Nee op de website van RTVOost kon je wel naar de webcam kijken. Flinke rookwolkenquote:Op woensdag 30 november 2005 16:28 schreef Nolius het volgende:
Al foto's ergens?
nicequote:Op woensdag 30 november 2005 16:28 schreef Nolius het volgende:
Gewonde en vermiste bij brand garagebedrijf Borne
Is nog niet bekend, maar er zijn natuurlijk veel licht-ontvlambare stoffen aanwezig in een werkplaats, dus een vonkje en er is brandquote:Op woensdag 30 november 2005 17:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Is de brand aangestoken? Zo ja, waarom?²
Zou er misschien voordeel kunnen ontstaan voor iemand bij een brand als deze? Dit i.v.m. het aanhouden van potentiële verdachten...quote:Op woensdag 30 november 2005 17:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Is nog niet bekend, maar er zijn natuurlijk veel licht-ontvlambare stoffen aanwezig in een werkplaats, dus een vonkje en er is brand
Nou in elk geval voor mij, want ik werk bij BP. Maar ik zou niet weten waarom iemand dat zou doen. Lijkt me bedrijfsongevalquote:Op woensdag 30 november 2005 17:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zou er misschien voordeel kunnen ontstaan voor iemand bij een brand als deze? Dit i.v.m. het aanhouden van potentiële verdachten...²
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |