Inderdaad ja. Kreeg gewoon weer kippenvel.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:19 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Aangrijpende beelden daarnet van Fouke Booy.
Nou, ja, ik hoorde dat jij in de keuken ook wel wat te vertellen hebt, dus ik denk, ik vraag het aan jou.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 14:00 schreef borisz het volgende:
Ik heb net ook twee tosti's gegeten ham kaas en ketchup![]()
In deze keuken heb ik niks te vertellenquote:Op woensdag 30 november 2005 13:25 schreef Suijk het volgende:
Nou, ja, ik hoorde dat jij in de keuken ook wel wat te vertellen hebt, dus ik denk, ik vraag het aan jou.
Ik heb de deur naar het binnenpleintje gewoon open.. lekker weer hier, mooie zon ook.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Tis hier nog niet helemaal warm in Tiburg haha
bekend probleemquote:
Kaal hequote:
is tie weer ontslagen dan??quote:Op woensdag 30 november 2005 15:11 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Dolf Roks.
heb het net even terug gekeken online, om kippenvel van te krijgen iddquote:Op woensdag 30 november 2005 13:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Kreeg gewoon weer kippenvel.
ik heb het ook net gedaanquote:Op woensdag 30 november 2005 15:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb het net even terug gekeken online, om kippenvel van te krijgen idd
Waar waren die beelden dan. Heb de hele dag nog TV aan gehadquote:Op woensdag 30 november 2005 15:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb het net even terug gekeken online, om kippenvel van te krijgen idd
is je er weer??quote:Op woensdag 30 november 2005 15:40 schreef DeTolk het volgende:
Goedemiddag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |