Maar dan moeten er ondertussen van die duizenden mensen er ook bij zitten die niet aan het spelen maar aan het searchen zijn. Als ik er zo overnadenk dan gaat t nog best hard eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:02 schreef Frankeinstein het volgende:
waarom duurt het eigenlijk altijd zo lang voordat er iemand connect? er moeten toch duizenden mensen online zijn?
* Cutie heeft Mario Kart gekocht!quote:Op maandag 5 december 2005 19:20 schreef basalphenaar het volgende:
[..]
Helemaal vergeten, ja ik heb hem binnen, stuur me maar een mailtje ofzo
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:31 schreef Roi het volgende:
Heb het ook gekocht.
Wordt online wel ingemaakt
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:29 schreef madjacksss het volgende:
zo, ik begin het snaken aardig door te krijgen
ff nog een zooi staff ghosts verslaan en dan ik iedereen online pwnen
hoezo eigenlijk?quote:Op woensdag 7 december 2005 10:39 schreef bighit het volgende:
snaken is tegenwoordig ook populair online... vuile snakers, het hele idee van leuk racen is wel weg, maar ze kunnen het krijgen zoals men het hebben wil
Het wordt al een paar mariokarts gedaan volgens mij. Ik heb trouwens nog nooit tegen een snaker gespeeld, sommige mensen weten volgens mij niet eens dat je een turbostart kunt makenquote:Op woensdag 7 december 2005 11:26 schreef __Saviour__ het volgende:
wat een raad woord eigenlijk, snaken. Is dat hier zelfverzonnen? Het staat volgens mij nergens in de handleiding
...quote:en dan nog rij ik ze er steeds uit, maar omdat ik op kop lig krijg ik nooit goeie wapens en winnen zij alsnog door me in de laatste ronde keihard overhoop te schieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |