quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:23 schreef Agrippina het volgende:
Wat een vreemd einde voor een survivor-aflevering! Er gaat altijd iemand naar huis, en nu is 't "to be continued". Gemeen!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt ja, volgens mij waren er nog 6 over ipv de laatste 4. Kan inderdaad invloed hebben op de stemming. Bij de vorige series zag je duidelijk dat mensen die de auto hadden gewonnen eruit werden gestemd 'omdat ze toch de auto al hadden'. Maar ben toch benieuwd of T-man de 'curse' kan overwinnenquote:Op zondag 14 mei 2006 18:05 schreef merino het volgende:
maar was het dit jaar niet voor het eerst dat ze die auto challenge 1 of 2 afleveringen eerder gedaan hebben?
dat zeg ik net 4 posts erboven dudequote:Op zondag 14 mei 2006 22:58 schreef trepper het volgende:
Als Terry de finale haalt heeft hij sowieso al stemmen van Austin, Sally en Bruce. Heeft ie er nog maar 1 nodig om te winnen. En die kans is groot, omdat die stem van één van de bedrogen Casaya-members moet komen.
Same here kon me niet meer beheersen en heb toch gekekenquote:Op maandag 15 mei 2006 17:31 schreef bob1234 het volgende:
Heeft iemand de aflevering al gezien, ik kan hem niet vinden.
Maar weet nu wel al wie de winnaar is jammer gnoeg:(
Hmmja, maar survivor is leuker. Bovendien wordt het spel harder gespeeld dan in NL.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Doe mee aan Expeditie Robinson.
quote:SURVIVOR WINNAAR IS LIEGBEEST
Een voormalig winnaar van het Amerikaanse Expedition Robinson ('Survivor'), heeft tegen zijn baas gelogen om een promotietour voor het programma in Europa te doen afgelopen jaar. Zo wijst een officieel onderzoek uit. De 35-jarige Chris Daugherty (foto), een wegwerker, won een miljoen euro door Survivor te winnen. Maar koos ervoor om daarna gewoon weer in zijn Jan Modaal-job terug te keren.
Daugherty loog tegen zijn baas door te zeggen dat hij stress had en aan een depressie leed. En dat hij een maand medisch verlof nodig had. Dat kreeg hij niet. Al zijn vakantiedagen waren al op. Ook vroeg hij militair verlof, terwij hij nog nooit een geweer van dichtbij had gezien. En dat vindt het Amerikaanse UWV natuurlijk niet zo leuk. Dus dreigen er boetes voor de goed gevulde wegwerker.
Ik wil survivor 3 weer is gaan kijken. Dat vind ik nog steeds de leukste survivor tot nu toe.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mooi, er is een Survivor topic! Ik ben een paar weken geleden begonnen met kijken van serie 1. Ben nu bijna klaar met serie 4. Ik kan niet wachten tot ik alles heb gekeken en kan meepraten in dit topic. Het is echt frustrerend als je het helemaal alleen kijkt. Geen vrienden met wie ik er over kan praten, geen topics of fok zoals met PE en ER....Ok, t klinkt wel erg zielig nou allemaal. Anyway, I'll catch up!
Survivor![]()
Ik ben net klaar met Marquesas. Ik werd echt helemaal gek van dat supergodsdienstige van Neleh en Vecepia. Ik gunde ze het allebei niet, maar toch blij dat Ve gekozen werd uiteindelijk. Neleh verdiende het al helemaal niet. En dat gedoe over al dan niet African american zijn wekte Sean zelf in de hand, werd ook irritant. Eigenlijk al vanaf de eerste aflevering.quote:Op zondag 28 mei 2006 04:37 schreef TinyPet het volgende:
Hey ik heb ze allemaal gezien dus schiet je opmerkingen deze kant maar op![]()
Als ik het goed heb doet Jef de finale en reunie vanaf het seizoen daaropquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met Marquesas. Ik werd echt helemaal gek van dat supergodsdienstige van Neleh en Vecepia. Ik gunde ze het allebei niet, maar toch blij dat Ve gekozen werd uiteindelijk. Neleh verdiende het al helemaal niet. En dat gedoe over al dan niet African american zijn wekte Sean zelf in de hand, werd ook irritant. Eigenlijk al vanaf de eerste aflevering.
Supertof dat het de finale in Central Park werd gehouden! Heel veel minder dat Rosie O'Donnell de host was. Blijft ze dat? Hope not..
Mooi, Jeff's the man!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:41 schreef TinyPet het volgende:
[..]
Als ik het goed heb doet Jef de finale en reunie vanaf het seizoen daarop![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |