quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:35 schreef Axia het volgende:
Heeft iemand misschien een recept voor een mokka-versie van creme brulee?
Ik vind het juist lekker als de vulling ook warm isquote:Op dinsdag 18 november 2008 00:58 schreef -Mellow- het volgende:
Maar na de grill kan ie toch afkoelen? Die gekarameliseerde suiker blijft toch gewoon?
Ik heb ook wel eens warme creme brulee gehad, ook lekker.
Maar t lijkt mij ook wel wat om in de weer te gaan met zo'n gasbrander
Ja ik dus ook.quote:Op woensdag 19 november 2008 11:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik vind het juist lekker als de vulling ook warm is
Nou het hoort niet echt naar gas te ruiken. Heb je niet de verkeerde gasflessen gekocht? Of scheetjes gas?quote:Op woensdag 19 november 2008 12:49 schreef RobinOok het volgende:
Ik heb ooit een gasbrander bij de Gamma gekocht, speciaal voor in de keuken. Dat zei dingetje, van Saturday Kitchen, James Martin. Nou, ik weet niet, ik moet me er nog eens in verdiepen, maar een doorslaand succes is het niet! Het brandt wel, maar daarna stinkt het naar gas of iets. Bluh. Vraag me af hoe dat met andere brandertjes zit.
Iemand verstand van gas?
Ik vind het niet stinken bij mijn brander, met van die bussen uit de kookwinkel (duurquote:Op woensdag 19 november 2008 13:25 schreef RobinOok het volgende:
't Is een butaan propaan mix. En als ik zo rondgoogle branden die keukenbrandertjes op aanstekergas en dat is ook een butaan propaan mix.
Nou ik denk niet dat je te zeikerig bent, dat zou toch niet echt de bedoeling moeten zijn. Ik weet nog van de eerste paar keren dat ik creme brulee maakte dat de eieren ook gingen stollen en dat is niet bepaald lekker. Hoe maak je de creme brulee in de oven? Misschien staat je oven te hoog? Als je het niet in de oven maakt zou je het ook eens alleen in een pannetje kunnen proberen.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:02 schreef sieske het volgende:
heeft niemand hier last van eier-smaak in de creme brulee, omdat je er veel eieren voor nodig hebt? Nou bedoel ik niet n beetje eiersmaak, maar alsof je n in room geweekte omelet naar binnen werkt? Het kan ook aan mij liggen, dat ik weer te zeikerig ben ofzo (heb ik ook bij zelfgemaakte cake, daar proef ik de bloem en dan vind ik hem niet lekker en dan gooi ik hem weg)
dan heb je idd van die klontjes gestold eigeel erin, da's zo zonde, dat verziekt te hele smaak.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:14 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Ik weet nog van de eerste paar keren dat ik creme brulee maakte dat de eieren ook gingen stollen en dat is niet bepaald lekker
Goede tip. Zaterdag even halen. heb het nog nooit gegeten en ben er wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:07 schreef samara het volgende:
bij dirk van den broek 2 bakjes heerlijke creme brulee voor maar 1,49. superlekker!
Dat zal een aparte creme brulee geweest zijn.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:05 schreef Coolfool het volgende:
Ik heb van sinterklaas vorig jaar dit boekje gekregen en daar inmiddels al een aantal keer creme brulee van gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |