Frank Boeijen - Zwart Witquote:
The Clash - White Riotquote:Op woensdag 30 november 2005 18:56 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Biohazard - black & white & red allover
Van het Hek - Flappiequote:Op woensdag 30 november 2005 19:13 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Jefferson Airplane - White Rabbit
Housemartins - Sitting on a fencequote:
Bob Marley - get up stand upquote:Op woensdag 30 november 2005 19:26 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Housemartins - Sitting on a fence
Sorry, had net over The Who heengelezen..
Adam and the Ants - Stand and Deliverquote:
R.E.M. - Standquote:Op donderdag 1 december 2005 01:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Adam and the Ants - Stand and Deliver
Cheap Trick - The Dream Policequote:Op donderdag 1 december 2005 09:01 schreef Berkery het volgende:
[..]
The Police - Don't Stand So Close To Me
Pet Shop Boys - Sexy Northenerquote:Op donderdag 1 december 2005 10:24 schreef cafca het volgende:
[..]
The Dream Academy - Life in a northern town
The beastie boys - Girlsquote:
Consolodated - You suck.quote:
Maar volgens mij gewoon onder de naam Consolidated (die hadden dat nummer van The Yeastie Girls voorzien van nieuwe muziek).quote:Op donderdag 1 december 2005 12:15 schreef Frollo het volgende:
Euh, het was toch Consolidated featuring the Yeastie Girls?
Aha. Ik wist niet dat het een apart nummer van de YG was.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:52 schreef belsen het volgende:
Maar volgens mij gewoon onder de naam Consolidated (die hadden dat nummer van The Yeastie Girls voorzien van nieuwe muziek).
Lex Goudsmit - Als ik toch een rijk was...quote:
Ah, dat heb ik nog gezongen met de kindermusicalverenigingquote:Op donderdag 1 december 2005 13:05 schreef belsen het volgende:
[..]
Lex Goudsmit - Als ik toch een rijk was...
No doubt - Hella goodquote:Op donderdag 1 december 2005 13:09 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ah, dat heb ik nog gezongen met de kindermusicalvereniging
Gwen Stefani - If I were a rich girl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |