Moet je hier eens komen luisteren! Maar je moet wel houden van het geluid NBNL!quote:Op woensdag 30 november 2005 16:36 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Oh hier maakt ie nooit geluid...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 30 november 2005 16:41 schreef demins het volgende:
Godzijdank, eindelijk iemand om mee te spelen!
Ik word altijd zo heerlijk slaperig rustig van je stem. En dan ook nog eens met zo'n mantra.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:41 schreef ChantalC het volgende:
Demins laat het forum nu maar los.... ja... laat maar los.... goed zo!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat weet ik wel! Hij staat nou op uit (al de hele dag)!quote:Op woensdag 30 november 2005 16:49 schreef ChantalC het volgende:
Weet iemand waar het slijmbalmode aan/uit knopje bij Demins zit?
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bij jou ben ik in goede handen...quote:Op woensdag 30 november 2005 16:55 schreef ChantalC het volgende:
* ChantalC belt.....
Busje komt zo Demins...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nja meer bij de broeders die in het busje zitten...quote:Op woensdag 30 november 2005 16:59 schreef demins het volgende:
Bij jou ben ik in goede handen...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 30 november 2005 17:16 schreef demins het volgende:
Kom je me nog eens opzoeken?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 30 november 2005 19:23 schreef cuall het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Iedereen al weer een beetje bekomen van alle schrik?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ga stemmen op de persoon waarmee ik graag de eindfinale wil spelen
ik accepteer de cookies.
Ik heb me prima vermaakt, te zien hoe snel iedereen de weg kwijt raakt als even de structuur verandertquote:Op woensdag 30 november 2005 19:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Ik wel, maar hoe houdt CU-Hummie zichom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoi allemaalquote:Op woensdag 30 november 2005 20:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb me prima vermaakt, te zien hoe snel iedereen de weg kwijt raakt als even de structuur verandertom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik had toch gedacht dat er meer flexibiliteit aanwezig was onder alle deelnemers van de servival, maar het blijken toch allemaal echte burgermensjes te zijn, die graag vaste regels en duidelijkheid willen hebben.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Nou zo wordt het spel dus niet gespeeldJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hai lovebearquote:Op woensdag 30 november 2005 20:24 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hoi allemaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wil wel lekker chaos en verwarring en spanningom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:25 schreef Jappie het volgende:
belachelijk....ronduit belachelijk dit!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heerlijkquote:Op woensdag 30 november 2005 20:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai lovebearom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou dan ben je gisteren aardig aan je trekken gekomenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je malle spelletje op een hobbelpaard jaquote:Op woensdag 30 november 2005 20:28 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.spuit ellufJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop