And Jesus looooooves ya!quote:Op donderdag 1 december 2005 00:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NEE!Het is MIJN droom!
Laat mij ook eens dromen over homo's i.p.v. over die godvergeten tyfus kut kanker hoerige kut met gevoelens spelende tering macho hetero's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo.
Ja, dankjewel, jij bent ook lief.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nuvole is ook een viespeuk..
En die Japannertjes met hun frappante fantasieën.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, Renault is de aanstichter!!!
Joh, de poen is checked weet je!quote:Op donderdag 1 december 2005 00:36 schreef petre86 het volgende:
Ang3l.. droom ze
meld morgen wel ff wat het voor droom was
en Waxx: ach.. anders bel je maar met de factuurservice
quote:Op donderdag 1 december 2005 00:42 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ja, dankjewel, jij bent ook lief.![]()
[..]
En die Japannertjes met hun frappante fantasieën.
mijn loon is weer binnen jaquote:Op donderdag 1 december 2005 00:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Joh, de poen is checked weet je!
Renault werkt wel nauw samen met / is deels eigenaar van Nissan (en vice versa).quote:Op donderdag 1 december 2005 00:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aaawww...
Nou ja, we zijn er in ieder geval achter waarom er geen Honda Mégane bestaat!
Oh ja, dat is waar ook!quote:Op donderdag 1 december 2005 00:54 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Renault werkt wel nauw samen met / is deels eigenaar van Nissan (en vice versa).
Onbewust ga je wel anders over een Mégane denken...
jah watquote:Op donderdag 1 december 2005 00:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ja, morgen kwam je het brengen he?!![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 00:42 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ja, dankjewel, jij bent ook lief.![]()
Ja, jij ook hè.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:58 schreef Waxxer het volgende:
En G_E!En een dikke pakkerd van mij!
!!!!
Dit is voor het eerst dat jij iets grofs zegt!quote:Op donderdag 1 december 2005 00:54 schreef Nuvole het volgende:
K*t, ik moet de huur nog betalen...
quote:Op donderdag 1 december 2005 00:57 schreef Waxxer het volgende:
Ik ga ook!!
Slaap lekker Petre86 en Nuvole!![]()
Süsse Träume!
quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 01:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dit is voor het eerst dat jij iets grofs zegt!Oooohhh...!!
Nou, nu echt doeg!
Drie uur geleden had ik zo in slaap kunnen vallen, maar dat is nu ook anders. Stomme bioklok.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:01 schreef Great_Expectations het volgende:
En ik ben nog klaarwakker..
HEEJ CDP, ik geloof dat onze tactiek vruchten begint af te werpenquote:
Geen idee...quote:Op donderdag 1 december 2005 01:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
HEEJ CDP, ik geloof dat onze tactiek vruchten begint af te werpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |