Spammerquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat is ook persoonlijker natuurlijk. Gezien mijn sig vind ik iemands gezicht eigenlijk wel het meest erotische lichaamsdeel. Er is niks zo mooi als je minnaar diep in de ogen kijken als je met hem neukt. Dus ik snap 't wel.
Het was heul niet eens als spam bedoeld.quote:
Ja de vergelijking was een beetje scheef en iets te makkelijk verkeerd te interpreteren. Het ging erom dat het beiden slachtoffers waren.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:49 schreef Kleintje het volgende:
Overigens vind ik je vergelijking tussen oplichting en verkrachting een achterlijke vergelijking. Ik denk dat ik liever pijn in mijn portemonnee heb en liefdesverdriet om iemand die ik nooit heb gehad dan de pijn na een verkrachting.
Just my 2 cents...
Misschien niet als je een IQ hebt dat even hoog is als je aantal vingers. Sommige dingen zijn ZO overduidelijk. Als je daar in trapt ben je gewoon dom bezig. En is het dus je eigen schuld. Wat nog niet betekent dat de oplichter goed bezig is.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:27 schreef dyna18 het volgende:
Zeggen dat het eigen schuld is als je wordt opgelicht is niet terecht.
1. Wie zegt jou dat ik foto's ga maken? Het is besproken, maar over het verloop van die gesprekken weet je helemaal niks. En wie zegt je dat ze (als ze dus gemaakt worden) ergens op Fok! terecht gaan komen? 99% van wat ik maak zul je nooit ergens on line tegenkomen.quote:Op zondag 4 december 2005 13:30 schreef Uninhibited-Pride het volgende:
Wat hoeft de buitenwereld niet te weten
[..]
He wanneer gaat roland V fototjes van je maken?
en kom je nog achter de ramen in amsterdam of in alkmaar een keertje werken?![]()
Een Logitech Sphere.quote:Op zondag 4 december 2005 16:24 schreef Manneke_Pils het volgende:
Wat ik me nou afvraag is of de kwaliteit die je verstuurd echt webcam kwaliteit is of heb je toch wel een fatsoenlijke camera staan daar?
Als het net zo brak is, als de webcam's die ik gewent ben, dan is in detail treden nogal moeilijk namelijk volgensmij...
Mis, als in: te weinig licht. Webcams hebben veel licht nodig.quote:Op zondag 4 december 2005 16:36 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Een Logitech Sphere.
Met iedere cam kan je goed beeld krijgen, als je maar de juiste software hebt en niet die brakke software die wordt meegeleverd.
En dan het meest kritieke punt... verlichting en verduistering.
Daar gaat het bij de meeste mensen mis!
Ik heb hier al helemaal voor me wat voor typje dat is.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:01 schreef Kleintje het volgende:
Grappig net... ik was op stal om voer voor mijn paard te brengen. Toen stond daar iemand die dus het verhaal in geuren en kleuren op stal heeft verteld wat ik doe.
Ik vroeg aan haar wat haar lol was om dat te vertellen. Maar neee, zij had dat niet gedaan. Ze was er zelf pas net achter en ze vond me gewoon een oridinair wijf en ze zou me wel ff door de stal heen sleuren. Dus ik zeg netjes 'wie is er nou ordinair, ik vraag je gewoon wat en jij wil me door stal sleuren'.
Krijg ik als antwoord 'ga jij nou maar lekker met je doos op internet spelen'
Heerlijk... zegt meer over haar dan over mij!
Ik heb wel een redelijk zware stem, zeker voor een vrouw.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:36 schreef Kleintje het volgende:
Als je het echt wil doen heiden6, dan kan je me mailen, dan kan ik je wel in contact brengen met wat van die bedrijven. Zelf zal ik eerder voice moderator worden dan dat sms gebeuren.
Lees inderdaad dit topic en het vorige topic hierover...
hier heb ik weinig aanquote:Op woensdag 7 december 2005 10:27 schreef Rens_Wilders het volgende:
tvp
Nou eh... ik vind het wel een interessant topic om te horen hoe dat allemaal gaat zegmaar. Ik vind het knap als je webcamgirl als beroep hebt, ikzou het niet uit kunnen houden (denk ik).quote:Op woensdag 7 december 2005 10:29 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Dus... kom maar op met verhalen of je mening!
daar zal ook niet echt een markt voor zijn Rens.. zonde he.. . (hmmm niet ook maar iets bedoelend over je uiterlijk of zo.. maar meer dat er voor hetero mannen weinig te doen isquote:
hebben ze jou dat gevraagd? en stemde je toe?quote:Op donderdag 8 december 2005 17:36 schreef Kleintje het volgende:
Overigens moet je er dan geen moeite mee hebben om dingen in je anus te steken, dat wordt toch overwegend gevraagd door de mannen.
Hahahaquote:Op donderdag 8 december 2005 17:54 schreef Kleintje het volgende:
En dat doe ik dus niet. Mijn antwoord op die vraag is dat ik het doe nadat ze zelf een komkommer of aubergine hebben ingebracht en me dat kunnen laten zien. En heel raar, dan is het opeens stil.
Misschien een hele gekke vraag... maar gebeurd dat dus echt..quote:Op donderdag 8 december 2005 17:36 schreef Kleintje het volgende:
Dat is bull shit! Je kan als hetero man best voor de webcam zitten. Over het algemeen zie je de andere kant toch niet, dus heb je het niet eens direct door dat er een man zit te kijken.
Nadeel is wel dat een man moeilijk kan faken en daardoor minder lang achter een cam kan zitten.
Overigens moet je er dan geen moeite mee hebben om dingen in je anus te steken, dat wordt toch overwegend gevraagd door de mannen.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 08:32 schreef avotar het volgende:
Misschien een hele gekke vraag... maar gebeurd dat dus echt..
Waar zou je daarvoor moeten kijken dan...
Een eh vriend van mij zou daar volgens mij best in geinteresseerd zijn..
nee serieus..![]()
Totaal geen rare vraag hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2005 08:32 schreef avotar het volgende:
[..]
Misschien een hele gekke vraag... maar gebeurd dat dus echt..
Waar zou je daarvoor moeten kijken dan...
Een eh vriend van mij zou daar volgens mij best in geinteresseerd zijn..
nee serieus..![]()
you have mailquote:Op vrijdag 9 december 2005 08:46 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Totaal geen rare vraag hoor.
Ik heb deze vraag al zoveel gehad.
Weet niet of ik hier links door mag geven, maar wat lupa zegt, met google kom je een eind. En anders moet je me maar even mailen!
quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:49 schreef Kleintje het volgende:
Ik had net Dimitri aan de lijn. Dimitri was 25 jaar en klonk als 10 jaar.
En toen moest ie opeens hard gaan rekenen op vrijdagmiddag... ik vroeg opeens naar zijn geboortejaar....
oeps...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |