Succes met je cadeau's!quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:24 schreef ChantalC het volgende:
Dido: Ik heb me deurtjes dichtegedaan
Roel: Hier is deurenkraker Roel he!
In de buurt, het is inderdaad iemand die niet weet wanneer ie effe z'n muil moet houden, maar Coos is niet goed.quote:
Mooi zoquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:23 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ben net als Roel, grote plaat voor m'n kop, ga stug door, tegen beter weten in![]()
Lucianoquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:25 schreef Gert het volgende:
[..]
In de buurt, het is inderdaad iemand die niet weet wanneer ie effe z'n muil moet houden, maar Coos is niet goed.
Bye CatWOmanquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:25 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Succes met je cadeau's!
Ik ga er ook vandoor, alweer te lang achter de PC. Jullie geliefde flugel komt zo terug van het sporten om jullie verder te vervelen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:25 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Succes met je cadeau's!
Ik ga er ook vandoor, alweer te lang achter de PC. Jullie geliefde flugel komt zo terug van het sporten om jullie verder te vervelen.![]()
![]()
Deurtje weer oooopen.quote:
Over het laatste onderwerp uit ik me niet, is hier al genoeg over gezegd en geschreven.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Meer ballen dan Scan, dus
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:25 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Succes met je cadeau's!
![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:26 schreef Peter6000 het volgende:
Dit gesprek tussen Dido en Roel is toch niet opgenomen ofzo
Heb een beetje een deju vu namelijk
Hoe hard ik ook m'n best zou doen, ik zou 't je NIET kunnen vertellen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:27 schreef Jappie het volgende:
Dat Roel als een soort losgeslagen Keeshond achter Dido aan lbijft rennen snap ik nog wel....wat ik vreemder vindt is dat Dido daar gehoor aan geeft. ?
Niet vanwege het "grote vreemdgaangebeuren" of zo, maar meer in het algemeen.......kan een van de dames me vertellen wat Roel nu zo aantrekkelijk maakt
Zijn trouwe hondenoogjes?quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:27 schreef Jappie het volgende:
kan een van de dames me vertellen wat Roel nu zo aantrekkelijk maakt
Het is inderdaad iemand die graag de aandacht op zichzelf vestigt, maar ook "Luciano" is niet goed. :squote:
Roel is niet aantrekkelijk, althans niet voor mij.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:27 schreef Jappie het volgende:
Dat Roel als een soort losgeslagen Keeshond achter Dido aan lbijft rennen snap ik nog wel....wat ik vreemder vindt is dat Dido daar gehoor aan geeft. ?
Niet vanwege het "grote vreemdgaangebeuren" of zo, maar meer in het algemeen.......kan een van de dames me vertellen wat Roel nu zo aantrekkelijk maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |