En een hele goede masagequote:Op woensdag 30 november 2005 20:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kruipen Jappie, door het stof...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wil graag allereerst een asbak en sigaretten en voorzie alle vrouwen hier ook maar eens van drank
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:51 schreef Snaptnix het volgende:
Kruipen Jappie, door het stof...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wil graag allereerst een asbak en sigaretten en voorzie alle vrouwen hier ook maar eens van drank
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
En een hele goede masageom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Pas op voor Demins!quote:Op woensdag 30 november 2005 20:51 schreef lovebear het volgende:
En een hele goede massageom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
quote:Day--------------Snaptnix
Moet gelijk aan zoon bordje denken pas op voor de hondquote:Op woensdag 30 november 2005 20:53 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Pas op voor Demins!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zijn bordjequote:Op woensdag 30 november 2005 20:54 schreef lovebear het volgende:
[..]
Moet gelijk aan zn bordje denken pas op voor de hondom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:50 schreef Jappie het volgende:
Maar jullie leiden mij af met dat er omheen gedraaiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies....afkomen met die stemmen en rap!! [afbeelding]Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach, heer Jappie, bedaar. U heeft wellicht nog geen stem, maar u weet zich wel degelijk treffend uit te drukken! Voeg daaraan toe de gewiekste manier waarop u de tot u beschikking staande emoticons inzet, dan kunnen we toch voorwaar niet spreken van een 'monddode' heer Jappie.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb nog geen stem en daar ga jij [afbeelding] verandering in brengen. [afbeelding]
Ja, bibber bibberquote:Op woensdag 30 november 2005 20:56 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.vuile DDerJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dreigende Dramkontom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat koop ik voor die zalvende woorden ?quote:Op woensdag 30 november 2005 20:56 schreef demins het volgende:
[..]
Ach, heer Jappie, bedaar. U heeft wellicht nog geen stem, maar u weet zich wel degelijk treffend uit te drukken! Voeg daaraan toe de gewiekste manier waarop u de tot u beschikking staande emoticons inzet, dan kunnen we toch voorwaar niet spreken van een 'monddode' heer Jappie.
Mag ik u alle geluk wensen bij het verwerven van de zo gewenste stem, maar ik ben er vast van overtuigd dat u daarbij mijn hulp niet nodig zult hebben.
Lees je text nog eens dan zie je genoeg punten.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat koop ik voor die zalvende woorden ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Punten wil ik zien...en daarna doekoes [afbeelding]Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 30 november 2005 21:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat koop ik voor die zalvende woorden ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Punten wil ik zien...en daarna doekoes [afbeelding]Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ssst niet te hardquote:Op woensdag 30 november 2005 21:18 schreef ChantalC het volgende:
Godzijdank! Ik dacht dat we nooit van hem af zouden komen! Narrow escape!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar ik ben er weer! ChantalC baby!quote:Op woensdag 30 november 2005 21:18 schreef ChantalC het volgende:
Godzijdank! Ik dacht dat we nooit van hem af zouden komen! Narrow escape!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Leuk joh...quote:Op woensdag 30 november 2005 21:46 schreef demins het volgende:
Maar ik ben er weer! ChantalC baby!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 30 november 2005 21:51 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Leuk joh...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
... maar ik ga naar bed! Doei!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 30 november 2005 21:51 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Leuk joh...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
... maar ik ga naar bed! Doei!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Aan iets anders denken kunnen ze niet, die NBNL's!quote:Op woensdag 30 november 2005 21:51 schreef ChantalC het volgende:
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop