Frank Boeijen - Zwart Witquote:
The Clash - White Riotquote:Op woensdag 30 november 2005 18:56 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Biohazard - black & white & red allover
Van het Hek - Flappiequote:Op woensdag 30 november 2005 19:13 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Jefferson Airplane - White Rabbit
Housemartins - Sitting on a fencequote:
Bob Marley - get up stand upquote:Op woensdag 30 november 2005 19:26 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Housemartins - Sitting on a fence
Sorry, had net over The Who heengelezen..
Adam and the Ants - Stand and Deliverquote:
R.E.M. - Standquote:Op donderdag 1 december 2005 01:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Adam and the Ants - Stand and Deliver
Cheap Trick - The Dream Policequote:Op donderdag 1 december 2005 09:01 schreef Berkery het volgende:
[..]
The Police - Don't Stand So Close To Me
Pet Shop Boys - Sexy Northenerquote:Op donderdag 1 december 2005 10:24 schreef cafca het volgende:
[..]
The Dream Academy - Life in a northern town
The beastie boys - Girlsquote:
Consolodated - You suck.quote:
Maar volgens mij gewoon onder de naam Consolidated (die hadden dat nummer van The Yeastie Girls voorzien van nieuwe muziek).quote:Op donderdag 1 december 2005 12:15 schreef Frollo het volgende:
Euh, het was toch Consolidated featuring the Yeastie Girls?
Aha. Ik wist niet dat het een apart nummer van de YG was.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:52 schreef belsen het volgende:
Maar volgens mij gewoon onder de naam Consolidated (die hadden dat nummer van The Yeastie Girls voorzien van nieuwe muziek).
Lex Goudsmit - Als ik toch een rijk was...quote:
Ah, dat heb ik nog gezongen met de kindermusicalverenigingquote:Op donderdag 1 december 2005 13:05 schreef belsen het volgende:
[..]
Lex Goudsmit - Als ik toch een rijk was...
No doubt - Hella goodquote:Op donderdag 1 december 2005 13:09 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ah, dat heb ik nog gezongen met de kindermusicalvereniging
Gwen Stefani - If I were a rich girl
The Undertones - Here comes the summer.quote:
DJ Jazzy Jeff & the Fresh Prince - Summertimequote:Op donderdag 1 december 2005 14:08 schreef belsen het volgende:
[..]
The Undertones - Here comes the summer.
The Beatles - Christmas time is here again!quote:Op donderdag 1 december 2005 14:12 schreef aloa het volgende:
[..]
DJ Jazzy Jeff & the Fresh Prince - Summertime
John Lennon - Happy Xmasquote:Op donderdag 1 december 2005 14:16 schreef belsen het volgende:
[..]
The Beatles - Christmas time is here again!![]()
Motörhead - Ace of spades.quote:
Manic street preachers - Motorcycle emptinessquote:
Shakatak - Mr. Manic & Sister Coolquote:Op donderdag 1 december 2005 14:37 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Manic street preachers - Motorcycle emptiness
Mr. President - Coco Jamboquote:Op donderdag 1 december 2005 14:39 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Shakatak - Mr. Manic & Sister Cool
Kid Creole & the coconuts - Annie (I'm not your daddy)quote:
Charly Lownoise & Mental Theo - DJ fuckquote:Op donderdag 1 december 2005 14:44 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dead Kennedys - Too drunk to fuck
Robbie Williams - Rock DJquote:Op donderdag 1 december 2005 14:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Charly Lownoise & Mental Theo - DJ fuck
Life of agony - my mind is dangerousquote:Op donderdag 1 december 2005 16:57 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Psychedelic Furs - The Ghost In You
Pixies - Where is my mind ?quote:Op donderdag 1 december 2005 18:38 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Life of agony - my mind is dangerous
The Jam - Going undergroundquote:Op donderdag 1 december 2005 19:35 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Black sabbath - am I going insane?
The Subways - I want to hear what you have got to say.quote:
Frank Boeijen - Zeg me dat het niet zo is.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:21 schreef belsen het volgende:
[..]
The Subways - I want to hear what you have got to say.
Weezer - Say it ain't so.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Frank Boeijen - Zeg me dat het niet zo is.
Buddy Holly - Marie Louquote:
Franky goes to Hollywood - Two tribesquote:
Frank Sinatra - My wayquote:Op donderdag 1 december 2005 21:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Franky goes to Hollywood - Two tribes
Abel - Onderwegquote:
Talking Heads - Road to nowherequote:
Anita Meyer & Lee Towers - Run to mequote:
Bruce Sprinsteen - Born to Runquote:Op donderdag 1 december 2005 21:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Anita Meyer & Lee Towers - Run to me![]()
David Lee Roth - California Girlsquote:
Beach Boys - Surfin'quote:Op donderdag 1 december 2005 22:06 schreef fanneke het volgende:
[..]
David Lee Roth - California Girls
Vandenberg - Burnin' heartquote:
Gruppo Sportivo - Tokioquote:Op donderdag 1 december 2005 22:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Vandenberg - Burnin' heart
Stephan vd Berg won een medaille bij het wndsurfen op de OS
David Bowie - Little China Girlquote:
Iggy Pop - Real wild child.quote:
M - Pop musicquote:Op donderdag 1 december 2005 22:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iggy Pop - Real wild child.
Little China girl is trouwens geschreven door Iggy
Roxy Music - Virginia Planequote:
oeps....sorryquote:Op donderdag 1 december 2005 22:57 schreef Arcee het volgende:
Is dat niet zonder Little?
China Girl van Bowie dus.
Jefferson Airplane - White Rabbitquote:
Jefferson Airplane - Somebody to Lovequote:
George Baker selection - Fly away little paraquaiooquote:
Gerry Rafferty - Baker Streetquote:Op donderdag 1 december 2005 23:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
George Baker selection - Fly away little paraquaioo
Manic Street Preachers - Motorcycle Emptinessquote:
Motorhead - Ace of spacequote:Op donderdag 1 december 2005 23:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Manic Street Preachers - Motorcycle Emptiness
Ace of BAse - All that she wantsquote:
Don McLean - Wonderful Babyquote:
Babyface - How come, how long ?quote:
Smithereens - Come in sidequote:
Smithereens - Top of the popsquote:
Carpenters - Top of the worldquote:Op donderdag 1 december 2005 23:48 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Smithereens - Top of the pops
Simple Minds - White Hot Dayquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:07 schreef schaap001 het volgende:
[..]
The White Stripes - The Hardest Button To Button
quote:
Twisted Sister - We're not gonna take itquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:15 schreef Frollo het volgende:
[..]
Swing Out Sister - Am I the same girl
The righteous brothers - See that girlquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:15 schreef Frollo het volgende:
[..]
Swing Out Sister - Am I the same girl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |