Dat doe ik ook grotendeels, omdat ik tegelijk ook op FOK! zit...quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:17 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dan volg je het toch in het engels.
Kan ik niet wachten tot morgen, dan kan ik Idols van afgelopen zaterdag kijken....quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:19 schreef BVO het volgende:
Dizer, geef je prono eens door. Anders vergeet ik je weer hoor
.
Nou moe.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:15 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat zal wel weer door BVO en jou komen.
Als je zo gaat doen, vraag je om meer dramaqueen nominatiesquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:18 schreef Dizer het volgende:
Gjeeez... ben ik 1 topic niet hier geweest.. krijg je ditStelletje dramaqueens
Heb het gewoon druk in GVH
Oh, ja, dat kan welquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kan ik niet wachten tot morgen, dan kan ik Idols van afgelopen zaterdag kijken....
Ja, ik was dus een keer op zaterdavond wezen stappen.. ik weet het, het is voor mij ook een schok!
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:21 schreef Airelle het volgende:
[..]
Als je zo gaat doen, vraag je om meer dramaqueen nominaties.
Die Marty is veel leuker!quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:13 schreef Airelle het volgende:
[..]
Tjah... misschien alles deleten en opnieuw installeren?
Ik heb trouwens 'Rory's First Day at Chilton' al wel acht keer gezien....
Check de PIquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:21 schreef Airelle het volgende:
[..]
Als je zo gaat doen, vraag je om meer dramaqueen nominaties.
Ik doelde meer op je post (en vooral PI) in het Sho-tournament topic. Maar omdat ik daar niet mag showchatten zei ik het maar even hier. Kijk, ten eerste ik heb je niet genomineerd en vind ik ook niet dat je die award verdiend maar als je er zo'n drama (quote:
Lieve schat, waarover zou ik boos moeten zijn? Een dramaqueen award wil alleen maar zeggen dat ik goed kan acterenquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh, ja, dat kan wel.
Ik dacht alleen dat je het niet meer wilde doen, omdat je boos was.
IK had een PIquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik doelde meer op je post (en vooral PI) in het Sho-tournament topic. Maar omdat ik daar niet mag showchatten zei ik het maar even hier. Kijk, ten eerste ik heb je niet genomineerd en vind ik ook niet dat je die award verdiend maar als je er zo'n drama (:')) van gaat maken lok je het uit dat mensen je gaan nomineren. Dus in de doofpot ermee.
Hoe vaak moet ik het je nog zeggen! Ik praat niet met je jou! Ik wil spook hier...die is leukerquote:
Je had "quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
IK had een PIMaaruh.. het enige wat ik niet snap hoe users mij die niet kennen ook die award geven. Kijk Brad Pitt award is iets anders.. kijkej fotoboek en kan je een keuze maken wel of niet..
Snappie
En wanneer gaan we tennissen???
Die had ook een veel toffere icon.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het je nog zeggen! Ik praat niet met je jou! Ik wil spook hier...die is leuker
Waar zie jij sneeuwquote:
Daarvoor nietquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je had ". " als PI toch? Nouja laat ook maar. Geen woorden meer aan vuil maken
.
Echt wel.. krijg jij harde tepels vanquote:In de sneeuw? Sexy.
Beetje jammer dat je die dan niet ziet als ik helemaal ingepakt op de baan sta. Oh wacht zei je binnenbanen?quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Daarvoor niet![]()
[..]
Echt wel.. krijg jij harde tepels van
Maar even serieus... wij hebben binnenbanen
Daarom breit hij warme kleding. Ofzoquote:
Ah... de eerste keer dat ik een scribbly niet snap en daarna na uitleg hem niet grappig vind..quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Daarom breit hij warme kleding. Ofzo![]()
Volgens mij is 'ie gewoon niet leuk. Verrassend.
8 stuksquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je die dan niet ziet als ik helemaal ingepakt op de baan sta. Oh wacht zei je binnenbanen?
Ik dacht nog even dat "dat is hip" misschien een verwijzing was naar de Nederlanders die tijdelijk zonder verwarming zitten/zaten. Maar zoveel actualiteit schrijf ikquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ah... de eerste keer dat ik een scribbly niet snap en daarna na uitleg hem niet grappig vind..
Voor alles moet een eerste keer zijn
Hoe vierkant zijn jouw ogen?quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:35 schreef Dizer het volgende:
Oeeh... ik ga dit weekens Home Alone 1 en 2 kijken achter elkaar
Leukste winterfilms die er bestaan
En volgend weekend elk weekend een LOTR film
Dat, mijn Dizer, beschouw ik als een compliment.quote:
Doe maar lekker waar je zelf zin in hebt!quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat, mijn Dizer, beschouw ik als een compliment.![]()
En nu ga ik jullie verlaten.
Ja, daar zijn jullie wel blij mee, hè?!!!
Nou, ik toevallig niet!
Aju!
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat, mijn Dizer, beschouw ik als een compliment.![]()
Ik ga ook.. moet nog wat aan school doen. Universiteit is echt anders dan HBO. Die kan je niet slapend halenquote:Was ook als een compliment bedoeld
En nu ga ik jullie verlaten.
Nou, ik toevallig niet!
Aju!
Ik heb wel eens een LOTR marathon gehouden... dán krijg je pas vierkante ogen!quote:
Mensen die door films heen praten.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een LOTR marathon gehouden... dán krijg je pas vierkante ogen!![]()
Alleen nu mag ik niet meer drinken tijdens filmmarathons omdat ik dan steeds overal doorheen ga praten.![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:39 schreef Bupatih het volgende:
Whehequote:
Doel je nu op z'n Edward Norton avatar of z'n sublieme Psycho avatar?quote:
Nee... zijn Edward Norton avatar natuurlijk! Want die is zoooo grappigquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Doel je nu op z'n Edward Norton avatar of z'n sublieme Psycho avatar?![]()
Niemand kan tegen Babette21 opquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:14 schreef Svensational het volgende:
Misschien moet die BMA toch naar Dizer
Uit jouw post kon niet opgemaakt worden dat je de avatar leuk vond, bijdehandje.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee... zijn Edward Norton avatar natuurlijk! Want die is zoooo grappig![]()
Geeft een staande ovatie à la doorsnee Oprah-publiekquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:24 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Uit jouw post kon niet opgemaakt worden dat je de avatar leuk vond, bijdehandje.En gezien jij en Sven zo hard worden van American History X is het niet ondenkbaar dat je daar zo'n lof voor hebt.
Dus bewaar jij je sarcasme even lekker voor een ander.
Het was gewoon heel logisch dat het daarom ging omdat hij altijd van die grappige icons heeft :R:R:R:R:R:R :R ;r:r r;quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:24 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Uit jouw post kon niet opgemaakt worden dat je de avatar leuk vond, bijdehandje.En gezien jij en Sven zo hard worden van American History X is het niet ondenkbaar dat je daar zo'n lof voor hebt.
Dus bewaar jij je sarcasme even lekker voor een ander.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |