abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32782052
Dat is ook persoonlijker natuurlijk. Gezien mijn sig vind ik iemands gezicht eigenlijk wel het meest erotische lichaamsdeel. Er is niks zo mooi als je minnaar diep in de ogen kijken als je met hem neukt. Dus ik snap 't wel.
  zaterdag 3 december 2005 @ 16:10:20 #102
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_32782378
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 15:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat is ook persoonlijker natuurlijk. Gezien mijn sig vind ik iemands gezicht eigenlijk wel het meest erotische lichaamsdeel. Er is niks zo mooi als je minnaar diep in de ogen kijken als je met hem neukt. Dus ik snap 't wel.
Spammer
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_32782413
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 16:10 schreef RonaldV het volgende:
Spammer
Het was heul niet eens als spam bedoeld. Maar ik zou er geen zak aan vinden om alleen naar een lijf te kijken. Dat is saai. Dat gezicht moet erbij.
pi_32782732
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 15:49 schreef Kleintje het volgende:
Overigens vind ik je vergelijking tussen oplichting en verkrachting een achterlijke vergelijking. Ik denk dat ik liever pijn in mijn portemonnee heb en liefdesverdriet om iemand die ik nooit heb gehad dan de pijn na een verkrachting.
Just my 2 cents...
Ja de vergelijking was een beetje scheef en iets te makkelijk verkeerd te interpreteren. Het ging erom dat het beiden slachtoffers waren.

Zeggen dat het eigen schuld is als je wordt opgelicht is niet terecht.
pi_32783115
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 16:27 schreef dyna18 het volgende:
Zeggen dat het eigen schuld is als je wordt opgelicht is niet terecht.
Misschien niet als je een IQ hebt dat even hoog is als je aantal vingers. Sommige dingen zijn ZO overduidelijk. Als je daar in trapt ben je gewoon dom bezig. En is het dus je eigen schuld. Wat nog niet betekent dat de oplichter goed bezig is.
pi_32784591
Dom zijn is niet verboden, opgelicht worden wel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_32805372
edit - blijkbaar topic vervuiling* wil niet te ver off-topic gaan!

RonaldV - kun je ook weg editen? - Het was een persoonlijk grapje tegen de mod*

[ Bericht 51% gewijzigd door Uninhibited-Pride op 04-12-2005 15:20:36 ]
  zondag 4 december 2005 @ 15:12:31 #108
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_32808229
quote:
Op zondag 4 december 2005 13:30 schreef Uninhibited-Pride het volgende:
Wat hoeft de buitenwereld niet te weten
[..]

He wanneer gaat roland V fototjes van je maken?
en kom je nog achter de ramen in amsterdam of in alkmaar een keertje werken?
1. Wie zegt jou dat ik foto's ga maken? Het is besproken, maar over het verloop van die gesprekken weet je helemaal niks. En wie zegt je dat ze (als ze dus gemaakt worden) ergens op Fok! terecht gaan komen? 99% van wat ik maak zul je nooit ergens on line tegenkomen.
Oh, haar fotoboek heeft het over sexy foto's! Ja, uiteraard worden die door mij gemaakt, want er zijn verder geen fotografen die in dat topic meelezen...
2. Je bent off-topic.
3. Spel mijn naam dan toch in ieder geval op de juiste manier.
4. Oh, en je bent off-topic.
5. Iedereen die sexy/bloot op de foto komt zal ook wel achter de ramen (lees: in de prostitutie) zitten, is dat de strekking van wat je post? Als dat zo zou zijn dan zou ik mijn werk kunnen inruilen voor fotografie, maar zelfs andersom is het niet waar. De meeste mensen die in de business zitten doen dat voor de buitenwereld volstrekt anoniem.
6. Had ik al gezegd dat je off topic bent?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  zondag 4 december 2005 @ 16:24:37 #109
96581 Manneke_Pils
Deus. ['de:us]
pi_32810291
Wat ik me nou afvraag is of de kwaliteit die je verstuurd echt webcam kwaliteit is of heb je toch wel een fatsoenlijke camera staan daar?
Als het net zo brak is, als de webcam's die ik gewent ben, dan is in detail treden nogal moeilijk namelijk volgensmij...
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_32810618
quote:
Op zondag 4 december 2005 16:24 schreef Manneke_Pils het volgende:
Wat ik me nou afvraag is of de kwaliteit die je verstuurd echt webcam kwaliteit is of heb je toch wel een fatsoenlijke camera staan daar?
Als het net zo brak is, als de webcam's die ik gewent ben, dan is in detail treden nogal moeilijk namelijk volgensmij...
Een Logitech Sphere.
Met iedere cam kan je goed beeld krijgen, als je maar de juiste software hebt en niet die brakke software die wordt meegeleverd.
En dan het meest kritieke punt... verlichting en verduistering.
Daar gaat het bij de meeste mensen mis!
  zondag 4 december 2005 @ 16:45:55 #111
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_32810873
quote:
Op zondag 4 december 2005 16:36 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Een Logitech Sphere.
Met iedere cam kan je goed beeld krijgen, als je maar de juiste software hebt en niet die brakke software die wordt meegeleverd.
En dan het meest kritieke punt... verlichting en verduistering.
Daar gaat het bij de meeste mensen mis!
Mis, als in: te weinig licht. Webcams hebben veel licht nodig.
- Privacy Matters
pi_32810913
Klopt. Indien er geen licht is vanaf voor, dan krijg je heel snel ruis.
Veel licht vanaf achter geeft vaak een lelijke gloed. Het is echt even passen en meten met bouwlampen. Het beste zijn halogeen spots.
pi_32855744
Na aanleiding van deze topics hier een klersverse webcamboy (en girl )
http://simo.camz.nl
pi_32856686
Succes en veel plezier!
pi_32866030
Klein, heb je gister naar Spuiten en Slikken gekeken? Het ging over een webcamgirl.. Voor mannen vast een aantrekkelijk plaatje, maar toen ze begon te praten.. Vreselijk

Maar het gaf best een aardig beeld volgens mij.
Mon 'en!
pi_32866196
Nope, heb het niet gezien. Zo maar eens kijken of ik de aflvering van gisteravond op internet te pakken kan krijgen.

Grappig net... ik was op stal om voer voor mijn paard te brengen. Toen stond daar iemand die dus het verhaal in geuren en kleuren op stal heeft verteld wat ik doe.
Ik vroeg aan haar wat haar lol was om dat te vertellen. Maar neee, zij had dat niet gedaan. Ze was er zelf pas net achter en ze vond me gewoon een oridinair wijf en ze zou me wel ff door de stal heen sleuren. Dus ik zeg netjes 'wie is er nou ordinair, ik vraag je gewoon wat en jij wil me door stal sleuren'.
Krijg ik als antwoord 'ga jij nou maar lekker met je doos op internet spelen'

Heerlijk... zegt meer over haar dan over mij!
  dinsdag 6 december 2005 @ 17:06:14 #117
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_32866298
Wat een psycho zeg
pi_32866308
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:01 schreef Kleintje het volgende:
Grappig net... ik was op stal om voer voor mijn paard te brengen. Toen stond daar iemand die dus het verhaal in geuren en kleuren op stal heeft verteld wat ik doe.
Ik vroeg aan haar wat haar lol was om dat te vertellen. Maar neee, zij had dat niet gedaan. Ze was er zelf pas net achter en ze vond me gewoon een oridinair wijf en ze zou me wel ff door de stal heen sleuren. Dus ik zeg netjes 'wie is er nou ordinair, ik vraag je gewoon wat en jij wil me door stal sleuren'.
Krijg ik als antwoord 'ga jij nou maar lekker met je doos op internet spelen'

Heerlijk... zegt meer over haar dan over mij!
Ik heb hier al helemaal voor me wat voor typje dat is. Een paardenmeisje van het irritante soort.
pi_32866341
Alleen mensen die zich superieur voelen gebruiken het woord 'ordinair'.
Wat is de definitie eigenlijk van het woord?
pi_32866367
Stonden wat mensen bij en die kwamen niet meer bij van het lachen.
Het erge is.... madam in kwestie is ergens in de 30, heeft kinderen....
Ze doet zichzelf voor als iemand die een hoop centen heeft op stal, maar heeft juist zelf geen cent te makken en... wat ik weet... doet ze dat sms'werk er zelf ook bij om rond te komen
  dinsdag 6 december 2005 @ 17:09:32 #121
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_32866400
Kortom; ze is dus eigenlijk gewoon jaloers
pi_32866421
or·di·nair (bn.)
1 onbeschaafd, vulgair => goedkoop
2 gewoon, alledaags

Dat zegt de van Dale.
Nou... 80 eurocent per minuut vind ik niet goedkoop.
En ben ik met mijn werk gewoon of alledaags???
pi_32866900
Hey, goed topic dit!

Een collega van me is SMS-moderator, en dat leek me ook wel lollig. Ze verwees me naar moderating.nl, maar daar staat nu "Let op, er is op dit moment alleen plek voor voice moderators". Kent iemand nog andere sites/bedrijven die dit doen? Het is er ongetwijfeld niet eentje voor al die SMS-troep...
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 6 december 2005 @ 17:28:21 #124
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_32866949
Ehm, lees even terug in dit (en het vorige) topic. Ik zou er niet aan beginnen, maar da;s mijn mening.
pi_32867177
Als je het echt wil doen heiden6, dan kan je me mailen, dan kan ik je wel in contact brengen met wat van die bedrijven. Zelf zal ik eerder voice moderator worden dan dat sms gebeuren.
Lees inderdaad dit topic en het vorige topic hierover...
pi_32867242
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:36 schreef Kleintje het volgende:
Als je het echt wil doen heiden6, dan kan je me mailen, dan kan ik je wel in contact brengen met wat van die bedrijven. Zelf zal ik eerder voice moderator worden dan dat sms gebeuren.
Lees inderdaad dit topic en het vorige topic hierover...
Ik heb wel een redelijk zware stem, zeker voor een vrouw.

Maar ik zal je even mailen, thanks!
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_32884843
tvp
pi_32884893
quote:
Op woensdag 7 december 2005 10:27 schreef Rens_Wilders het volgende:
tvp
hier heb ik weinig aan
Pleur hem dan in je bookmarks

Dus... kom maar op met verhalen of je mening!
pi_32886400
Ik kreeg net op msn de volgende opmerking 'je zou eigenlijk eens een weekje of 2 statistiekjes moeten bijhouden... hoeveel telefoontjes, waar ze over gingen, en dan uitdrukken in een percentage dat werkelijk over sex gaat'

Nou is dat vaak niet precies te doen, maar ik hou het zoveel mogelijk bij.
En na 3 weken ben ik achter het volgende gekomen:

alle gesprekken onder de 5 minuten gaan over seks

gesprekken tot 10 minuten gaan over wat iemand lekker vind op seksgebied, dus geen verhaaltje

en langere gesprekken komt het woord seks niet naar voren

's morgens om 7 uur, 10 uur en 12 uur heb je de meeste lange gesprekken. Rond 14 uur de korte 'ruk'gesprekken, rond 17 uur is het erg afwisselend, ruk en lang.

Vooral op vrijdag en zaterdag overdag heb je erg leuke lange gesprekken.
Onderwerpen waar ik het verdomd veel over heb:
voetbal, dieren, formule 1, of de lul geschoren is of niet, het weer, het werk wat ze doen, hun hobbies, Rotterdam en het nieuws. Deze mensen bellen bijna altijd nog eens terug, kijken op mijn site, mail ik weleens mee en deze mensen bedanken altijd voor het gesprek.

Als ik een seksgesprek heb van 5 minuten dan zijn het voornamelijk mensen die een verhaal willen horen, die zelf verdomd weinig zeggen. Deze mensen willen voornamelijk gepijpt worden door de telefoon. Van deze mensen weet ik vaak niets en deze mensen gooien hem er ook gewoon op.

Een seksgesprek van 10 minuten: die mensen vertellen hoe ze eruit zien, willen weten hoe ik eruit zie, vertellen waar ze wel en niet van houden en dat vertel ik ook. Daarna een kort gesprek wat je met elkaar zou willen doen en deze mensen zeggen bijna altijd netjes gedag als ze hem erop hangen of zeggen bedankt!
pi_32888631
quote:
Op woensdag 7 december 2005 10:29 schreef Kleintje het volgende:

[..]
Dus... kom maar op met verhalen of je mening!
Nou eh... ik vind het wel een interessant topic om te horen hoe dat allemaal gaat zegmaar. Ik vind het knap als je webcamgirl als beroep hebt, ikzou het niet uit kunnen houden (denk ik).
pi_32888678
Komt misschien omdat jij man bent. Daarom kan je nooit webcamgirl worden
pi_32888765
Webcamboy dan
  donderdag 8 december 2005 @ 17:29:28 #133
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_32922733
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:09 schreef Rens_Wilders het volgende:
Webcamboy dan
daar zal ook niet echt een markt voor zijn Rens.. zonde he.. . (hmmm niet ook maar iets bedoelend over je uiterlijk of zo.. maar meer dat er voor hetero mannen weinig te doen is )
ik vind soms van wel..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_32922910
Dat is bull shit! Je kan als hetero man best voor de webcam zitten. Over het algemeen zie je de andere kant toch niet, dus heb je het niet eens direct door dat er een man zit te kijken.
Nadeel is wel dat een man moeilijk kan faken en daardoor minder lang achter een cam kan zitten.

Overigens moet je er dan geen moeite mee hebben om dingen in je anus te steken, dat wordt toch overwegend gevraagd door de mannen.
pi_32922967
quote:
Op donderdag 8 december 2005 17:36 schreef Kleintje het volgende:
Overigens moet je er dan geen moeite mee hebben om dingen in je anus te steken, dat wordt toch overwegend gevraagd door de mannen.
hebben ze jou dat gevraagd? en stemde je toe?
pi_32923273
Nee, dat willen ze van mannen.
Vergeet niet dat het overwegend bi mannen en homo's zijn die kijken naar mannen. Dus verwachten ze dit soort acties.

Aan mij wordt het ook vaak gevraagd. En dat doe ik dus niet. Mijn antwoord op die vraag is dat ik het doe nadat ze zelf een komkommer of aubergine hebben ingebracht en me dat kunnen laten zien. En heel raar, dan is het opeens stil.
pi_32924754
quote:
Op donderdag 8 december 2005 17:54 schreef Kleintje het volgende:
En dat doe ik dus niet. Mijn antwoord op die vraag is dat ik het doe nadat ze zelf een komkommer of aubergine hebben ingebracht en me dat kunnen laten zien. En heel raar, dan is het opeens stil.
Hahaha

Wat me trouwens erg opvalt, dat je er zo veel geld mee kan verdienen. Ik had nooit gedacht dat je met zo iets een maandsalaris kon verdienen, ik dacht aan een paar honderdjes per maand ofzo
  vrijdag 9 december 2005 @ 08:32:05 #138
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_32937225
quote:
Op donderdag 8 december 2005 17:36 schreef Kleintje het volgende:
Dat is bull shit! Je kan als hetero man best voor de webcam zitten. Over het algemeen zie je de andere kant toch niet, dus heb je het niet eens direct door dat er een man zit te kijken.
Nadeel is wel dat een man moeilijk kan faken en daardoor minder lang achter een cam kan zitten.

Misschien een hele gekke vraag... maar gebeurd dat dus echt..
Waar zou je daarvoor moeten kijken dan...

Een eh vriend van mij zou daar volgens mij best in geinteresseerd zijn..
nee serieus..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_32937300
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 08:32 schreef avotar het volgende:

nee serieus..

Er zijn tig van die camsites, beetje googlen en je vindt er met gemak een stuk of wat.
pi_32937387
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 08:32 schreef avotar het volgende:

[..]

nee serieus..
Totaal geen rare vraag hoor.
Ik heb deze vraag al zoveel gehad.
Weet niet of ik hier links door mag geven, maar wat lupa zegt, met google kom je een eind. En anders moet je me maar even mailen!
pi_32937510
Links naar camsite vallen denk ik onder de noemer pr0n, dus hou 't maar ff op mailen.
  vrijdag 9 december 2005 @ 09:00:39 #142
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_32937543
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 08:46 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Totaal geen rare vraag hoor.
Ik heb deze vraag al zoveel gehad.
Weet niet of ik hier links door mag geven, maar wat lupa zegt, met google kom je een eind. En anders moet je me maar even mailen!
you have mail
pi_32942291
Ik had net Dimitri aan de lijn. Dimitri was 25 jaar en klonk als 10 jaar.
En toen moest ie opeens hard gaan rekenen op vrijdagmiddag... ik vroeg opeens naar zijn geboortejaar....
oeps...
pi_32944292
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 12:49 schreef Kleintje het volgende:
Ik had net Dimitri aan de lijn. Dimitri was 25 jaar en klonk als 10 jaar.
En toen moest ie opeens hard gaan rekenen op vrijdagmiddag... ik vroeg opeens naar zijn geboortejaar....
oeps...

is hij omgebouwd ofzo? je hoort toch wel het verschil tussen 10 en 20?
pi_32945025
Klein, waar heb je 't over gehad met Dimitri?
Mon 'en!
pi_32945819
Hij was dus nog niet meerderjarig.
En als ze dan gesnapt worden dat ze geen 25 zijn (of meerderjarig) dan worden ze stil.
Ik heb hem dus maar verteld dat hij beter terug kan bellen als hij volwassen is. Omdat ik dus niet met hem over seks mag praten en omdat het zonde is van zijn dure belminuten om over sesamstraat te praten.

Dimitri bedankte me dat ik hem normaal te woord stond en hing op
pi_32945875
Overigens Bloempjuh, ik heb de aflevering van spuiten en slikken gezien en... sja... ze is wel wat anders.
Ze camt ook op andere sites dan dat ik doe.

Vond haar overigens erg slecht gemotiveerd. Hoe ze dus ook vertelde dat ze er geen ene hol aan vond om met haar vibo te spelen.
Hoe ze het deed als ze iemand had was erg nep en gespeeld. Hoop maar dat ze het normaal niet zo doet, lijkt me toch niet leuk als ik haar klant zou zijn.

Verder is het inderdaad wel een redelijk beeld...
pi_32946099
Ja, je moet er wel van genieten natuurlijk.
Of je moet een goeie faker zijn.
Vrouwen hebben het voordeel dat ze kunnen faken.
Daarom zul je als man wel gemotiveerd moeten zijn als je dit werk wilt doen.
pi_32946151
Daar sla je de spijker op zijn kop Slimshady.
Ik heb ook dagen dat ik geen zin heb. Dan ga ik gewoon niet zitten. Zolang ik mijn hoofd niet laat zien dan kan ik best faken. Maar er zijn altijd mensen die om je hoofd vragen, en mijn gezicht spreekt altijd boekdelen.

Ik heb dus als ik cam altijd wel zin en dan ben ik ook wel geil. Wil niet zeggen dat ik dan nooit fake, maar dat lijkt me logisch, bijna iedere klant wil je een keer zien komen en als je ondertussen moet typen en praten dan is het niet echt lekker ongestoord genieten en makkelijk komen.
pi_33007738

Wat bezielt mensen?????

Ik ben altijd heel open en bloot over alles. Ook hier op Fok!, dit topic is daar een voorbeeld van.
Iemand bij ons op stal komt dus ook op Fok! en heeft dit topic gevonden. Ze vond ergens op Fok! foto's van mij, is gaan zoeken, vond dit topic en is gaan zoeken.
Heel vaag, nergens noem ik hier mijn site, nergens noem ik specifieke camsites en nergens noem ik mijn camnaam.

Die persoon is dus gaan zoeken en heeft het verteld aan iemand op stal. Nu weet iedereen het.
Prima, het is voor mij geen geheim. Maar ik vind het niet nodig om het aan iedereen te vertellen. Waarom niet? Omdat ik daar kom voor mijn paard, niet voor het sociale praatje. Ik weet van de helft op stal niet wat hun voor werk doen en het boeit me niet.

Maar goed, zoals ik vertelde heb ik er van de week met iemand op stal woorden over gehad. Ik heb het naast me neergelegd omdat ik het niet boeiend vind. En nu 'schijnt' die persoon 's avonds te zijn opgebeld en te zijn bedreigd. Niemand was thuis, alleen zij. Haar kinderen lagen al op bed.
Het was een zware mannenstem.

Omdat het vlak na onze conversatie was krijg ik nu de schuld en ik ben me in deze echt van geen kwaad bewust. Ik dreig niet, als ik een reden had gehad om haar een mep te verkopen dan had ik het 's middags wel gedaan.

Maar goed.... wat ik me dus afvraag... wat is er nou voor lol aan om iemands wandelgangen op internet na te gaan en het te vertellen? De persoon in kwestie heb ik al die tijd niet gezien en/of gesproken.

Ik vraag me dus ook af hoeveel ze heeft moeten zoeken voordat ze alles had gevonden over mij...

Maar goed, moest dit dus even kwijt.
Dit is de keerzijde van alles open en bloot neerpleuren. En weet je, nog leer ik er niet van. Ik heb er schijt aan. Ik was mijn handen in onschuld, ik heb niets verkeerd gedaan, ook dit werk is niet verkeerd en laat mij lekker mijn gang gaan.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')