abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32727004
Die kan je krijgen via mail, die gooi ik niet hier neer... sorry
pi_32727070
Lijkt me vrij logisch hoor.
pi_32728053

Ik werd net uitgescholden op de cam!
Ik had iemand die me zat af te blaffen als een hond. Dus ik zei daar wat van. Dat ik ook gewoon vrouw ben met gevoel en geen hond. Dus of ie misschien normaal wilde doen en dat ie anders maar een andere camdame moest zoeken.
Zegt ie... ja dat moet ik maar doen want jij bent een moddervet wijf
Ik vond het erg vermakelijk.

Ja, ik ben niet de slankste, maar dik... neuh, dat ook niet!

[ Bericht 1% gewijzigd door Kleintje op 01-12-2005 18:32:30 ]
pi_32728069
Moddervet. Right.
  donderdag 1 december 2005 @ 17:08:19 #80
691 luciano
ondertitelloos
pi_32730321

Geintje @ Kleintje
  donderdag 1 december 2005 @ 17:09:57 #81
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_32730366
quote:
Op donderdag 1 december 2005 17:08 schreef luciano het volgende:
afbeelding

Geintje @ Kleintje
Hijsleuk!
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_32731872
hij is zeker leuk!
Ben wel jaloers op haar tepelklem
pi_32731903
Zeg, hoort dit topic zo langzamerhand niet in SEX thuis?
  donderdag 1 december 2005 @ 18:08:57 #84
3767 Herald
Come get some
pi_32731935
quote:
Op donderdag 1 december 2005 18:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zeg, hoort dit topic zo langzamerhand niet in SEX thuis?
het gaat hier toch niet over schaamhaar?
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_32732293
schaamhaar
Bestaat dat nog? Zijn er nog mensen die hele bossen hebben?????
HEGGESCHAAR

Nee, volgens mij gaat dit topic juist goed en ook echt over het werk. Tot nu toe nog zonder R&P discussies
  donderdag 1 december 2005 @ 18:27:22 #86
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_32732390
Het neigt er wel heel erg naar alleen het camera-wezen te gaan, maar de techneut in mij is toch nieuwsgierig:

Hoe gek moet je het maken qua hardware en internetverbinding? Heb je van alles het snelste van het snelste nodig? Of kan een arme student op een zolderkamer met een P-III PeeCeetje, inbelmodem, Sweex-cammetje en Windows98 het ook doen?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_32732413
quote:
Op donderdag 1 december 2005 15:51 schreef Kleintje het volgende:
Dus ik zei daar wat van. Dat ik ook gewoon vrouw ben met gevoel eng een hond.
hebben alle vrouwen een hond?

krijg je wel vaker van die rare klanten trouwens?
pi_32732599
Zo af en toe heb ik zo'n klant, maar eigenlijk niet vaak hoor. En als ik iemand heb die commando's naar me blaft dan zeg ik er altijd wat van of ik negeer die persoon.

Ronald, ik ben ook begonnen op mijn PIII met128 mb geheugen.
En een simpele adsl verbinding en het ouderwetse logitech eitje webcam.

Ik zou het alleen niet doen met een 33k6 modem
Anders hou je al zo verdomd weinig over per minuut

Je upload is het belangrijkst. Want als je upload slecht is, dan geef je slecht beeld door aan de servers en de servers dus ook aan de klant. En slecht beeld = weinig klanten.

Je zou dan alleen op minder sites tegelijk moeten cammen, je hebt dan dus minder verdiensten tegelijk, maar goed, je moet het voor jezelf ook werkbaar en snel houden op je pc.
  donderdag 1 december 2005 @ 18:50:33 #89
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_32732987
quote:
Op donderdag 1 december 2005 18:35 schreef Kleintje het volgende:

Ronald, ik ben ook begonnen op mijn PIII met128 mb geheugen.
En een simpele adsl verbinding en het ouderwetse logitech eitje webcam.

Ik zou het alleen niet doen met een 33k6 modem
Anders hou je al zo verdomd weinig over per minuut
Ow, dus je bent gewoon net als een IT-professional: Zeuren dat je hardware en software niet goed is, terwijl je het best met een ouwe Windows98 doos en 128MB geheugen kunt !!

en 33k6 modems? Bestaan die nog?
quote:
Je upload is het belangrijkst. Want als je upload slecht is, dan geef je slecht beeld door aan de servers en de servers dus ook aan de klant. En slecht beeld = weinig klanten.

Je zou dan alleen op minder sites tegelijk moeten cammen, je hebt dan dus minder verdiensten tegelijk, maar goed, je moet het voor jezelf ook werkbaar en snel houden op je pc.
Nou ja, met het geld dat je de eerste twee maanden verdient moet je toch redelijk kunnen upgraden dacht ik?
- Privacy Matters
pi_32747443
Ow, toen ik begon wist ik maar 1 camsite. En ik zat de hele tijd in mijn lingerie op het forum en spelletjes te doen. En als ik een klant had dan ging ik met hem chatten en strippen.
Ik was blij met 1 klant, hoe stom dat ook klinkt...

Pas na verloop van tijd wist ik van meer sites en schreef ik me bij meerdere in.
Ik denk dat ik bij een stuk of 10 sta ingeschreven, maar er maar 5 gebruik. De anderen lopen gewoon niet goed en maken dan gewoon alles trager. En ik ga niet de rest traag maken en slechter beeld geven voor die ene keer dat ik daar 2 euro verdien.
pi_32781077
quote:
Op woensdag 30 november 2005 21:17 schreef Kleintje het volgende:
Ik weet niet voor welke sms service LostFormat heeft gewerkt. Maar bij de datingservice werkte het op postcode. De mensen stuurde hun postcode, dat werd snel opgezocht, wij verzonnen een meisje die dus in de buurt woonde. Je kletst wat, je hoort uit en je probeert een klik te creeëren. Dan vraagt de man meestal om een date. Dat sla je eerst af, je wil elkaar eerst beter leren kennen.
Men blijft door sms'en en daarna maak je ooit, op verzoek van hem, een afspraak. Altijd minimaal een week vooruit, dan weet je dat de man in kwestie nog een week blijft sms'en. Want daar verdien je immers aan.
De dag zelf of een dag daarvoor breek je je been, moet je overwerken, oppassen, heeft je moeder iets ernstigs of weet ik veel wat. Verzin een smoes en zeg de afspraak af. Je vindt het echt ontzettend erg.

De man is teleurgesteld. De man is boos. Maar blijft sms'en omdat je gelijk probeert een nieuwe afspraak te maken. Als je de tweede keer weer afzegt is hij geneigd af te haken. Maar... je zet een pruillip op. Dat ie je geen schuldgevoel moet aanpraten. Dat je dit ook niet zo had gewild. Als hij dreigt dat ie het contract verbreekt omdat het te duur is, dat hij je nummer wil of een foto, dan kan je vaak een foto via mms sturen. Zo hou je ze nog even vast. En over het klagen dat het te duur is... je durft je nummer niet te geven i.v.m. stalking in het verleden. En als hij echt niet meer wil sms'en dat je het begrijpt maar dat je het heel erg jammer zal vinden. Dat je hem echt het einde vind en blablabla.

Een gemeen spelletje dus.
Je hebt hier echt een wereld voor mij geopend. Ik had echt niet gedacht dat het er zo aan toe zou gaan me die bel/sms diensten.
quote:
Dus de mannen worden heel erg bedrogen. Maar je lacht je suf als je ziet dat iemand 's morgens begint met sms'en, dat ie 's middags al een afspraak wil en dat ie 's avonds al zegt verliefd te zijn, geen seks wil maar je vooral wil zien, voelen en kletsen. Dus... ze zijn zelf wat dat betreft ook dom om zo snel hun hart te verliezen. Er gaan bij sommige mensen wel 75 sms'jes per dag doorheen.
Hun eigen sms'jes van hun provider + 75 keer antwoord van 1,50 per bericht....
Wel vindt ik het jammer dat je de mannen die slachtoffer worden van deze oplichting (want zo zie ik het) als dom ziet. Is dat niet een beetje het zelfde als tegen een slachtoffer van verkrachting zeggen dat het ook een beetje zijn/haar schuld is? Natuurlijk niet, dus jammer dat er bij smsbedrog wel zo gedacht wordt.
pi_32781116
Als ik naar een programma als 'Opgelicht' kijk, kan ik doorgaans ook niet anders denken dan: "Jezus, wat een sukkels dat ze daarin trappen". Eigen schuld dus inderdaad. Bij een verkrachting is het een ander verhaal, dan dwingt iemand je fysiek om iets te doen. Een oplichter dwingt jou niet om met hem in zee te gaan.
pi_32781121
Trouwens waar ik nog wel benieuwd naar ben. Welke internet verbinding heb jij precies? Want ik ken maar weinig verbindingen die een goede upload geven.
  zaterdag 3 december 2005 @ 15:34:51 #94
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_32781597
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 15:13 schreef dyna18 het volgende:
Trouwens waar ik nog wel benieuwd naar ben. Welke internet verbinding heb jij precies? Want ik ken maar weinig verbindingen die een goede upload geven.
Als ik kleintje goed heb begrepen dan zou je het met de bovenste twee abbo's van KPN al zonder problemen moeten kunnen doen. Na de upgrade van ADSL volgende week zelfs met de bovenste 3 (resp. Lite, Basic en Extra). Met een upload van 512MB zit je al aardig op streaming data (een webcam zonder schokkerig beeld, zoals op de TV dus ongeveer).

Natuurlijk is dat wel afhankelijk van het aantal mensen dat gebruik maakt van de verbinding (ADSL voor consumenten kent een overboeking van een factor 30) op het moment dat jij jouw cam wil laten lopen. Maar dat is een technisch verhaal dat eigenlijk in DIG thuishoort.
- Privacy Matters
pi_32781803
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 15:11 schreef dyna18 het volgende:
Wel vindt ik het jammer dat je de mannen die slachtoffer worden van deze oplichting (want zo zie ik het) als dom ziet. Is dat niet een beetje het zelfde als tegen een slachtoffer van verkrachting zeggen dat het ook een beetje zijn/haar schuld is? Natuurlijk niet, dus jammer dat er bij smsbedrog wel zo gedacht wordt.
Dan begrijp je me helemaal verkeerd!
Ik ben ermee gestopt omdat ik het walgelijk vind. Dus ik vind het wel degelijk zielig. Ze doen het zelf, worden niet gedwongen, maar heb het wel te doen met zulke mensen.
Maar zeg nou zelf... de mannen reageren op een advertentie. Ze moeten zelf ook bedenken dat ze niet de enige zijn die die advertentie ziet. En als ze dan na 1 dag sms'en roepen dat ze verliefd zijn, dan is dat best naïef.

Dat snap ik dus niet. Het verliefd worden op iemand die je nooit echt hebt gesproken of gezien. Iemand die geld aan jou verdient....
pi_32781887
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 15:34 schreef RonaldV het volgende:
Als ik kleintje goed heb begrepen dan zou je het met de bovenste twee abbo's van KPN al zonder problemen moeten kunnen doen. Na de upgrade van ADSL volgende week zelfs met de bovenste 3 (resp. Lite, Basic en Extra). Met een upload van 512MB zit je al aardig op streaming data (een webcam zonder schokkerig beeld, zoals op de TV dus ongeveer).

Natuurlijk is dat wel afhankelijk van het aantal mensen dat gebruik maakt van de verbinding (ADSL voor consumenten kent een overboeking van een factor 30) op het moment dat jij jouw cam wil laten lopen. Maar dat is een technisch verhaal dat eigenlijk in DIG thuishoort.
Het probleem is, dat iedere site zijn eigen applicatie heeft en een eigen server. En je verzend je beel naar die server. Dus of er bij 1 site nu 1 of 10 man zit, dat maakt dan niet uit.
Dus als je op 1 site zit te cammen dan kan je met het simpelste abonnement goed uit de voeten.
Als je echter op 6 tot 7 sites tegelijk zit, dan moet je 7 keer uploaden. Dan gaat je kwaliteit hard achteruit. En wil je goed beeld verzenden dan heb je gewoon een hoge upload nodig.

Ik had de hoogste van xs4all, dat is 8 mb down, 1 mb up.
Heb op dit moment quicknet, 20 mb down en 2 mb up.

Ga straks over naar business omdat ik met 2 verschillende cams tegelijk ga werken (dual cam, kunnen ze me op 2 cams tegelijk zien) en dan ga ik over op 3 mb up!
pi_32781910
Overigens vind ik je vergelijking tussen oplichting en verkrachting een achterlijke vergelijking. Ik denk dat ik liever pijn in mijn portemonnee heb en liefdesverdriet om iemand die ik nooit heb gehad dan de pijn na een verkrachting.
Just my 2 cents...
pi_32781943
Vreemd eik dat er geen custom-abbo's zijn. Stel dat ik dit zou gaan doen. Ik download zelden dingen (af en toe een beetje muziek) en heb dus niks aan een hele snelle download. Wrom zou ik dan bijvoorbeeld niet 1 mb down en 4 mb up kunnen krijgen als ik dat wil?
pi_32781961
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 15:48 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Ga straks over naar business omdat ik met 2 verschillende cams tegelijk ga werken (dual cam, kunnen ze me op 2 cams tegelijk zien) en dan ga ik over op 3 mb up!
Voor en achter
pi_32781990
Nope, 1 op het hoofd en 1 die over het lichaam gaat. Omdat er nog steeds mensen zijn die erg graag steeds je hoofd in beeld willen hebben.
Dat vinden ze persoonlijker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')