quote:Op donderdag 1 december 2005 09:37 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die van mij het lef heeft te weigeren nadat ik uit mijn dak ben gegaan...![]()
ik ben nog serieus ook![]()
Tis waarschijnlijk de enige manier om je weer in het gareel te krijgenquote:Op donderdag 1 december 2005 09:37 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die van mij het lef heeft te weigeren nadat ik uit mijn dak ben gegaan...![]()
ik ben nog serieus ook![]()
Mogge barraquote:Op donderdag 1 december 2005 09:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
waarom zegt niemand goeiemorgen tegen barra
Goeiemorgenquote:Op donderdag 1 december 2005 09:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
waarom zegt niemand goeiemorgen tegen barra
quote:
Aaarrghhh, koud!!!!!quote:Op donderdag 1 december 2005 10:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik werd om half 7 wakker van de hond die aanhet piepen was dat hij moest poepen... arme beestje was flink aan de diareeen arme barra stond sochtens om half 7 in zn boxershort op de straat......... was niet zo slim.. had beter een jas aan kunnen doen
en waar denk jij dat dat van gemaakt wordt ?quote:Op donderdag 1 december 2005 10:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Hero fruit in een flesje!
quote:Op donderdag 1 december 2005 10:32 schreef Mirage het volgende:
musjes zijn lief idd)
Toch leuk dat jij weet wat musjes zijn, Oversight dacht dat het merelvrouwtje een mus was en de mannetjes merel, een merel.![]()
Dan snoep ik iig vaak en verstandigquote:Op donderdag 1 december 2005 10:31 schreef Mirage het volgende:
snoep verstandig rook een sigaret wordt de spreuk over 5 jaar.
k weet niet maar het is wel lekkerquote:Op donderdag 1 december 2005 10:33 schreef Mirage het volgende:
[..]
en waar denk jij dat dat van gemaakt wordt ?
Bloody f*ck!!!!!!!quote:Op donderdag 1 december 2005 10:27 schreef Mirage het volgende:
http://www.milieudefensie.nl/persber/voedsel/051129.htm
Dit bedoel ik nou met dat het voedsel uit de supermarkt gewoon smerig is.
Geef mij maar een appel met een worm er in !
jah, en kikkers worden levend geborenquote:Op donderdag 1 december 2005 10:38 schreef nokwanda het volgende:
Zijn er mensen die niet weten wat het verschil tussen een mus en een merel is???![]()
Net zoiets als het verschil tussen een herdershond en een dwergpoedel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |