Wat je ook niet moet onderschatten is dat die groep aan heel andere eisen moest voldoen om dat papiertje te krijgen. In 1959 was men nog niet zo heel strengquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het maakt niet uit hoeveel geld je hebt betaald, het gaat er om dat je goed blijft auto rijden. Ik mag geen alcohol in het verkeer omdat men beweert dat ik daardoor slechter ga rijden.
Maar dan wil ik ook dat men die zondagsrijders 1 keer in de 5 jaar herkeurt, want die brengen -terwijl ze nuchter zijn - ons leven ongekend in gevaar. Wat een drama sommige nuchtere mensen op de weg.
En terecht.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:16 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Ik vrees dat als dit wordt ingevoerd niet alleen politici, maar ook examinatoren persoonsbeveiliging nodig zullen hebben.
En zelfs als je wat recenter je rijbewijs hebt gehaald zijn er inmiddels al zoveel regels veranderd dat je ook even goed moet nadenken wat men nu weer van je wil.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:32 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Wat je ook niet moet onderschatten is dat die groep aan heel andere eisen moest voldoen om dat papiertje te krijgen. In 1959 was men nog niet zo heel streng
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |