De speciale Sinterklaastijd-het-lijkt-of-ik-onverschillig-glazig-kijk-maar-het-is-gewoon-mijn-neutrale-blik-smiley?quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 00:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NEE!Het is MIJN droom!
Laat mij ook eens dromen over homo's i.p.v. over die godvergeten tyfus kut kanker hoerige kut met gevoelens spelende tering macho hetero's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo.
nou nou jongeman, en ga nu maar je mond eens spoelen, laat het verleden rusten en stop je energie maar eens in iets constructiefs
ja ik vind het ook kut voor je maar het is wel al 5 jaar geleden
als ik mijn ex weer zie, zoals ieder jaar rond kerst, vind ik het ook kut, met name ook omdat hij me negeert, maar, ik kan die energie ook gebruiken door bijvoorbeeld voor zijn neus te gaan flirten met een ander
Meer een pleur-op-kut-kind-die-chocoladeletter-vreet-ik-zelf-wel-op-smiley.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:14 schreef Nuvole het volgende:
[..]
De speciale Sinterklaastijd-het-lijkt-of-ik-onverschillig-glazig-kijk-maar-het-is-gewoon-mijn-neutrale-blik-smiley?
Of ik maak zelf wel iets.quote:Verzoekje in FB ofzo?
Hier heb je een pepernoot en nu wieberen, anders krijg je een minnetje in m'n Grote_Boek.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Meer een pleur-op-kut-kind-die-chocoladeletter-vreet-ik-zelf-wel-op-smiley..
Voel je vrij om het resultaat hier een keer te tonen.quote:[..]
Of ik maak zelf wel iets.
Goed begin, maar nu heeft ie meer een lange sik. Dat mondje moet eigenlijk in die baard zitten.quote:
Ik vind 'm wel kunnen zo. Ik heb de baard + muts nog een pixeltje omhoog geschoven.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:30 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Goed begin, maar nu heeft ie meer een lange sik. Dat mondje moet eigenlijk in die baard zitten.![]()
Of zou dat er heel vreemd uitzien?
Is it a bird?quote:Op donderdag 1 december 2005 01:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[[url=http://members.lycos.nl/expectations/overige/nosmile2.gif]afbeelding][/url].
""Legt zijn oor te luisteren"quote:Op donderdag 1 december 2005 09:45 schreef Sunjammer het volgende:
*yell*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |