Karinthië is waar ik atijd naartoe ga, me vader vond het een goede zaak ! Kunnen we nu 230 in duitsand en 160 in Oostenrijkquote:Op woensdag 30 november 2005 18:26 schreef 360sjors het volgende:
Even terugkomend op het Oostenrijk-autobahnverhaal..
Van de frontpage:
[..]
Karinthië ligt ten zuiden van Salzburg en dus ten zuiden van de gebieden waar men hier heen gaat (bij mijn weten); desalniettemin een goed initiatief van de oostenrijkers als je het mij vraagt.
Hou je wel rekening met hoe koud het daar is op het moment? En dan vooral met de wind erbij, windchill factor is op het moment ongeveer -25 @ 3200 meterquote:Op donderdag 1 december 2005 08:38 schreef Maruku het volgende:
jawel jawel,
schaamteloze tvp en waarschijnlijk laatste post voor ik naar valtho ga.
Damn... eigenlijk moet je nog veel regelen voordat je gaat. Al is het alleen je tas inpakken, fotogear bijeen regelen, pasfoto's al die shit...
Maar goed, vanaf vrijdag 8 dagen in valtho. Gaat vast wel tof worden.
Burton fanboy beetje je zusje brainwashen hequote:Op woensdag 30 november 2005 22:38 schreef Kentaro het volgende:
[..]
200 euro. Board is nog gewoon nieuw, geen enkel krasje. Er is bijna niet op geboard, want ze pakt altijd de 161 Hammer Twillight
[afbeelding]
auw! mijn kop....quote:Op donderdag 1 december 2005 03:28 schreef XL het volgende:
De-whe-he-he-ik-ben-de-nachtbraker-deze-avond-post! Had ik eindelijk veel geld, Thanks Roellio... zuip ik het allemaal op. Trouwens ik diss al die vlo-prutsers uit Landgraaf bigtime ouwe! Vet Chill cker weet je!
Dacht je dat ik zo vroeg uit mijn nest was gekomen op zo'n ochtend als ik niks te doen had vandaag?quote:
Beschadigt je board erg van het glijden op boxen/rails? Ik denk het wel, dus als ik dit zou doen zou ik een jib boardje moeten nemen ofzo...iets van 145 ofzoquote:Op donderdag 1 december 2005 09:33 schreef Thermo het volgende:
Wat het grootste risico in het begin is, is dat je kanten happen in de rail
Op een box heb je dit al veel minder ( is ook makkelijker ) maargoed.
Als je nu een oud boardje heb, maak je de kanten tussen je bindingen bot, en de buitenste randen van je board ook, alleen onder je bindingen hou je ze scherp.
Kan je ideaal oefenen en toch gewoon je bochten pakken verder.
Zoveel heb ik niet, ik heb maar 150quote:Op woensdag 30 november 2005 22:38 schreef Kentaro het volgende:
[..]
200 euro. Board is nog gewoon nieuw, geen enkel krasje. Er is bijna niet op geboard, want ze pakt altijd de 161 Hammer Twillight
[afbeelding]
Als je me nu gaat vertellen dat je EN nog een burton plank ga kopen EN een freestyle plank EN een babymaatje voor jou doen, dan denk ik echt dat de drank je te pakken heeft.quote:
De drank heeft mij niet te pakken, ik heb de drank goed te pakken gehad.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:01 schreef Thermo het volgende:
[..]
Als je me nu gaat vertellen dat je EN nog een burton plank ga kopen EN een freestyle plank EN een babymaatje voor jou doen, dan denk ik echt dat de drank je te pakken heeft.
145? Mijn jib board is 157, 155 gaat ook nog goed.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:43 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Beschadigt je board erg van het glijden op boxen/rails? Ik denk het wel, dus als ik dit zou doen zou ik een jib boardje moeten nemen ofzo...iets van 145 ofzo![]()
Ik weeg 58 kg, dus het kan ook wel. Maar met een 150 ben je wat bewegelijker, vrijer, alles gaat dan wat makkelijker imoquote:Op donderdag 1 december 2005 10:19 schreef Thermo het volgende:
Hoeveel weeg je gaat het meer om.
Vrienden van me van jou lengte en een kilo of 60/65 rijden allemaal op 1.52 ongeveer.
150 is perfect voor je. ik weet nog een leuk plankje voor jequote:Op donderdag 1 december 2005 10:56 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ik weeg 58 kg, dus het kan ook wel. Maar met een 150 ben je wat bewegelijker, vrijer, alles gaat dan wat makkelijker imo!
Die hou je erbij voor de mooie poederdagenquote:Op donderdag 1 december 2005 11:14 schreef ForumGek het volgende:
Neem jij dan mijn ongebruikte F2 Legal ?
Geen idee, ik sta me hele leven al op derdehands afdankertjesquote:Op donderdag 1 december 2005 11:41 schreef Thermo het volgende:
Zo'n F2 gooi je toch bij het grof vuil nadat je beetje op een echte plank heb gestaan he Kentaro
Die avatar is dus meesterlijkquote:
Ze is er wel over te spreken denk ik. We waren aan het boarden toen ik voorstelde om eens een FG ES te testen. Ze hadden hem alleen nieuw in de shop maar dat was geen probleem. Lexa's erop geschroeft en gaan. Ze heeft er iets van 4 uur op geboard en hem toen in de winkel af gerekend. Ik geloof dat ze zich daar al een beetje zorgen maakte dat ze een nieuw board konden gaan afschrijvenquote:Op woensdag 30 november 2005 23:34 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Hoe is je zusje te spreken over die FG ES? Mijn vriendin heeft hem namelijk ook op het oog. Het enige waar ze nog aan twijfeld zijn de bindingen. Daar zoekt ze mooie voor, maar ook moeten ze licht zijn.![]()
1 |
Ja behalve degene die colo en domein veranderd zijn en te lui zijn om de avatar even op de nieuwe server te uppen.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:45 schreef beerke het volgende:
Gast, was het gisteravond / nacht een Vlo-party?
Verder hebben alle posters hier wel een unieke avatar heb ik het idee. Wat wil je ook, want het zijn allemaal boaders. Mensen met een eigen identiteit. Je weet wel, ouwe...
Ok, bedankt.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:47 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Ze is er wel over te spreken denk ik. We waren aan het boarden toen ik voorstelde om eens een FG ES te testen. Ze hadden hem alleen nieuw in de shop maar dat was geen probleem. Lexa's erop geschroeft en gaan. Ze heeft er iets van 4 uur op geboard en hem toen in de winkel af gerekend. Ik geloof dat ze zich daar al een beetje zorgen maakte dat ze een nieuw board konden gaan afschrijven
[ code verwijderd ]
Dat jij mijn avatar kan uploaden zodat ik hem op fok! kan gebruiken...hij is nu te groot om op de fok server te zettenquote:
En waarom zou ik dat doenquote:Op donderdag 1 december 2005 14:28 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Dat jij mijn avatar kan uploaden zodat ik hem op fok! kan gebruiken...hij is nu te groot om op de fok server te zetten!!
Nee, die vloparty's zijn niet zo schandalig ranzig als de pink playboy party waar ik nu nog last van heb.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:45 schreef beerke het volgende:
Gast, was het gisteravond / nacht een Vlo-party?
Verder hebben alle posters hier wel een unieke avatar heb ik het idee. Wat wil je ook, want het zijn allemaal boaders. Mensen met een eigen identiteit. Je weet wel, ouwe...
kijk anders even bij www.photobucket.comquote:Op donderdag 1 december 2005 14:28 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Dat jij mijn avatar kan uploaden zodat ik hem op fok! kan gebruiken...hij is nu te groot om op de fok server te zetten!!
Daar was ik ook bijna heen gegaan ouwe! Maar ik moet vanavond na mijn werk ook nog op stap, en gezien de enorme productiviteit die ik vandaag tentoon moest spreiden heeft mijn verstand gisteren overwonnenquote:Op donderdag 1 december 2005 14:34 schreef XL het volgende:
[..]
pink playboy party waar ik nu nog last van heb.
Ik wist dat het iets met Pink was....quote:Op donderdag 1 december 2005 17:25 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Daar was ik ook bijna heen gegaan ouwe! Maar ik moet vanavond na mijn werk ook nog op stap, en gezien de enorme productiviteit die ik vandaag tentoon moest spreiden heeft mijn verstand gisteren overwonnen![]()
Kinky Pinky heette het overigens, het bier heeft je geheugen wat aangetast. In Polly![]()
Er zijn twee mogelijkheden. Vroeg in het seizoen vinden ze alles prima of vroeg in het seizoen heeft de bus geen kar en is het proppen. Chauffeurs doen altijd moeilijk, maar ik heb altijd alles nog meegekregen.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:04 schreef Maruku het volgende:
urgh... hoe ga ik nu aan een weekendtas komen? Past daar trouwens serieus zoveel meer in? Ik heb een rugzak als in een hike rugzak... zo'n grote backpack. Volgens mij gaat er 60 liter in ofzo. En die andere rugzak is gewoon een kleine, die ik ook bijna elke dag gebruik voor school .
Maar ndie boardbag, daar gaan ze niet moeilijk over doen denk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |