abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 november 2005 @ 18:31:07 #26
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_32703376
quote:
Op woensdag 30 november 2005 18:26 schreef 360sjors het volgende:
Even terugkomend op het Oostenrijk-autobahnverhaal..

Van de frontpage:
[..]

Karinthië ligt ten zuiden van Salzburg en dus ten zuiden van de gebieden waar men hier heen gaat (bij mijn weten); desalniettemin een goed initiatief van de oostenrijkers als je het mij vraagt.
Kijk, das wel een lekkere snelhied Dan heb je niet zoals hier dat je zowat in slaap valt @ 120 per uur

Denk alleen dat die 160 ook weer gaat wennen, en dan wordt dat ook weer saai lijkt me, weet nog wel van die vakantie naar frankrijk 3 jaar geleden 160+ erg snel wende... alleen jammer dat die auto zo zweverig werd bij 170

Edit: net een mailtje gehad dat mijn wiskunde cijfer nog 0,2 puntjes hoger wordt! Had 0,03 tekort voor een blok in het tweede jaar, had wiskunde gedaan en een 5.2 gehaald maar dacht dat het gemiddeld voldoende was... maar een cijfer niet goed gelezen...

[ Bericht 19% gewijzigd door NoComment op 30-11-2005 18:36:53 ]
Life's like music, get the rhythm..
  woensdag 30 november 2005 @ 18:34:18 #27
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32703471
quote:
Op woensdag 30 november 2005 18:26 schreef 360sjors het volgende:
Even terugkomend op het Oostenrijk-autobahnverhaal..

Van de frontpage:
[..]

Karinthië ligt ten zuiden van Salzburg en dus ten zuiden van de gebieden waar men hier heen gaat (bij mijn weten); desalniettemin een goed initiatief van de oostenrijkers als je het mij vraagt.
Dat zie Peijs niet zo snel doen.
160, mijn cinquecento past even.....
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 30 november 2005 @ 18:52:42 #28
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_32704046
quote:
Op woensdag 30 november 2005 18:34 schreef XL het volgende:

[..]

160, mijn cinquecento past even.....
Ik dacht bij het bericht al aan die auto van jou

Niet dat ik er veel vertrouwen in heb dat die Golf cabrio het wel haalt hoor...
  woensdag 30 november 2005 @ 19:03:33 #29
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32704369
quote:
Op woensdag 30 november 2005 18:52 schreef NoComment het volgende:

[..]

Ik dacht bij het bericht al aan die auto van jou

Niet dat ik er veel vertrouwen in heb dat die Golf cabrio het wel haalt hoor...
Die van mij kan het wel....
Maar alleen berg af, wind mee en cafe in zicht.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 30 november 2005 @ 19:14:52 #30
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_32704730
quote:
Op woensdag 30 november 2005 19:03 schreef XL het volgende:

[..]

Die van mij kan het wel....
Maar alleen berg af, wind mee en cafe in zicht.
Vorige golf (mk1, 90pk) heb ik wel eens op de 160 gehad, maar toen was de snelheid er wel al erg uit hoor... de huidige (mk3, 75pk ) is dan wel iets minder een blokkendoos, maar ik vraag me af of ie het haalt stom dat ik dat nog nooit heb uitgeprobeerd eigenlijk

Maargoed, back ontopic:

Dit was de 25ste in Val Thorens!
nog 22 nachtjes slapen!!!
pi_32708466
Ik heb nu die Picto van XL... nu wil ik a.s. vrijdag schoenen gaan kopen. Is het raadzaam om mijn board mee te slepen naar de shop?
  woensdag 30 november 2005 @ 21:17:01 #32
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32708895
quote:
Op woensdag 30 november 2005 21:04 schreef Roellio het volgende:
Ik heb nu die Picto van XL... nu wil ik a.s. vrijdag schoenen gaan kopen. Is het raadzaam om mijn board mee te slepen naar de shop?
Hooguit een binding.
pi_32708962
quote:
Op woensdag 30 november 2005 21:17 schreef XL het volgende:

[..]

Hooguit een binding.
Alsin enkelvoud? 1 binding?

BTW, in het 'studentenkamer' topic kan je even checken of je board het naar z'n zin heeft.
  woensdag 30 november 2005 @ 21:27:32 #34
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32709294
quote:
Op woensdag 30 november 2005 21:18 schreef Roellio het volgende:

[..]

Alsin enkelvoud? 1 binding?

BTW, in het 'studentenkamer' topic kan je even checken of je board het naar z'n zin heeft.
Hij lijkt tevreden. Grote kamer van Amsterdam! Je betaalt vast meer dan ik

Een binding is genoeg, tenzij je zwaar assymetrische schoenen wil kopen.
pi_32710033
quote:
Op woensdag 30 november 2005 21:27 schreef XL het volgende:

[..]

Hij lijkt tevreden. Grote kamer van Amsterdam! Je betaalt vast meer dan ik
300 incl. - 20 euro huursubsidie = 280 incl.
  woensdag 30 november 2005 @ 22:04:21 #36
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32710685
quote:
Op woensdag 30 november 2005 21:48 schreef Roellio het volgende:

[..]

300 incl. - 20 euro huursubsidie = 280 incl.
Daar kun je bijna ons hele huis van huren
pi_32711321
Net terug van een dagje boarden in Landgraaf, super chill ouwe. Dagje vrij genomen. Echt niemand op de baan, behalve een paar duitse skiers en wat boarders op Flows. Dus nergens last van. Hoewel ik zat dus een keer met zo'n Vlo in de lift. En die begon ook nog tegen me te praten. Maar ik gaf hem een blik die ik normaal bewaar voor een zwerver die om geld vraagt, dus verder nergens last van gehad

Me zusje heeft een nieuwe Feelgood ES 154 gekocht. Dus er is Domimant 150 te koop. Boardje is van vorig seizoen en nog helemaal goed.
  woensdag 30 november 2005 @ 22:29:38 #38
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32711652
quote:
Op woensdag 30 november 2005 22:20 schreef Kentaro het volgende:
Net terug van een dagje boarden in Landgraaf, super chill ouwe. Dagje vrij genomen. Echt niemand op de baan, behalve een paar duitse skiers en wat boarders op Flows. Dus nergens last van. Hoewel ik zat dus een keer met zo'n Vlo in de lift. En die begon ook nog tegen me te praten. Maar ik gaf hem een blik die ik normaal bewaar voor een zwerver die om geld vraagt, dus verder nergens last van gehad

Me zusje heeft een nieuwe Feelgood ES 154 gekocht. Dus er is Domimant 150 te koop. Boardje is van vorig seizoen en nog helemaal goed.
Hoeveel moet hij opbrengen?
pi_32711992
quote:
Op woensdag 30 november 2005 22:29 schreef XL het volgende:

[..]

Hoeveel moet hij opbrengen?
200 euro. Board is nog gewoon nieuw, geen enkel krasje. Er is bijna niet op geboard, want ze pakt altijd de 161 Hammer Twillight
pi_32713856
quote:

Hoe is je zusje te spreken over die FG ES? Mijn vriendin heeft hem namelijk ook op het oog. Het enige waar ze nog aan twijfeld zijn de bindingen. Daar zoekt ze mooie voor, maar ook moeten ze licht zijn.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_32714528
XL, was jij vandaag in Landgraaf ja?
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
pi_32715196
Edit: laat maar.

[ Bericht 24% gewijzigd door GenesiZ op 01-12-2005 00:33:30 ]
  donderdag 1 december 2005 @ 00:31:18 #43
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_32715518
quote:
Op donderdag 1 december 2005 00:18 schreef GenesiZ het volgende:
Goh beerke. Originele avatar
Dat je dat nu pas opvalt... heeft ie (net als Sjors en ik) nog maar sinds 2004 hoor
pi_32715581
quote:
Op donderdag 1 december 2005 00:31 schreef NoComment het volgende:

[..]

Dat je dat nu pas opvalt... heeft ie (net als Sjors en ik) nog maar sinds 2004 hoor
pi_32715858
... mag jij mij even uitleggen waarom een avatar úberhaupt origineel zou moeten zijn.

Overigens schiet mij nu wel een leuke anekdote te binnen. Destijds waaren XL en ik ook actief in het Rock Werchter-topic. Er was daar iemand die onze muzieksmaak niet echt kon waarderen. Ik zal zijn naam hier niet vernoemen, maar heeft hier nog wel eens iets gepost over een Burton Air en de breedte daarvan. Enfin, ik dwaal af.
Die user was er op een gegeven moment heilig van overtuigd dat ik een cloon van XL was. Mocht dat niet het geval zijn, dan waren wij rugridders of iets dergelijks. Leuk hé.
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  donderdag 1 december 2005 @ 01:13:57 #46
71115 Rnej
I walk the line
pi_32716407
quote:
in landgraaf niet nee, maar die flow-idioten zijn meestal zo sloom als kweetniehoe...

maar gelukkig heb je in landgraaf ruimte genoeg om uit te wijken... (alhoewel, keb op een drukke dag een keer een flower omver geploegd omdat hij lekker onverwachts deed )

maarreh, wat zei die gast in de lift dan.. zoiets als: "wooow, kenkervet boardje" .. ofzo? .. moet wel toch?
  donderdag 1 december 2005 @ 03:28:46 #47
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32717919
De-whe-he-he-ik-ben-de-nachtbraker-deze-avond-post! Had ik eindelijk veel geld, Thanks Roellio... zuip ik het allemaal op. Trouwens ik diss al die vlo-prutsers uit Landgraaf bigtime ouwe! Vet Chill cker weet je!
pi_32718404
quote:
Op donderdag 1 december 2005 00:46 schreef beerke het volgende:
... mag jij mij even uitleggen waarom een avatar úberhaupt origineel zou moeten zijn.

Overigens schiet mij nu wel een leuke anekdote te binnen. Destijds waaren XL en ik ook actief in het Rock Werchter-topic. Er was daar iemand die onze muzieksmaak niet echt kon waarderen. Ik zal zijn naam hier niet vernoemen, maar heeft hier nog wel eens iets gepost over een Burton Air en de breedte daarvan. Enfin, ik dwaal af.
Die user was er op een gegeven moment heilig van overtuigd dat ik een cloon van XL was. Mocht dat niet het geval zijn, dan waren wij rugridders of iets dergelijks. Leuk hé.
Mijn vorige 2 avatars waren ook van mij gejat/gekopieerd . Deze users namen niet eens de moeite om een andere bestandsnaam te maken Aangezien het nog steeds gebeurd dat users niet van andere avatars kan blijven, dacht ik dat dat hier ook gebeurt
Rugridders of iets dergelijks zijn schijnt helemaal niet zo erg te zijn. (als je homo bent ) Zoniet, dan zijn het gewoon je vrienden, maties, homies, bro's enz
quote:
Op donderdag 1 december 2005 03:28 schreef XL het volgende:
De-whe-he-he-ik-ben-de-nachtbraker-deze-avond-post! Had ik eindelijk veel geld, Thanks Roellio... zuip ik het allemaal op. Trouwens ik diss al die vlo-prutsers uit Landgraaf bigtime ouwe! Vet Chill cker weet je!
Dan ben je OF een grote zuiper OF je hebt er niet veel voor gevangen
pi_32718597
quote:
Op donderdag 1 december 2005 01:13 schreef Rnej het volgende:

[..]

in landgraaf niet nee, maar die flow-idioten zijn meestal zo sloom als kweetniehoe...

maar gelukkig heb je in landgraaf ruimte genoeg om uit te wijken... (alhoewel, keb op een drukke dag een keer een flower omver geploegd omdat hij lekker onverwachts deed )

maarreh, wat zei die gast in de lift dan.. zoiets als: "wooow, kenkervet boardje" .. ofzo? .. moet wel toch?
geen idee wat die vlo zei, want ik had muziek op. Ik heb niks tegen flows overgens, was meer incrowd dissen, ouwe
  donderdag 1 december 2005 @ 08:38:09 #50
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_32718776
jawel jawel,
schaamteloze tvp en waarschijnlijk laatste post voor ik naar valtho ga.
Damn... eigenlijk moet je nog veel regelen voordat je gaat. Al is het alleen je tas inpakken, fotogear bijeen regelen, pasfoto's al die shit...
Maar goed, vanaf vrijdag 8 dagen in valtho. Gaat vast wel tof worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')