Nee op de website van RTVOost kon je wel naar de webcam kijken. Flinke rookwolkenquote:Op woensdag 30 november 2005 16:28 schreef Nolius het volgende:
Al foto's ergens?
nicequote:Op woensdag 30 november 2005 16:28 schreef Nolius het volgende:
Gewonde en vermiste bij brand garagebedrijf Borne
Is nog niet bekend, maar er zijn natuurlijk veel licht-ontvlambare stoffen aanwezig in een werkplaats, dus een vonkje en er is brandquote:Op woensdag 30 november 2005 17:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Is de brand aangestoken? Zo ja, waarom?²
Zou er misschien voordeel kunnen ontstaan voor iemand bij een brand als deze? Dit i.v.m. het aanhouden van potentiële verdachten...quote:Op woensdag 30 november 2005 17:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Is nog niet bekend, maar er zijn natuurlijk veel licht-ontvlambare stoffen aanwezig in een werkplaats, dus een vonkje en er is brand
Nou in elk geval voor mij, want ik werk bij BP. Maar ik zou niet weten waarom iemand dat zou doen. Lijkt me bedrijfsongevalquote:Op woensdag 30 november 2005 17:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zou er misschien voordeel kunnen ontstaan voor iemand bij een brand als deze? Dit i.v.m. het aanhouden van potentiële verdachten...²
Hebben ze jou verhoord dan?quote:Op woensdag 30 november 2005 17:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nou in elk geval voor mij, want ik werk bij BP. Maar ik zou niet weten waarom iemand dat zou doen. Lijkt me bedrijfsongeval
quote:Op woensdag 30 november 2005 17:48 schreef Damzkieee het volgende:
Kan een modje ff de topictitel aanpassen?
Nope, het zijn foto's die door de ANP ter beschikking worden gesteld aan journalisten. Als je toch toegang hebt, dan maar meteen posten hèquote:Op woensdag 30 november 2005 20:03 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik woon ook in Borne maar heb veder niks van de brand mee gekregen, hoorde het net pas. Terwijl dat ik de hele dag in de AlbertHein in Borne heb gestaan...
Is er trouwens al meer bekend over de vermiste?
@ACT-F: Mooie foto's! Zelf gemaakt?
http://www.nieuws.nl/60235quote:Dode bij brand in garagebedrijf Borne
(Novum) - Bij een brand in een garagebedrijf in het Overijsselse Borne is woensdag een man om het leven gekomen. Dat maakt de politie Twente bekend. Hulpverleners weten waar de man in het pand ligt, maar ze hebben hem nog niet kunnen bereiken vanwege de hitte in het gebouw. Hoofdofficier van de brandweer Martin Meijer zegt ervan uit te gaan dat de man niet meer in leven is, maar bevestigt dit nog niet definitief.
Twee andere personen zijn per traumahelikopter afgevoerd. Een van de twee slachtoffers is naar het ziekenhuis in Hengelo afgevoerd, het tweede naar Groningen. Hun toestand wordt omschreven als 'ernstig gewond'.
De melding van de brand kwam omstreeks 14.45 uur binnen. Het vuur is inmiddels onder controle, maar het is nog niet geheel geblust. Na de melding van de brand zijn de huizen in de omgeving van het garagebedrijf ontruimd. De woningen hebben vermoedelijk rookschade opgelopen, zegt brandweerwoordvoerder Wendy Wagenvoort. Het is nog niet bekend of de tien geëvacueerde buurtbewoners vanavond terug naar huis kunnen.
De oorzaak van de brand is nog niet bekend. De brandweer stelt een technisch onderzoek in.
Ja, OP is aangepast. wat een dramaquote:Op woensdag 30 november 2005 22:15 schreef Twisted_Logic het volgende:
Helaas al weer twee doden. Ik neem aan dat de man die naar Groningen is gebracht met een traumahelicopter overleden is?
Geruchten gaan dat de eigenaar nog vermist word. Of dat waar is weet ik niet, de slachtoffers zijn ook nog niet geïndentificeerd.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:34 schreef twentemeisje het volgende:
Kwam er tegen zes uur vanavond aan de achterkant langsrijden en het is best bizar om je te bedenken dat daar een verbrande persoon ligt... bah... En dan nu twee doden... Ik tank er geregeld en je vraagt je toch af om wie het dan gaat. Naar...
quote:Op woensdag 30 november 2005 16:28 schreef Nolius het volgende:
3 Gewonden en een vermiste bij brand garagebedrijf Borne
Kun jij niet gezellig op de fp gaan zitten ?quote:Op woensdag 30 november 2005 16:50 schreef Nolius het volgende:
[upd] Grote brand bij tankstation in Borne
Best knap dat je er niks van meegekregen hebt, ik werk bij BP en had de hele avond telefoon en mensen die wilden weten waar het was, wat er was gebeurd e.d.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:03 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik woon ook in Borne maar heb veder niks van de brand mee gekregen, hoorde het net pas. Terwijl dat ik de hele dag in de AlbertHein in Borne heb gestaan...
Is er trouwens al meer bekend over de vermiste?
@ACT-F: Mooie foto's! Zelf gemaakt?
Dat is niet toevallig zijn zoon, die 35jarige man?quote:Op donderdag 1 december 2005 09:30 schreef twentemeisje het volgende:
Ik hoor net ook van mijn collega die in Borne woont dat de eigenaar zou zijn omgekomen (hij was dus eerst de vermiste persoon). Een 35-jarige man uit Borne is de gewonde die later in het ziekenhuis is overleden.
Ik heb geen idee, zal het hier eens even navragen want mijn collega kende de garagehouder wel.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat is niet toevallig zijn zoon, die 35jarige man?
Nee volgens mij niet. Z'n zoon is volgens mij een jaar of 19. Hij zat ook regelmatig achter de kassa in de shop. Die 35-jarige man lijkt me dan eerder één van de monteurs oid. Heb van horen zeggen (via-oma-via-politieagent) gehoord dat de vrouw van de eigenaar en z'n zoon gisteravond nog bij de plek zijn geweest. Kan dit echter niet bevestigen (zoals met elk via-via verhaal)quote:Op donderdag 1 december 2005 09:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat is niet toevallig zijn zoon, die 35jarige man?
De vrouw was er sowieso geweest, want er stond in de TC Tubantia dat zij nog had geprobeerd mensen te redden.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:19 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. Z'n zoon is volgens mij een jaar of 19. Hij zat ook regelmatig achter de kassa in de shop. Die 35-jarige man lijkt me dan eerder één van de monteurs oid. Heb van horen zeggen (via-oma-via-politieagent) gehoord dat de vrouw van de eigenaar en z'n zoon gisteravond nog bij de plek zijn geweest. Kan dit echter niet bevestigen (zoals met elk via-via verhaal)
Wel diep trieste zaak![]()
Idd, weten dat je er op geen mogelijkheid meer uit kunt komenquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:26 schreef ericoettwente het volgende:
kom zelf ook uit borne.
de fam. is inderdaad bij de plek geweest. er liggen inmidels bloemen voor de pomp
het is niet z'n zoon het is een monteur uit borne, waarschijnlijk pas vader geworden. de vermiste persoon was gerard diepenmaat zelf hij zat opgesloten door de brand in z'n kleine kantoortje aan de achterzijde van de werkplaats kon geen kant meer op. dat lijkt me erg heel erg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |