Ja, nu weten we het wel he. Je vind Lieske vreselijk. Je hebt je punt ondertussen al lang duidelijk gemaakt. Nextquote:Op woensdag 30 november 2005 19:30 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Op de foto, eerste van links graag.![]()
Nee nog niet genoeg...Geniet er nog van voorlopigquote:Op woensdag 30 november 2005 19:37 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, nu weten we het wel he. Je vind Lieske vreselijk. Je hebt je punt ondertussen al lang duidelijk gemaakt. Next
Melke reageer daar toch niet opquote:Op woensdag 30 november 2005 19:37 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, nu weten we het wel he. Je vind Lieske vreselijk. Je hebt je punt ondertussen al lang duidelijk gemaakt. Next
Ach ja Dildo isquote:Op woensdag 30 november 2005 19:45 schreef Sjet het volgende:
Ik erger me helemaal scheel aan die Dido![]()
"Wat doet Linda hierop?" [wijzend op de menukaart of zoiets....] Wil ze nou helemaal ontkennen dat Linda in het huis is geweest of zo?![]()
Vond het wel een mooi en ontroerend briefje op zichquote:Op woensdag 30 november 2005 19:48 schreef Peter6000 het volgende:
BB wenst de bewoners toe, dat het zoet vanavond wint van het zuur
Jammer![]()
Omdat ze daar zich heel goed kunnen bedwingen?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:57 schreef melke het volgende:
Waarom eten ze in China en Japan eigenlijk met stokjes?
Bridget heeft ooit gezegd dat het tot 22 december duurt.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:12 schreef nicoleV het volgende:
Duurt het idd nog twee weken?
Nee 3 weken, t/m de 22quote:Op woensdag 30 november 2005 20:12 schreef nicoleV het volgende:
Duurt het idd nog twee weken?
Ze is ook de jongste daar!! 19 jaar. Vindt dat ze zich goed handhaaft in het huis.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:06 schreef Day het volgende:
Lieske is af en toe echt nog een klein kind, hè?
Ja dat is ze zeker. Denk dat haar wereld heel klein is. Ze is wel al stukke gegroeit daar in het huis.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:06 schreef Day het volgende:
Lieske is af en toe echt nog een klein kind, hè?
ik negeer dat stel en het helpt.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:54 schreef melke het volgende:
Roel en Dido doen weer raar, hoorde haar net weer zeggen doe nou niet zo raar. Drama die relatie zeg..
Ja, ze moeten alles op etenquote:Op woensdag 30 november 2005 20:24 schreef cuall het volgende:
Hallo allemaal![]()
Hebben ze nog een opdracht die ze uit moeten voeren gedurende de maaltijd?
Melke...Liefde maakt blind, vergeet niet dat hij daardoor niet objectief is.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:23 schreef melke het volgende:
Roel snapt niet waarom Rob een big deal over het nomineren maakt. HALLO!!! En Dido dan! Daar had hij alle begrip voor. Dit is percies hetzelfde!
Ja maar dat is Dildoquote:Op woensdag 30 november 2005 20:23 schreef melke het volgende:
Roel snapt niet waarom Rob een big deal over het nomineren maakt. HALLO!!! En Dido dan! Daar had hij alle begrip voor. Dit is percies hetzelfde!
Ja maar dat ligt andersquote:Op woensdag 30 november 2005 20:23 schreef melke het volgende:
Sorry, ff gemist..... wat was er met hun dan?quote:Op woensdag 30 november 2005 20:31 schreef Peter6000 het volgende:
k*tregie, ik wil Rob en Nathalie zien
Ach is iets anders dan stampot zuurkool of boerenkoolquote:Op woensdag 30 november 2005 19:57 schreef melke het volgende:
Waarom eten ze in China en Japan eigenlijk met stokjes?
Ik heb een optie gegeven.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:33 schreef melke het volgende:
Waarom eten ze in China en Japan nou met stokjes?
En dat ze dan nog in de spiegel durft te kijken...echt te erg.En van je vrienden moet je het dan maar hebben,Naat zegt ook niet ff dat het er niet uitziet....Naaaah ze heeft natuurlijk zelf ook geen smaak.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:33 schreef Sjet het volgende:
Zit het album te bekijken van Dido.....
Ik lig hier ff dubbel....![]()
[afbeelding]
Rob is er geïrriteerd over dat hij weer genomineerd is, door Nathaliequote:Op woensdag 30 november 2005 20:34 schreef Sjet het volgende:
Sorry, ff gemist..... wat was er met hun dan?
Even een cultuurmomentje, lees hier over het ontstaan van het eten met chopstikcksquote:Op woensdag 30 november 2005 20:33 schreef melke het volgende:
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:38 schreef essie05 het volgende:
Oke we worden door Talpa weer op onze wenken bediend..![]()
20:31Rob niet boos
“Ben je boos op mij?”, vraagt Nathalie aan Rob. “Nee. Ik wil het er ook niet over hebben Naat”, zegt Rob kribbig. Maar toch staat hij enkele minuten daarna op: “Ik ga het je wel even uitleggen.” Hij neemt nathalie apart in de Slaapkamer. “Ik begrijp de issue. Maar ik vind het niet prettig. Als opa en oma (van Nathalie en Roel, red.) niet samen waren geweest, had jij wel op Roel gestemd.” Rob vindt dat de Nominaties op deze manier een beetje beinvloed worden. Het is jammer dat jij het weet avn Roels oma en jouw opa, anders had jij me niet weggestemd. Het is logisch dat je dat doet, maar het is toch een dompertje. Want ik weet dat onze relatie goed is.”
Of http://en.wikipedia.org/wiki/Chopsticksquote:Op woensdag 30 november 2005 20:33 schreef melke het volgende:
Die is dik gewordenquote:
Ik vond toen al dat ze er niet uit zag...... met zo'n staarte half opzij.... heel vaag. En haar over haar hoofd gekamd.... hadden we die tijd al niet jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren achter ons gelaten?quote:Op woensdag 30 november 2005 20:35 schreef essie05 het volgende:
[..]
En dat ze dan nog in de spiegel durft te kijken...echt te erg.En van je vrienden moet je het dan maar hebben,Naat zegt ook niet ff dat het er niet uitziet....Naaaah ze heeft natuurlijk zelf ook geen smaak.
quote:
Kon jij het dan wel zien Essie?quote:Op woensdag 30 november 2005 20:42 schreef essie05 het volgende:
http://www.talpa.tv/uploa(...)58-naat-rob-disc.jpg
Ik wilde de foto invoeren maar is dus mislukt.![]()
De foto stond op de Talpa site,maar ik ben op dat gebied een echte doos.Ik dacht ik probeer het er gewoon op te zetten,maar helaas.quote:
Om foto's hier te plaatsen, sla de foto op je HD, ga naar, bijvoorbeeld, http://picsplace.to/ zoek naar de foto op je HD, doe "upload" dan op de volgende pagina selecteer de forumlink, plaats het in een bericht, en klaarrrrrrrrrrquote:Op woensdag 30 november 2005 20:46 schreef essie05 het volgende:
[..]
De foto stond op de Talpa site,maar ik ben op dat gebied een echte doos.Ik dacht ik probeer het er gewoon op te zetten,maar helaas.
En nee Sjet,ik had daar ook geen beelden van helaas.
Witte tekst invoeren:quote:Op woensdag 30 november 2005 20:42 schreef essie05 het volgende:
http://www.talpa.tv/uploa(...)58-naat-rob-disc.jpg
Ik wilde de foto invoeren maar is dus mislukt.![]()
1 |
Gewoon de link niet zetten, dan die link selecteren [met de muis ingedrukt erover heen gaan zodat het 'donker' wordt] en dan op het 2de icoontje van rechts klikken --->quote:Op woensdag 30 november 2005 20:46 schreef essie05 het volgende:
[..]
De foto stond op de Talpa site,maar ik ben op dat gebied een echte doos.Ik dacht ik probeer het er gewoon op te zetten,maar helaas.
[CENTRAAL] Problemen met filedump, alternatieven?? hier staan nog meer links.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:46 schreef essie05 het volgende:
[..]
Als de foto al online staat dan hoeft dat toch niet?quote:Op woensdag 30 november 2005 20:49 schreef Arliator het volgende:
[..]
Om foto's hier te plaatsen, sla de foto op je HD, ga naar, bijvoorbeeld, http://picsplace.to/ zoek naar de foto op je HD, doe "upload" dan op de volgende pagina selecteer de forumlink, plaats het in een bericht, en klaarrrrrrrrrr
Meerdere mogelijkheden dusquote:Op woensdag 30 november 2005 20:51 schreef Sjet het volgende:
[..]
Gewoon de link niet zetten, dan die link selecteren [met de muis ingedrukt erover heen gaan zodat het 'donker' wordt] en dan op het 2de icoontje van rechts klikken ---> [afbeelding]
Klaar is Essie![]()
wel als hotlinken niet wordt toegestaanquote:Op woensdag 30 november 2005 20:53 schreef Sjet het volgende:
LOLallemaal upload hulp
![]()
[..]
Als de foto al online staat dan hoeft dat toch niet?![]()
Nee, maar als je een foto op je HD hebt is dit wel makkelijk.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:53 schreef Sjet het volgende:
LOLallemaal upload hulp
![]()
[..]
Als de foto al online staat dan hoeft dat toch niet?![]()
Dat is dan al een bommetje op zich.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:58 schreef Arliator het volgende:
Iedereen verwacht een bommetje, het bommetje van vandaag zal wel zijn dat er geen bommetje komt.
Yepzquote:Op woensdag 30 november 2005 20:55 schreef Radobe het volgende:
[..]
wel als hotlinken niet wordt toegestaan
Ik zag vanmiddag een zeer korte flits van de geheime kamer dus denk wel dat er iets zal gebeuren maar of dat vanavond is hoeft niet zo te zijn, heb de indruk (aan de regie te merken) dat er niet veel bijzonders gaat gebeurenquote:Op woensdag 30 november 2005 20:58 schreef Arliator het volgende:
Iedereen verwacht een bommetje, het bommetje van vandaag zal wel zijn dat er geen bommetje komt.
Of juist wel en zijn zo bezig dat door te spreken dat ze nu het hele gebeuren zowat vergetenquote:Op woensdag 30 november 2005 21:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag een zeer korte flits van de geheime kamer dus denk wel dat er iets zal gebeuren maar of dat vanavond is hoeft niet zo te zijn, heb de indruk (aan de regie te merken) dat er niet veel bijzonders gaat gebeuren
Spannend hoor, het kan dus vriezen of dooienquote:Op woensdag 30 november 2005 21:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag een zeer korte flits van de geheime kamer dus denk wel dat er iets zal gebeuren maar of dat vanavond is hoeft niet zo te zijn, heb de indruk (aan de regie te merken) dat er niet veel bijzonders gaat gebeuren
Dat hoop ik ookquote:Op woensdag 30 november 2005 21:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Of juist wel en zijn zo bezig dat door te spreken dat ze nu het hele gebeuren zowat vergeten![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:56 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nee, maar als je een foto op je HD hebt is dit wel makkelijk.
Vooral handig als je caps maakt.
Ik wil je wel verder helpen hoor, misschien even in een andere topic?quote:Op woensdag 30 november 2005 21:02 schreef essie05 het volgende:
Ik laat de foto's maar aan de ervaren fokkers over...misschien dat ik aan het begin van bb6 meer geduld he![]()
Maar nogmaals bedankt voor jullie uitleg,wie weet verras ik jullie nog wel deze bb..
Dido :quote:Op woensdag 30 november 2005 21:03 schreef BONG4002 het volgende:
Lieske DBK, misschien gaat het komen
Ben benieuwdquote:Op woensdag 30 november 2005 21:03 schreef BONG4002 het volgende:
Lieske DBK, misschien gaat het komen
Klopt, alle foto's die ik hier ooit heb geplaatst staan op mijn HD. Uploaden naar een van de site's, en klaar. Simpeler kan het bijna niet.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:02 schreef Sjet het volgende:
[..]
begrijp ik het nou goed dan dat je die dan niet eerst hoeft te uploaden naar je eigen site?
Dat zou wel handig zijn....
Thanks Sjet, ik vraag mijn,over het algemeen handige,man straks even.Mocht ik er dan nog niet uitkomen dan meld ik me weer even en maak ik graag van je aangeboden hulp gebruik.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:04 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik wil je wel verder helpen hoor, misschien even in een andere topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |