Wat is dat toch met Rob's in Survivor! Boston Rob was ook al zo'n reller. Hoorde dat hij in All Stars zit, dus ik ben benieuwd. Vond het een onwijze klootzak, maar hij boeit wel! En Robb (double B) uit Thailand was ook al zo'n apart geval. Ik vraag me nog steeds af wat hij nou op Thailand met een skateboard wilde doen. Jammer dat we daar niets over gezien hebben.quote:
Wacht maarquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind het wel opvallend dat er tot nu toe nog niemand vroegtijdig heeft opgegeven. Bij ER lijkt het wel of er elk jaar wel iemand is die er tussentijds mee kapt.
Kan niet wachten! Helaas is dat het seizoen dat echt dramatisch langzaam binnenkomt hier. Ben al meer dan een week bezig met de eerste 4 afleveringen er er is er pas 1 compleet. De rest bij lange na niet...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:31 schreef trepper het volgende:
[..]
Wacht maar![]()
Het volgende seizoen na Amazon is volgens mij Pearl Islands. Daarin ga je de grootste slechterik ooit uit Survivor zien.
Johnny Fairplay die is echt superquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:31 schreef trepper het volgende:
[..]
Wacht maar![]()
Het volgende seizoen na Amazon is volgens mij Pearl Islands. Daarin ga je de grootste slechterik ooit uit Survivor zien.
OMG, gisteren de 'oma-aflevering' gezien. Ik weet niet of ik hem nou een onwijze klootzak moet vinden of juist ubercool! Mijn vriend zei dat hij dit wist omdat het een tijd terug in het nieuws is geweest, toen begon er bij mij ook wel een lamje te branden, maar wat een actiequote:
Wat ik van heel de pearl islands nog steeds niet kan bevatten is, hoe het in vredesnaam mogelijk is dat Johnny gewoon 3e geeindigt is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
OMG, gisteren de 'oma-aflevering' gezien. Ik weet niet of ik hem nou een onwijze klootzak moet vinden of juist ubercool! Mijn vriend zei dat hij dit wist omdat het een tijd terug in het nieuws is geweest, toen begon er bij mij ook wel een lamje te branden, maar wat een actie![]()
dat wist ik nog niet....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:18 schreef trepper het volgende:
[..]
Wat ik van heel de pearl islands nog steeds niet kan bevatten is, hoe het in vredesnaam mogelijk is dat Johnny gewoon 3e geeindigt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |