kane is inderdaad muziek al is het niet dat ze de allerlaagste vorm van gare kutmuziek spelen.
In verre maten in ieder geval nog steeds origineler dan Kane, als is het niet dat ze laatste 3 albums richting Kane gaan, Kane was vanaf het begin al een band die her en der muziekale aspecten jatte van andere bands, ze zijn nooit orgineel geweest, verder is het ook geen hechte band, het enige wat nog over is gebleven zijn Dinand en de gitaarist, de rest is voor hun blijkbaar zo uitwisselbaar als de band van Anouk (zij is helemaal een uitbuitende tiefustrut).quote:Op maandag 2 januari 2006 21:44 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
En The Offspring maakt... prachtige... muziek?
Nee, even serieus, wat een kansloze post.
Of het gebrek aan kwaliteit er van.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:37 schreef thiamat het volgende:
Hoho, het gaat om de "muziek" he mensen.
kanequote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:37 schreef thiamat het volgende:
Hoho, het gaat om de "muziek" he mensen.
En dat geeft ook weer waarom ik zo'n tyfushekel aan die knurft heb. Het lijkt wel alsof hij aan die 200-orgasmes-per-dag ziekte leidt.quote:Op zondag 1 januari 2006 13:15 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Anouk een uitbuitende tyfustrut? Jij bent echt de grootste mongool die ik ooit in Muziek ben tegengekomen. Offspring is net zo'n slechte band als Kane, zo niet slechter. Zij zijn noooooit origineel geweest. Dus kanker op met je eeuwig domme geblaat, stomme mongool.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:30 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
In verre maten in ieder geval nog steeds origineler dan Kane, als is het niet dat ze laatste 3 albums richting Kane gaan, Kane was vanaf het begin al een band die her en der muziekale aspecten jatte van andere bands, ze zijn nooit orgineel geweest, verder is het ook geen hechte band, het enige wat nog over is gebleven zijn Dinand en de gitaarist, de rest is voor hun blijkbaar zo uitwisselbaar als de band van Anouk (zij is helemaal een uitbuitende tiefustrut).
Ga eens wat muziek bestuderen voordat je met je achterlijke kutreply komt.![]()
Heb je ooit iets van ze gehoord van VOOR Americana?, je weet niet eens dat Anouk een uitbuiter is?,.. ja ze zal het zeker doen omdat haar muziek van zulke goede kwaliteit is.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:18 schreef PhoenixPerry het volgende:
[..]
Anouk een uitbuitende tyfustrut? Jij bent echt de grootste mongool die ik ooit in Muziek ben tegengekomen. Offspring is net zo'n slechte band als Kane, zo niet slechter. Zij zijn noooooit origineel geweest. Dus kanker op met je eeuwig domme geblaat, stomme mongool.
En je zegt dat ik eeuwig dom blaat?, kom op zeg, met je kleine maand dat je hier pas zit, sorry hoor dat ik jou ubercommercieele mainstream muziek onderuit schop hoor, het spijt mij dat die muziek niet van kwaliteit is, dat is compleet mijn schuld, weet je wat.. tief jij gewoon eens lekker op. pop-rock.. fucking lachwekkend.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:52 schreef PhoenixPerry het volgende:
[..]
Hahaha, wat een kut-kneus ben jij zeg. Ken je Axl persoonlijk ofzo? En Miss Kitten....je luistert naar van die vagina-electro-mietentroep en je gaat zeuren over Axl Rose?![]()
nou nou...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:18 schreef PhoenixPerry het volgende:
[..]
Dus kanker op met je eeuwig domme geblaat, stomme mongool.
Oeh, een fanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:26 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Heb je ooit iets van ze gehoord van VOOR Americana?, je weet niet eens dat Anouk een uitbuiter is?,.. ja ze zal het zeker doen omdat haar muziek van zulke goede kwaliteit is.
Eitherway, ik heb mn nick over gehouden aan The Offspring, maar ik ben al lang niet zo'n grote fan meer van ze, kijk gerust eens in mn last.fm account en zeg dat ik nog steeds geen kut van muziek weet.
Edit: om er nog ff een quote van je bij te pakken:
[..]
En je zegt dat ik eeuwig dom blaat?, kom op zeg, met je kleine maand dat je hier pas zit, sorry hoor dat ik jou ubercommercieele mainstream muziek onderuit schop hoor, het spijt mij dat die muziek niet van kwaliteit is, dat is compleet mijn schuld, weet je wat.. tief jij gewoon eens lekker op. pop-rock.. fucking lachwekkend.
Di-Rect is zeker ook goed eh.
Ik ben een poser omdat ik uit andere topics quote?, name droppen?, het zal wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:25 schreef PhoenixPerry het volgende:
[..]
Oeh, een fanJe quote zelfs uit andere topics.......
POSER
Je bent een fokkin' name-dropper als ik via een lijstje moet opmaken dat je verstand van muziek hebt. Poser. Je kan lullen tot je een ons weegt, mensen die zo posen als jij zullen nooit iemand ervan weten te overtuigen dat ze verstand hebben van muziek.
The Offspring waren gelukkig geen commercieele zakkenvullers.Noem me 1 muzikant die voor niks speelt en geen geld voor zijn cd's vraagt. En jij zal waarschijnlijk ook nooit je best gaan doen om wat extra geld te verdienen. Gelukkig bestaan er van die muziek-moraal-ridders als jij die de scene "echt" weten te houden. Arme jongen.
![]()
Echt slim ben je niet, he?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:38 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik ben een poser omdat ik uit andere topics quote?, name droppen?, het zal wel.
Ow, en moet je een band die gratis muziek uit brengt?, Craw en Kompressor.
Waarom zou je extra geld _moeten_ verdienen om rond te komen als je al riant leeft?
Personen als jij zijn juist de kneuzen, commercialiteit is weinig mis mee, ik begrijp wel dat mensen geld willen voor hun albums, maar wanneer het zo is dat zij puur en alleen het doen voor het geld, zie een Kane en Anouk DAN is het slecht, je hebt bepaalde opties:
Muziek maken die je zelf ook leuk vind en er geen geld aan verdienen.
Muziek maken die je zelf ook leuk vind en er wel geld aan verdienen.
Muziek maken die je zelf niet leuk vind maar wel geld aan wilt verdienen.
Raad jij eens waar Kane en Anouk onder vallen.
En ja, The Offspring is over gegaan naar catogorie 3, helaas, niets aan te doen, hun keuze, mijn keuze dat ik hun nieuwe albums niet luister.
The Offspring heeft natuurlijk nooit geld verdient, en the Rolling Stones gelukkig ook niet, om over de Beatles maar te zwijgen. Maar dat was natuurlijk ook kut-muziek.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:46 schreef PhoenixPerry het volgende:
[..]
Echt slim ben je niet, he?
Hey, en kun je misschien een keer de groeten aan Anouk doen, aangezien jij haar persoonlijk kent? Ik wil best een keer met haar werken, lekker veel geld verdienen![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tis toch gewoon kleuterrock. Het klinkt nergens naar, die stem van Dinand is vrij irriterend.
Gewoon een middelmatig popbandje in de lijn van Di-rect, Intwine e.d...
Zou jij als je dan zo geweldig slim zou zijn eens argumenten willen geven waarom het zo dom is?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:46 schreef PhoenixPerry het volgende:
Echt slim ben je niet, he?
Dus je geeft toe dat niet alleen jij het alleen voor het geld zou doen en niet voor de muziek?, dat zou betekenen dat Anouk het ook niet voor de muziek zou doen.quote:Hey, en kun je misschien een keer de groeten aan Anouk doen, aangezien jij haar persoonlijk kent?
Ik wil best een keer met haar werken, lekker veel geld verdienen
Ach, het is van die rijmwoordenboekrock. Niks spannends aan. In principe is er ook niets mis mee hoor, maar als je de verwaande rocklegend uit gaat lopen hangen, als Dinand, dan ben je echt sneu. Heel sneu. Je roept dan alle heersende cynisme en antipathie over jezelf af.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:55 schreef Tobbes het volgende:
Maar nu even serieus. Ik snap dat je het gros van de Kane-nummers als kleuterrock kan afschilderen als je die vooroordelen heb. Maar nummers as Let it be, Fearless, Way Down Inside en Our Hearts Will Beat As One (voor zover je die kent). Zijn zulke nummers ook kut? Door veel recensenten in binnen (en!!) buitenland worden deze nummers als kwalitatief zeer goed beoordeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |