Ik word een beetje gek van die nepkraker ik ga mezelf haast schamen dat ik ook een Rotterdammer ben!!quote:Op woensdag 30 november 2005 14:51 schreef Foreverblue het volgende:
Roel is geirriteerd op DidoEven geen puppylove nu.
Zijn pikkie smeekt om afgetrokken te worden.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:51 schreef Foreverblue het volgende:
Roel is geirriteerd op DidoEven geen puppylove nu.
Gelukkig zijn niet alle Rotterdammers zoquote:Op woensdag 30 november 2005 14:53 schreef ReneMid het volgende:
[..]
Ik word een beetje gek van die nepkraker ik ga mezelf haast schamen dat ik ook een Rotterdammer ben!!![]()
Nee gelukkig niet zeg maar hoe hij het neerzet is niet te geloven in 020 zullen ze wel denken wat een watjes daar.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
Gelukkig zijn niet alle Rotterdammers zo
Wel nee, miscchien als het over voetbal gaat we hebben het nu over BB.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:56 schreef ReneMid het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet zeg maar hoe hij het neerzet is niet te geloven in 020 zullen ze wel denken wat een watjes daar.
Die buik van die nepkraker zie je ook met de dag groeien lijkt wel een Boedha.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:58 schreef ChantalC het volgende:
Het koninklijk paar doet een tukkie:
[afbeelding]
weekje rantsoen zal hem goed doen.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:00 schreef ReneMid het volgende:
[..]
Die buik van die nepkraker zie je ook met de dag groeien lijkt wel een Boedha.
Klasse opmerking regenwormquote:Op woensdag 30 november 2005 14:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wel nee, miscchien als het over voetbal gaat we hebben het nu over BB.
Ik haat als amsterdammer Rob
Zou het niet weten heb geen geluid aan staan.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:56 schreef CartWOman het volgende:
Wat vind Dido nóu weer stom? Ik word er zóoo moe van.![]()
Zouden ze op rantsoen gaan nu Nathalie de weekopdracht verkloot heeft?quote:Op woensdag 30 november 2005 15:01 schreef rickfcdb1 het volgende:
weekje rantsoen zal hem goed doen.
Red je niet met een week ! een maand rantsoen en minimaal 3 uur trainen op een dag zou veel beter voor hem zijn.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:01 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
weekje rantsoen zal hem goed doen.
grappig dat jij ook zo over ze denkt. zo noem ik ze dus ook altijd ja.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:58 schreef ChantalC het volgende:
Het koninklijk paar doet een tukkie:
[afbeelding]
Het is een Vlaardingerquote:Op woensdag 30 november 2005 14:53 schreef ReneMid het volgende:
[..]
Ik word een beetje gek van die nepkraker ik ga mezelf haast schamen dat ik ook een Rotterdammer ben!!![]()
Ik neem aan van wel, al zal het een mild rantsoen zijn denk ikquote:Op woensdag 30 november 2005 15:02 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Zouden ze op rantsoen gaan nu Nathalie de weekopdracht verkloot heeft?![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 14:56 schreef CartWOman het volgende:
Wat vind Dido nóu weer stom? Ik word er zóoo moe van.![]()
O ja dat is waar dan heb ik niks gezegd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |