Niet meer nodigquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:09 schreef rockstah het volgende:
Gooi deze ff bovenaan dan, die _administr8r_ is hier ook al eeuwen niet meer geweest.
http://www.worldracing.nl/forum/afbeeldingen/banner.gif
al respons op dat mailtje wat ik heb geschreven gekregen?quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:09 schreef rockstah het volgende:
Gooi deze ff bovenaan dan, die _administr8r_ is hier ook al eeuwen niet meer geweest.
Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:45 schreef Roi het volgende:
Het is dan ook gemaakt door een man met ontzettend veel allure.
3MBquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:09 schreef rockstah het volgende:
Met mijn foto er in gaat dat zeker lukken [14.gif]quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:57 schreef rockstah het volgende:
Ik maak die OP wel even af.
Ga al jullie foto's erin zetten om meer vrouwelijk schoon aan te trekken
Er is altijd 1 zo iemand in een groepjequote:Op woensdag 30 november 2005 09:22 schreef Tomasso het volgende:
Zo naar school om eerst nog wat werk voor een project af te maken, en daarna ga ik plaatwerken![]()
Zat gisteren zo'n groepslid nog ff te proberen alles op mij af te schuiven, heb dat gvd al veel te vaak gedaan. Hij flikkert maar op. Ik ga echt nooit meer vrijwillig bij hem in een groep
Ik ookquote:Op woensdag 30 november 2005 10:05 schreef HomerJ het volgende:
Ik moet nu naar school, 2 uurtjes les
Je blijft positief heh, ondanks dat je nog niet online kunt me je DSquote:Op woensdag 30 november 2005 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
GoeiemorgenLekker dagje vrij vandaag, net als gister
Je moet wat hehquote:Op woensdag 30 november 2005 11:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Je blijft positief heh, ondanks dat je nog niet online kunt me je DS![]()
Toffe instellingquote:Op woensdag 30 november 2005 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je moet wat hehIk kan wel op de bank gaan zitten mokken, maar daar schiet niemand wat mee op
Nou, ik heb gister wel lopen schelden op Nintendoquote:Op woensdag 30 november 2005 11:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Toffe instelling
De meesten zeggen dan:
[Depresieve mode]
KUT NINTENDO JEZUS HEEJ IK KOOP EEN PSP KUT NINTENDO
[/Depresieve mode]
Day valt m e van je tegen Royquote:Op woensdag 30 november 2005 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, ik heb gister wel lopen schelden op NintendoMaar ja, dat duurde ook maar 5 minuten ofzo
![]()
Hahaha, ja joh, af en toe een keer lekker schelden is leuk. Hoort erbij. Een harde Godverrrrdomme met rollende R of Tyfus met harde ty. Heeerlijkquote:Op woensdag 30 november 2005 11:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Day valt m e van je tegen RoyAlhoewel ik ook Kutnintendo tegen tijs had gezegt toen ik mijn PCI card niet aan de praat kreeg, terwijl dat niet eens Nintendo's schuld is
![]()
Ik scheld meestal die online eikels uit die vlak voordat ik bij de Finish ben hun DS uit doenquote:Op woensdag 30 november 2005 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hahaha, ja joh, af en toe een keer lekker schelden is leuk. Hoort erbij. Een harde Godverrrrdomme met rollende R of Tyfus met harde ty. Heeerlijk
Volgens Insidegamer is Mario Kart gepatched waardoor je toch punten krijgt. Ik weet alleen niet wat hun bron is, want ik heb er zelfs op GAF nog niets over gehoordquote:Op woensdag 30 november 2005 11:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik scheld meestal die online eikels uit die vlak voordat ik bij de Finish ben hun DS uit doen![]()
Naja, ik hoorde ook iets over strafpunten jaquote:Op woensdag 30 november 2005 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens Insidegamer is Mario Kart gepatched waardoor je toch punten krijgt. Ik weet alleen niet wat hun bron is, want ik heb er zelfs op GAF nog niets over gehoord
Lanikoekjequote:Op woensdag 30 november 2005 11:37 schreef Laniboekje het volgende:
Hallo! Ik ben er nu ook weer, studenten begeleiden was deze keer erg leukNu weer stomme verslagen gaan zitten maken..
Stageverslagen![]()
Wil jij mijn verslagen gaan maken??quote:Op woensdag 30 november 2005 11:42 schreef Sharkdoggie het volgende:
Stageverslagen
Shoppen in de Bart Smit voor 12 kinderen is pas kut. Onleesbare verlanglijstjes en namen van speelgoed waarvan je denk wtf is dat? Moet nog alles inpakken en gedichteb maken.![]()
Niet als je een uur lang aan het zoeken en rond rennen ben. Was ik eindelijk klaar staat er een rij....quote:Op woensdag 30 november 2005 11:44 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wil jij mijn verslagen gaan maken??![]()
Mocht jij voor je stage gaan shoppen voor de kinders? Dat vind ik wel een leuke opdracht hoor! Beetje door een speelgoedwinkel struinen.. jeugdsentiment
Rijen zijn er toch meestal wel in een winkel.. Vooral voor de feestdagen. Nu zeker allemaal van die gestresste moeders die nog even snel cadeau's moeten inslaan?quote:Op woensdag 30 november 2005 11:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Niet als je een uur lang aan het zoeken en rond rennen ben. Was ik eindelijk klaar staat er een rij....
Reflectieverslagenquote:Op woensdag 30 november 2005 11:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
En ben gek op reflectieverslagen, die kunnen nooit lang genoeg zijn![]()
Docenten hebben altijd wel iets op aan te merken. Die nemen alles door en vragen naar elke geschreven zin tijdens supervisie.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:48 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
ReflectieverslagenDie worden altijd superlang ja, je zet gewoon de meeste onzin erin. Ik heb wel het idee dat ze af en toe op elkaar gaan lijken.. Ach ja, je moet wat he.
Hoe moet dat eigenlijk voor docenten zijn om alles te lezen.. (als ze dat überhaupt wel doen natuurlijk)?
Supervisie ..quote:Op woensdag 30 november 2005 11:51 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Docenten hebben altijd wel iets op aan te merken. Die nemen alles door en vragen naar elke geschreven zin tijdens supervisie.![]()
W'sup?quote:Op woensdag 30 november 2005 12:09 schreef MMaRsu het volgende:
Kut free record shop.
quote:Op woensdag 30 november 2005 12:14 schreef rockstah het volgende:
Morguh, ik ben inmiddels door mijn eerste twee uur heengeslapen zie ik
Das vreemdquote:Op woensdag 30 november 2005 12:18 schreef MMaRsu het volgende:
Ik moet geld betalen voor dvd's die ik niet van ze krijg
quote:Op woensdag 30 november 2005 12:18 schreef MMaRsu het volgende:
Ik moet geld betalen voor dvd's die ik niet van ze krijg
Gaaf! Laat je me af en toe wat toffe creatieve uitspattingen zien?quote:Op woensdag 30 november 2005 14:17 schreef Chanty87 het volgende:
*heeft tekentablet dingvan de Aldi
*
Ghehe, ik kan me er iets bij voorstellenquote:Op woensdag 30 november 2005 15:36 schreef Laniboekje het volgende:
De woensdagmiddag is altijd zo onzinnig en toch zo grappig op mijn stage. Mijn collega en ik hadden 1 of ander spel met allerlei vragen gevonden.
Vragen met: Hoe maak jij contact met anderen? En Wat is voor jouw ontspannend? etc etc.
Mijn collega zat echt constant over bier, chips, geld te praten etc. Echt komisch. Dus ik zo: 'Hoe maak jij contact met anderen?' Hij: Door er 220 op te zetten![]()
En: 'Wat is voor jouw een echte vriend?' Hij: Eentje die voor mij het goede merk bier en het goede merk chips koopt.
'Wie is een voorbeeld voor jou?' Hij: De postbode.
'Wat vind je van vrijwilligerswerk?' Hij: Sodemieter toch op met je vrijwilligerswerk, geld verdienen wil ik!![]()
En ook zo: 'Ervaar je aspecten van het ouder worden?' Hij: Mijn rollator piept! En ik moet vaker naar de wc na het bier drinken.
Ik heb zo moeten lachen met die gozer, ik heb nu nog buikpijn van het lachen![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 15:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ghehe, ik kan me er iets bij voorstellenOverigens is het goede merk bier en het goede merk chips inderdaad belangrijk
Je bent wel lekker serieus bezig dan ook trouwens
Wat voor iets doe je nu dan?quote:Op woensdag 30 november 2005 15:51 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Op woensdagmiddag is het hier altijd erg rustig en zo rond 15:00u dan komt er bijna niemand meer. Dan is het meestal meer een kletsbijeenkomst hier, hehe.
Stage bij een instelling voor ouderen met psychosociale problemen. Wel tofquote:Op woensdag 30 november 2005 15:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat voor iets doe je nu dan?
Echt achterlijkquote:
Zeldagoud?quote:Op woensdag 30 november 2005 18:21 schreef mordradead het volgende:
ik wil eentje in bierkleur
Ik bestel daar nooit meer wat man, ze sturen je wel de rekening, maar je krijgt niks binnen ofzoquote:Op woensdag 30 november 2005 18:27 schreef Sharkdoggie het volgende:
FRS is trouwens kut sinds dat vooraf betalen gedoe. Ik wacht al 2 weken op mijn bestellingen.
quote:Op woensdag 30 november 2005 18:55 schreef mordradead het volgende:
en terecht
Haha wat zei MrSubtle ervanquote:Op woensdag 30 november 2005 19:07 schreef =HellFire= het volgende:
Ik moet jullie trouwens nog een anekdote vertellen.
Laatst was ik bij de PU Gameplay, en daar kwam ik iemand tegen. Iemand die verdomd veel leek op Mr_Subtle. Dus ik naar die kerel toe en om een of andere rare reden herkende hij mij ook. Naja, nadat hij klaar was met opnemen (naderhand bleek dat voor dat ene gamekings achtige programma in het Twents te zijn...) kwam hij naar me toe, en wij dus zo even elkaar groetten. Ik zo van, "hey ik ken jou, Marco toch?!" Zegt hij, "nee Ik ben Bart (althans dat dacht ik dat hij zo heette)." Dus ik "WTF?! Je komt me bekend voor, van FOK! toch of heb ik het nu helemaal mis???".
Kennelijk wel dus... hij noemde wat namen op, excuseerde zich en ging verder om nog wat mensen te meeten en dingen op te nemen. Maar eh... ik dacht echt even dat hij Mr_Sublte van hier was, hij leek er zo erg op...!
Gee I felt silly.![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 19:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
BERNIE! ALS JE DIT LEEST! KOOP MARIO SMASH FOOTBALL! HIJ IS NOG TOFFER DAN DANCING STAGE!
Royquote:Op woensdag 30 november 2005 19:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
BERNIE! ALS JE DIT LEEST! KOOP MARIO SMASH FOOTBALL! HIJ IS NOG TOFFER DAN DANCING STAGE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |