Die blokken waren vrij irritant idd. Dat en de herhaling toen eenmaal de nieuwigheid eraf was, waren de redenen dat ik ermee gestopt ben. Maar buiten dat vond ik het ook gewoon erg grappig om te doen. Heb regelmatig echt finaal in een scheur gelegen.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:23 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Tuurlijk het is achter je pc. Maar om een beetje te verdienen moet je flink doortypen. En ik vond de roosters met de verplichte blokken zo erg. Ik wil me niet vastleggen aan tijden.
Maar inderdaad, het zijn leuke bijverdiensten...
In feite is het oplichterij. En misbruik van de geilheid van zwakzinnige mannen.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:42 schreef LostFormat het volgende:
Heb ook wel even flink wat ethische bezwaren opzij moeten zetten.
Worden ze gedwongen???quote:Op woensdag 30 november 2005 18:28 schreef 0 het volgende:
[..]
In feite is het oplichterij. En misbruik van de geilheid van zwakzinnige mannen.
Dan zijn er nogal wat zwakzinnige mannen.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:28 schreef 0 het volgende:
In feite is het oplichterij. En misbruik van de geilheid van zwakzinnige mannen.
Mensen die zulke sms diensten gebruiken zullen er wel (gedeeltelijk) in geloven. Anders dan kan ik me niet voorstellen dat je voor de lol erotisch met een jongen(die zich voordoet als vrouw) gaat smsen voor veel geld.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:32 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Worden ze gedwongen???
Het staat algemeen bekend hoe die praktijken werken. Het is op Radar al te zien geweest.
Blijkbaar.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan zijn er nogal wat zwakzinnige mannen.
Maar oplichterij?
Slachtoffers van oplichterij worden vrijwel nooit gedwongen. En je zei zelf al dat je de manier van werken bij die SMS centrales misselijk vindt. Ik vind ook dat die manier van werken niet door de beugel kan, net zo min als de prijzen die je kunt "winnen" door naar belspelletjes op SBS te bellen. Dat het op Radar al geweest is is dan geen excuus.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:32 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Worden ze gedwongen???
Het staat algemeen bekend hoe die praktijken werken. Het is op Radar al te zien geweest.
Als er aangegeven wordt dat de dienst 'dating' is en het staat sowieso vast dat er niet gedate wordt dan is het inderdaad oplichting.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:46 schreef Kleintje het volgende:
Klopt, ik vind het ook niet netjes. Daarom kon ik er niet mee doorgaan.
Maar je hebt verschillende sms-lijnen.
De dating lijn is echt oplichterij vind ik.
Je hebt met dat smsen twee soorten mensen. Gasten die het gewoon doen om opgegeilt te worden en gasten die het serieus geloven en er ver in mee gaan. De eerste groep heeft het geheel zelf in de hand en zal ergens diep vast wel weten hoe de vork in de steel steekt. Maar hee, ze zijn weer eens klaargekomen dus boeiend.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:57 schreef 0 het volgende:
[..]
Als er aangegeven wordt dat de dienst 'dating' is en het staat sowieso vast dat er niet gedate wordt dan is het inderdaad oplichting.
Alhoewel een weldenkend mens hier niet intrapt vind ik dat mensen beschermd moeten worden voor hun eigen stompzinnigheid. Ik vind dat er bij zulke diensten aangegeven moet worden dat het gaat om 'fictieve' gesprekken. (dan zal het aantal klanten wel afnemen, maargoed daar heb ik geen boodschap aan)
Verder kan ik niet begrijpen dat iemand mee wil werken aan dergelijke vormen van oplichting. Je kan wel denken 'het zijn toch maar vieze oude mannetjes' maar het blijven mensen waar je mee te maken hebt. (ik bedoel dit in het algemeen, niet als persoonlijke aanval. Aangezien je hier zelf al mee gestopt bent.)
Maar wat ik begreep uit het verhaal van kleintje is het ook de bedoeling dat je afspraakjes maakt om die dan vervolgens weer af te zeggen/uit te stellen met een smoes(mensen aan het lijntje houden). Doe jij dit ook dan? En vind je dat eigenlijk niet verkeerd? Als het er erg dik boven op ligt kan ik me voorstellen dat je er geen problemen mee hebt om dit te doen.(ik ben een geile negerin met dikke tietenquote:Op woensdag 30 november 2005 19:45 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Je hebt met dat smsen twee soorten mensen. Gasten die het gewoon doen om opgegeilt te worden en gasten die het serieus geloven en er ver in mee gaan. De eerste groep heeft het geheel zelf in de hand en zal ergens diep vast wel weten hoe de vork in de steel steekt. Maar hee, ze zijn weer eens klaargekomen dus boeiend.
De tweede groep is een ander verhaal. Over het algemeen zijn de gasten echt heel simpel. En om heel eerlijk te zijn heb ik daar niet al te veel medelijden mee. Heel het zaakje is zo doorzichtig als de pest. Iedereen die er dan nog instinkt... tsja, vervelend voor hun maar het doet me zelf niks.
Ik vind dit toch wel heel erg fout, aangezien het als datingservice wordt aangegeven. (en niet als 'sekslijn')quote:Op woensdag 30 november 2005 21:17 schreef Kleintje het volgende:
-verhaal-
Of de advertentie biedt een afspraakje aan (met uitzicht op een langdurige datemogelijkheid), waarna de man na een aantal sms'jes eens gaat vragen wanneer die beloofde date er komt.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:17 schreef Kleintje het volgende:
Maar het eerste afspraakje wordt altijd door de man aangevraagd...
De eenzaamheid is groot. Blijkbaar lopen de werelden van mannen en vrouwen zo ver uit elkaar dat mannen besluiten om dan desnoods maar betaalde sociale contacten op te doen. Het relaas van kleintje, waarin ze vertelt met sommige mensen alleen maarkomen om te kletsen over niks, bewijst dat. Aangezien niet iedereen Internet heeft, maar bijna iedereen wel een goedkope GSM ligt de gang naar een SMS service dan redelijk voor de hand.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:22 schreef Aventura het volgende:
Overigens moet je eens op de fora van de consumentenprogamma's kijken. Met name de Radar-site staat vol met klachten over dit soort praktijken. Dat er dus nog steeds mannen instinken is me een raadsel.
Hoezo gaat die vlieger niet op? Ik snap je zin die daarop volgt niet. Als een vrouw een man niet aantrekkelijk vindt dan gaat ze daar toch niet op af, of stemt ze niet toe tot contact?quote:Op woensdag 30 november 2005 23:34 schreef Aventura het volgende:
Het fascineert me wel waarom mannen er zoveel (geld) voor over hebben om maar in contact te komen met een vrouw, terwijl vrouwen daar geen stuiver om lijken te geven. Je kan wel weer aan komen met: een vrouw hoeft maar' ja' te zeggen en ze heeft wat, maar die vlieger gaat niet op. Want de kieskeurigheid die vrouwen hebben (ze willen/ kunnen doorgaans niet met iemand geil doen of seks hebben met iemand die niet aantrekkelijk vinden of waarvoor ze betalen) heft dat verschil op.
Welke actie bedoel je hier? Betaald contact? Als een vrouw verlangens heeft hoeft ze toch maar te zeggen "hallo mannen ik heb behoeftes" en hoppa meteen een schep gegadigden en ze kan kiezen. Als man gaat dat gewoon lastiger.quote:Blijft over behoefte en verlangen, dat is volgens mij voor beide seksen hetzelfde. Waarom onderneemt een man dan actie en een vrouw niet...Hoewel dat een andere discussie is.
Het grappige is dat ik nu mijn advertenties op de bellijnen heb gewijzigd. En sindsdien gaat het veel beter. Ik onderscheid me van de rest.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:34 schreef Aventura het volgende:
Misschien weten de meesten het ook wel, maar is de suggestie alleen voldoende voor ze.
Zelfde voor telefoonseks, er zijn veel mannen die enige vorm van contact met een vrouw al zo opwindend vinden dat dat al genoeg is. Daarom heb je ook bv. hijgers. Alleen het beantwoorden van de telefoon is voldoende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |