Mijn PaiQ Matches doen bijna allemaal Paboquote:Op maandag 12 december 2005 12:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
overigens de meeste dames op datingsites werken in de verzorging en hebben een eigen paard valt me op![]()
ja die zijn er inderdaad ook erg veel jaquote:Op maandag 12 december 2005 12:46 schreef blieblie het volgende:
[..]
Mijn PaiQ Matches doen bijna allemaal Pabo.
Paarden ben ik nog niet tegengekomen, maar veel in de verzorging klopt wel volgens mij. Zal wel met de onregelmatige diensten te maken hebben denk ik dan maarquote:Op maandag 12 december 2005 12:05 schreef Metro2005 het volgende:
overigens de meeste dames op datingsites werken in de verzorging en hebben een eigen paard valt me op![]()
Dat vind ik dan weer een voordeel juist. Tenminste niet zo constant op elkaars lip.quote:Op maandag 12 december 2005 13:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Paarden ben ik nog niet tegengekomen, maar veel in de verzorging klopt wel volgens mij. Zal wel met de onregelmatige diensten te maken hebben denk ik dan maar.
Oh, daar zit ik ook niet zo mee. Het was meer een verklaring waarom juist die beroepsgroep oververtegenwoordigt lijkt op Paiq (en vermoedelijk datingsites in het algemeen)quote:Op maandag 12 december 2005 13:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een voordeel juist. Tenminste niet zo constant op elkaars lip.
quote:Op maandag 12 december 2005 12:22 schreef dthissen het volgende:
Hee, iemand nog een invite over voor me?
op mijn voornaam.achternaam op gmail.com :-)
Thanx!
Ik denk eerder dat het komt door het wereldje waar de dames in verkeren.quote:Op maandag 12 december 2005 13:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oh, daar zit ik ook niet zo mee. Het was meer een verklaring waarom juist die beroepsgroep oververtegenwoordigt lijkt op Paiq (en vermoedelijk datingsites in het algemeen).
Mijn matches zijn gemiddeld toch wel een paar jaar ouder (en dus lang niet allemaal meer studentes), en daar geldt het ook voor.quote:Op maandag 12 december 2005 13:52 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het komt door het wereldje waar de dames in verkeren.
Zie het als informatica maar dan voor vrouwen. Ik heb de meeste matches in de leeftijd 18 tot 24 jaar (dus studentes) en de studentes die op de Pabo zitten of bijv. HBO V doen komen bar weinig interessant aan mannen tegen.
Inderdaad.quote:Op maandag 12 december 2005 16:34 schreef thabit het volgende:
De dames op datingsites. Ze zijn allemaal "niet op zoek". De reden waarom ze op datingsites zitten is dan ook "om te bewijzen dat internetdating niet werkt"..
Dat moet je niet onderschatten. Er gaat duidelijk best veel tijd zitten in "niet op zoek zijn"quote:Op maandag 12 december 2005 16:34 schreef thabit het volgende:
De dames op datingsites. Ze zijn allemaal "niet op zoek".
quote:Op maandag 12 december 2005 16:34 schreef thabit het volgende:
De dames op datingsites. Ze zijn allemaal "niet op zoek". De reden waarom ze op datingsites zitten is dan ook "om te bewijzen dat internetdating niet werkt"..
Ik kwam er laatst 1 tegen:quote:Op maandag 12 december 2005 16:34 schreef thabit het volgende:
F*ck Kasta, je begint op me te lijken.. slechte zaak..quote:Op maandag 12 december 2005 17:43 schreef kastanova het volgende:
Als ze mij niet aanspreken, zie ik ook geen reden om hen aan te spreken....
En als ze me gedurende een week niet aanspreken, schop ik ze er uit.
Ik chat de laaste tijd ook alleen maar met studentjes Paboquote:Op maandag 12 december 2005 12:52 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ja die zijn er inderdaad ook erg veel ja
Verzoring en leraresjes
Volgens mij ben jij de grootste breezer slet op deze aardkloot. Een mannelijke slet wel te verstaan en je weet, mannen kunnen zich dat permiteren aangezien ze dan als stoer worden beschouwd.quote:Op maandag 12 december 2005 18:20 schreef kastanova het volgende:
Mijn persoonlijke anti-bReEzAh offensief.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |