het is chagrijnig, niet chagerijnigquote:Op zondag 4 december 2005 20:16 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoezo ben je de laatste tijd zo chagerijnig?
Dat ben ik niet. Maar het begint wel vervelend te worden dat ik je posts altijd al enkele minuten van te voren op GAF kan lezen van andere members.quote:Op zondag 4 december 2005 20:16 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoezo ben je de laatste tijd zo chagerijnig?
Ik heb gewoon gelijk.quote:Op zondag 4 december 2005 20:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat ben ik niet. Maar het begint wel vervelend te worden dat ik je posts altijd al enkele minuten van te voren op GAF kan lezen van andere members.
Daarnaast reageer je echt werkelijk op elk gerucht of nieuwtje, en zolang het niet op GAF is verschenen, bestempel je het direct als fake en kom je weer met een uit je duim gezuigt verhaaltje dat kant noch wal raakt m.i.
Er is gewoon geen fucking nieuws te vertellen over de Revolution, laat men dan iig nog geruchten posten en discussieren over de mogelijkheid
De dikke reet van de groenteboer ook.quote:
Ruzbeh.. je hebt jezelf weer eens overtroffen in nutteloze postsquote:Op zondag 4 december 2005 21:17 schreef Ruzbeh het volgende:
[knip]
Ik verdenk een Kabouter met een rode puntmuts!quote:
Was ik niet, nu logischerwijs wel nee gestemd.quote:Op zondag 4 december 2005 22:14 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik verdenk een Kabouter met een rode puntmuts!
Voor zover ik weet wel jaquote:Op zondag 4 december 2005 22:30 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Zeg heb jij me trouwens nog toegevoegd bij NWFC?
Dat einde zegt me niets. Die XY knoppen en het stukje 'Coming 2006'quote:
quote:Op zondag 4 december 2005 22:46 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Was ik niet, nu logischerwijs wel nee gestemd.
quote:Supposedly, this comes from some swedish magazine called Loading.
En Neerlandse Rev minisite:quote:I'm skeptical that this is a true pic, since Nintendo seems to be keeping Rev game details under wraps. But if true, that looks nice.
Nou nou, DAAR zou ik mee kunnen levenquote:Op maandag 5 december 2005 15:00 schreef Xrenity het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
En Neerlandse Rev minisite:
http://ms.nintendo-europe.com/black/nlNL/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |