Niet meer nodigquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:09 schreef rockstah het volgende:
Gooi deze ff bovenaan dan, die _administr8r_ is hier ook al eeuwen niet meer geweest.
http://www.worldracing.nl/forum/afbeeldingen/banner.gif
al respons op dat mailtje wat ik heb geschreven gekregen?quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:09 schreef rockstah het volgende:
Gooi deze ff bovenaan dan, die _administr8r_ is hier ook al eeuwen niet meer geweest.
Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:45 schreef Roi het volgende:
Het is dan ook gemaakt door een man met ontzettend veel allure.
3MBquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:09 schreef rockstah het volgende:
Met mijn foto er in gaat dat zeker lukken [14.gif]quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:57 schreef rockstah het volgende:
Ik maak die OP wel even af.
Ga al jullie foto's erin zetten om meer vrouwelijk schoon aan te trekken
Er is altijd 1 zo iemand in een groepjequote:Op woensdag 30 november 2005 09:22 schreef Tomasso het volgende:
Zo naar school om eerst nog wat werk voor een project af te maken, en daarna ga ik plaatwerken![]()
Zat gisteren zo'n groepslid nog ff te proberen alles op mij af te schuiven, heb dat gvd al veel te vaak gedaan. Hij flikkert maar op. Ik ga echt nooit meer vrijwillig bij hem in een groep
Ik ookquote:Op woensdag 30 november 2005 10:05 schreef HomerJ het volgende:
Ik moet nu naar school, 2 uurtjes les
Je blijft positief heh, ondanks dat je nog niet online kunt me je DSquote:Op woensdag 30 november 2005 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
GoeiemorgenLekker dagje vrij vandaag, net als gister
Je moet wat hehquote:Op woensdag 30 november 2005 11:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Je blijft positief heh, ondanks dat je nog niet online kunt me je DS![]()
Toffe instellingquote:Op woensdag 30 november 2005 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je moet wat hehIk kan wel op de bank gaan zitten mokken, maar daar schiet niemand wat mee op
Nou, ik heb gister wel lopen schelden op Nintendoquote:Op woensdag 30 november 2005 11:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Toffe instelling
De meesten zeggen dan:
[Depresieve mode]
KUT NINTENDO JEZUS HEEJ IK KOOP EEN PSP KUT NINTENDO
[/Depresieve mode]
Day valt m e van je tegen Royquote:Op woensdag 30 november 2005 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, ik heb gister wel lopen schelden op NintendoMaar ja, dat duurde ook maar 5 minuten ofzo
![]()
Hahaha, ja joh, af en toe een keer lekker schelden is leuk. Hoort erbij. Een harde Godverrrrdomme met rollende R of Tyfus met harde ty. Heeerlijkquote:Op woensdag 30 november 2005 11:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Day valt m e van je tegen RoyAlhoewel ik ook Kutnintendo tegen tijs had gezegt toen ik mijn PCI card niet aan de praat kreeg, terwijl dat niet eens Nintendo's schuld is
![]()
Ik scheld meestal die online eikels uit die vlak voordat ik bij de Finish ben hun DS uit doenquote:Op woensdag 30 november 2005 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hahaha, ja joh, af en toe een keer lekker schelden is leuk. Hoort erbij. Een harde Godverrrrdomme met rollende R of Tyfus met harde ty. Heeerlijk
Volgens Insidegamer is Mario Kart gepatched waardoor je toch punten krijgt. Ik weet alleen niet wat hun bron is, want ik heb er zelfs op GAF nog niets over gehoordquote:Op woensdag 30 november 2005 11:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik scheld meestal die online eikels uit die vlak voordat ik bij de Finish ben hun DS uit doen![]()
Naja, ik hoorde ook iets over strafpunten jaquote:Op woensdag 30 november 2005 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens Insidegamer is Mario Kart gepatched waardoor je toch punten krijgt. Ik weet alleen niet wat hun bron is, want ik heb er zelfs op GAF nog niets over gehoord
Lanikoekjequote:Op woensdag 30 november 2005 11:37 schreef Laniboekje het volgende:
Hallo! Ik ben er nu ook weer, studenten begeleiden was deze keer erg leukNu weer stomme verslagen gaan zitten maken..
Stageverslagen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |