Ze zouden een groep rondom haar moeten oprichten!quote:Op woensdag 30 november 2005 00:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
En om terug te komen op mooie Hollywoodklassica's.. Ingrid Bergman.
.
[afbeelding]
Trek dan snel uit en kom binnen.. het is erg koud...quote:
Oh mijn God. Dat dit uit een mond van een man kan komenquote:Op woensdag 30 november 2005 00:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh en Dizer,. Burger King.
. is echt het ranzigste eetgedoe wat er is.
.
Bah, wat een goor spul hebben ze daar..
Én je moet extra betalen voor de kaas..
En de bediening, wat een vreselijke mensen werken er..
Ik ben allang weer warm en confortabel in mijn undercover wagen gestapt.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Trek dan snel uit en kom binnen.. het is erg koud...
Ik wel. Maar ik haat die mensen.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Sorry Dizer, maar ik ken echt niemand die de Burger King lekker(der dan de Mac) vindt..
Je ene kans.... die ga je verspillen... Gjeezquote:Op woensdag 30 november 2005 00:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ben allang weer warm en confortabel in mijn undercover wagen gestapt.![]()
Sorry, maar dat heb je me nooit horen zeggen. Macquote:Op woensdag 30 november 2005 00:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Sorry Dizer, maar ik ken echt niemand die de Burger King lekkerder dan de Mac vindt..
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je ene kans.... die ga je verspillen... Gjeez
Er gaat niks boven een eigen gemaakt hamburger.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:08 schreef Zhenar het volgende:
Vooral die lui die verlekkerd praten over "die goddellijk lekkere burgers van de Burger King". WTF ze zijn klef, zompig en smerig!![]()
![]()
Joh, dat past nooit binnen mijn dieetquote:Op woensdag 30 november 2005 00:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Er gaat niks boven een eigen gemaakt hamburger.
Laag 1: Eerste helft witte bol
Laag 2: Ketchup
Laag 3: American Fritesaus
Laag 4: Wortelsliertjes in zuur (kan even niet op naam komen)
Laag 5: Bacon
Laag 6: Plakje cheddar kaas
Laag 7: Gehakt
Laag 8: Plakje Cheddar kaas
Laag 9: Bacon
Laag 10: Tweede helft witte bol
Nog steeds bezig?quote:Op woensdag 30 november 2005 00:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Joh, dat past nooit binnen mijn dieet.
Het lukt niet meerquote:
Ik wil ook weer gaan trainen. Alleen heb ik er geen tijd voor. Zit nu regelmatig op school en thuis. ENvaak naar de bios en zo.. en dan is de burgerking/mac/kfc erg dichtbijquote:Op woensdag 30 november 2005 00:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Het lukt niet meer.
Binnenkort weer een keertje.
Al is het nou wel okay hoor, maar wilde binnenkort sowieso weer gaan trainen.
Ik heb psies hetzelfdequote:Op woensdag 30 november 2005 00:23 schreef BVO het volgende:
Nou ja, ik squash tennis nu regelmatig.
Binnenkort maar weer fitnessen, vind het alleen zo saai. Dus ga met een paar anderen, maar zitten nu steeds met het probleem dat de agenda's niet bepaald overeen komen
. Binnenkort dus maar
.
Suc6quote:Nu ga ik slapen, morgen eerste tentamen.
.
Tut tut, waarom zou ik "whehequote:Op dinsdag 29 november 2005 23:24 schreef LeBeau het volgende:
en Sven zo hard worden van American History X
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |