Dan kan het nu ook al hoor!quote:Op donderdag 1 december 2005 19:00 schreef snoekiesnoek het volgende:
die kadaster tip is goed!
bedankt, kan ik ook gebruiken, over een maand mijn contract voor onbepaalde tijd en dan gaan wij ook kopen
Ik kon een intentieverklaring krijgen, maar ik moet mijzelf ook nog even inlezen en ik wil eigenlijk wachten tot de lente omdat het nu te koud is om te verhuizenquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:04 schreef sanger het volgende:
[..]
Dan kan het nu ook al hoor!
Ik heb pas een huis gekocht en heb ook een contract voor een jaar, net als mijn vriendin.
Misschien wilt je baas alvast het contract maken? Das ook een oplossing om nu al te kunnen kijken.
Doe eens niet.quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:31 schreef happyme28 het volgende:
Wij zijn momenteel bezig om een huis te kopen. We hebben een huis gezien dat we graag willen kopen en willen hier binnenkort een bod op gaan doen.
Heb je het nu niet over de waarde voor de WOZ?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:26 schreef happyme28 het volgende:
die kadaster tip was ondanks dat het maar 2 huizen waren, toch wel een hele goede investering want de koopsommen liggen toch beduidend lager dan de vraagprijs
quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:20 schreef happyme28 het volgende:
Op het rapport van het kadaster staat letterlijk 'KOOPSOM' dus ik neem aan dat het de koopsom betreft![]()
ja tuurlijk, de prijzen gaan dalen?quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:15 schreef halion het volgende:
[..]
Doe eens niet.
als je vijf jaar wacht heb je je huis voor de helft van de prijs.
Wij hebben ons huis in 2000 gekocht voor 81 000 euro. Hier in de straat zijn vergelijkbare tussenwoningen het afgelopen jaar verkocht voor 180 000 euro. Maar nu staat hier in de buurt eenzelfde HOEKhuis te koop voor 169.000. Oftewel, de prijzen zakken.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:38 schreef jack4ya het volgende:
Tjeesss... we hebben de woning van 265k voor 244k gekocht. Stond al wel even te koop trouwens. (6 maanden)
We begonnen bij 230k of 235k.... we stonden er van te kijken hoe makkelijk ze zakten. Nu 1,5 jaar later is het huis getaxeert op 325k verkoop waarde... hehehe...
(en nee, alleen een nieuwe keuken geplaatst en zelf badkamer aangepakt en algemene klusjes)
Nog 5 jaar bij mijn ouders zitten? Voor huren is een gigawachtlijst, dus er zijn geen opties...quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:15 schreef halion het volgende:
[..]
Doe eens niet.
als je vijf jaar wacht heb je je huis voor de helft van de prijs.
Als je niet verkoopt is er niets aan de hand.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Wij hebben ons huis in 2000 gekocht voor 81 000 euro. Hier in de straat zijn vergelijkbare tussenwoningen het afgelopen jaar verkocht voor 180 000 euro. Maar nu staat hier in de buurt eenzelfde HOEKhuis te koop voor 169.000. Oftewel, de prijzen zakken.
Voor ons niet direct een ramp, jammer van de overwaarde maar we komen niet in de problemen.
Maar voor onze buren is dit wel een regelrechte ramp. Zij hebben hun huis dus gekocht voor zo'n 170 000 euro en ik verwacht dat ze dat er nu al niet meer voor krijgen, zouden ze het verkopen.
Ik zou in ieder geval geen haast hebben met kopen. Het voordeel ligt op dit moment eerder bij de koper en het ziet er niet uit dat dat snel gaat veranderen.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:21 schreef happyme28 het volgende:
Tsja... dit topic maakt het er niet makkelijker opha ha
We hadden eigenlijk een bod van zo'n 252.000 in ons hoofd, maar als ik het hier zo lees (en wat ik zelf eigenlijk ook in mijn achterhoofd had) kan een bod van rond de 245.000 prima.
Op zich is er niet veel haast bij, maar het huis is wel precies wat we zoeken en wie weet hoe lang het duurt voordat er weer zo'n huis te koop staat.
We gaan a.s. maandag voor de 2e keer bezichtigen en de laatste vragen stellen en als dat goed loopt dan het openingsbod plaatsen.
Meer tips en adviezen zijn nog welkom hoor![]()
![]()
Dat is helaas lang niet altijd meer zo. :-(quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Heb je het nu niet over de waarde voor de WOZ?
Die liggen altijd veel lager namelijk.
Mooi openingsbodquote:Op maandag 5 december 2005 22:28 schreef marky het volgende:
We zijn vandaag voor de 2e keer wezen bezichtigen en hebben de laatste info over het huis ontvangen (lijst met roerende goederen). We gaan een bod van 245.000 euro uitbrengen als openingsbod.
ik vind het aan de hoge kant... maar ik ken ook de ander zijde.quote:Op maandag 5 december 2005 22:28 schreef marky het volgende:
We zijn vandaag voor de 2e keer wezen bezichtigen en hebben de laatste info over het huis ontvangen (lijst met roerende goederen). We gaan een bod van 245.000 euro uitbrengen als openingsbod.
Ben benieuwd!quote:Op maandag 5 december 2005 22:28 schreef marky het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |