abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 juni 2006 @ 10:40:46 #201
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_38743479
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 03:31 schreef TinyPet het volgende:
Amazon is GAAAAF let op Rob
Wat is dat toch met Rob's in Survivor! Boston Rob was ook al zo'n reller. Hoorde dat hij in All Stars zit, dus ik ben benieuwd. Vond het een onwijze klootzak, maar hij boeit wel! En Robb (double B) uit Thailand was ook al zo'n apart geval. Ik vraag me nog steeds af wat hij nou op Thailand met een skateboard wilde doen. Jammer dat we daar niets over gezien hebben.
Spoilers!
pi_38745769
Hehehe ga nou maar lekker kijken
  vrijdag 23 juni 2006 @ 11:45:42 #203
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_39143616
Ik heb gisterenavond eindelijk de finale van Amazon gekeken! Rob is echt gaaf! Ik hoop dat hij nog eens terugkomt. Wel jammer dat Jenna heeft gewonnen, ik had het Matt meer gegund.
Ik vond Amazon wel echt het beste seizoen tot nu toe trouwens.

Ik vind het wel opvallend dat er tot nu toe nog niemand vroegtijdig heeft opgegeven. Bij ER lijkt het wel of er elk jaar wel iemand is die er tussentijds mee kapt.
Spoilers!
  vrijdag 23 juni 2006 @ 11:57:26 #204
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_39144052
dubbel
Spoilers!
pi_39145222
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 11:45 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik vind het wel opvallend dat er tot nu toe nog niemand vroegtijdig heeft opgegeven. Bij ER lijkt het wel of er elk jaar wel iemand is die er tussentijds mee kapt.
Wacht maar

Het volgende seizoen na Amazon is volgens mij Pearl Islands. Daarin ga je de grootste slechterik ooit uit Survivor zien.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 12:44:58 #206
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_39145617
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 12:31 schreef trepper het volgende:

[..]

Wacht maar

Het volgende seizoen na Amazon is volgens mij Pearl Islands. Daarin ga je de grootste slechterik ooit uit Survivor zien.
Kan niet wachten! Helaas is dat het seizoen dat echt dramatisch langzaam binnenkomt hier. Ben al meer dan een week bezig met de eerste 4 afleveringen er er is er pas 1 compleet. De rest bij lange na niet...
Spoilers!
pi_39151715
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 12:31 schreef trepper het volgende:

[..]

Wacht maar

Johnny Fairplay die is echt super
  vrijdag 23 juni 2006 @ 17:06:03 #208
44906 merino
World of Sleepers
pi_39154278
ik vond de actie van Rupert bij de eerste aflevering nog steeds de meest brilliante move in de gehele Survivor serie
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_40603108
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 15:50 schreef bob1234 het volgende:

[..]

Johnny Fairplay die is echt super
OMG, gisteren de 'oma-aflevering' gezien. Ik weet niet of ik hem nou een onwijze klootzak moet vinden of juist ubercool! Mijn vriend zei dat hij dit wist omdat het een tijd terug in het nieuws is geweest, toen begon er bij mij ook wel een lamje te branden, maar wat een actie
Spoilers!
pi_40616071
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 11:31 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

OMG, gisteren de 'oma-aflevering' gezien. Ik weet niet of ik hem nou een onwijze klootzak moet vinden of juist ubercool! Mijn vriend zei dat hij dit wist omdat het een tijd terug in het nieuws is geweest, toen begon er bij mij ook wel een lamje te branden, maar wat een actie
Wat ik van heel de pearl islands nog steeds niet kan bevatten is, hoe het in vredesnaam mogelijk is dat Johnny gewoon 3e geeindigt is.
pi_40616674
Whanheer khomehn dhe niehwe aflhevheringhen vhan het sheizoen ?
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_40618054
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 18:18 schreef trepper het volgende:

[..]

Wat ik van heel de pearl islands nog steeds niet kan bevatten is, hoe het in vredesnaam mogelijk is dat Johnny gewoon 3e geeindigt is.
dat wist ik nog niet....
Spoilers!
pi_40620783
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

dat wist ik nog niet....
Whoops sorry
pi_40623059
Tja, helaas Trepper, ik moet ook niet in een topic gaan zitten waar iedereen meer weet dan ik!
Ik ga er alleen wel voor zorgen dat ik helemaal bij ben met kijken wanneer de nieuwe serie start!

1e aflevering:
Thursday, September 14
8:00-9:00 p.m. Survivor: Cook Islands
Spoilers!
pi_40728227
Volg nu het eerste seizoen van survivor, met de homosexuele Richard en work a holic B.B. Je ziet wel dat het net opgezet is en ( door de deelnemers ) in het begin allemaal een beetje liepen te kloten met wat ze deden. Het intro filmpje is ook minder mooi dan het tegenwoordig is gemaakt, maar ja ... vind je het gek?

Echt cool
pi_40731353
Ja, het wordt ook elk seizoen een stapje heftiger is mij opgevallen. Ik vraag me af hoe lang ze dat vol gaan houden. Ik ben ook pas bij All-Stars.
Spoilers!
pi_41098012

Die twist
Kampen worden ingedeeld op etnische achtergrond.
Vier kampen bestaand uit Blanken, Afro-amerikanen, Asian-amerikanen en latino's
  woensdag 23 augustus 2006 @ 17:14:55 #218
44906 merino
World of Sleepers
pi_41099299
interresant
wanneer is 1ste aflevering?
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_41100268
Donderdag 14 september
pi_41123595
Rebecca:

Adam:

Jonathan:

Sundra:

Parvati:

J.P.:

Sekou:

Nathan:

Billy:

Jessica:

Yul:

Jenny:

Stephannie:

Oscar:

Becky:

Candice:

Anh-Tuan:

Brad:

Cecilia:

Cristina:
pi_41135483
Bedankt voor de foto's, Trepper! Ik vind dit een heel leuke twist. En voor mij maakt het het wat makkelijker om de eerste afleveringen de mensen een beetje uit mekaar te houden. Ik ben heel slecht in gezichten onthouden. Overigens zijn er maar twee echt donkere afro-amerikanen bij. De anderen zullen wel heel wat blank bloed in de aderen hebben, schat ik.
pi_41145385
Ik vind het ook wel een vette maar wel gewaagde twist. Misschien was het beter geweest om ze in het begin al te mixen. Omdat de tribes meestal samen stemmen, ook na de samensmelting krijg je straks bijvoorbeeld dat alle Blanken alle Afro-amerikanen eruitstemmen of alle Afro-amerikanen alle Aziaten eruitstemmen. Is natuurlijk geheel volgens hoe het spel gespeeld wordt, maar het geeft wel een heel fout beeld weer.
pi_41145539
Hoe dan ook mijn eerste favoriet is Ahn-Tuan. Bruce type , maar dan nog extremer volgens mij.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 23:17:54 #224
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_41146620
Ik heb er weer zin in! Bedankt voor de updates, trepper!
pi_41752794
Wow, ik ben bezig in seizoen twee, The Outback. Moest wel ff meer dan één keer slikken bij de aflevering van mike. Mooi seizoen ook weer tot nu toe, ben bij aflevering 8. Weet iemand of je ook DVD's van survivor kan kopen ergens in nederland? Mijn vader wil de serie denk ik ook wel zien, maar hij heeft dan ondertiteling nodig, vandaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')