8 stuksquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je die dan niet ziet als ik helemaal ingepakt op de baan sta. Oh wacht zei je binnenbanen?
Ik dacht nog even dat "dat is hip" misschien een verwijzing was naar de Nederlanders die tijdelijk zonder verwarming zitten/zaten. Maar zoveel actualiteit schrijf ikquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ah... de eerste keer dat ik een scribbly niet snap en daarna na uitleg hem niet grappig vind..
Voor alles moet een eerste keer zijn
Hoe vierkant zijn jouw ogen?quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:35 schreef Dizer het volgende:
Oeeh... ik ga dit weekens Home Alone 1 en 2 kijken achter elkaar
Leukste winterfilms die er bestaan
En volgend weekend elk weekend een LOTR film
Dat, mijn Dizer, beschouw ik als een compliment.quote:
Doe maar lekker waar je zelf zin in hebt!quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat, mijn Dizer, beschouw ik als een compliment.![]()
En nu ga ik jullie verlaten.
Ja, daar zijn jullie wel blij mee, hè?!!!
Nou, ik toevallig niet!
Aju!
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat, mijn Dizer, beschouw ik als een compliment.![]()
Ik ga ook.. moet nog wat aan school doen. Universiteit is echt anders dan HBO. Die kan je niet slapend halenquote:Was ook als een compliment bedoeld
En nu ga ik jullie verlaten.
Nou, ik toevallig niet!
Aju!
Ik heb wel eens een LOTR marathon gehouden... dán krijg je pas vierkante ogen!quote:
Mensen die door films heen praten.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een LOTR marathon gehouden... dán krijg je pas vierkante ogen!![]()
Alleen nu mag ik niet meer drinken tijdens filmmarathons omdat ik dan steeds overal doorheen ga praten.![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:39 schreef Bupatih het volgende:
Whehequote:
Doel je nu op z'n Edward Norton avatar of z'n sublieme Psycho avatar?quote:
Nee... zijn Edward Norton avatar natuurlijk! Want die is zoooo grappigquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Doel je nu op z'n Edward Norton avatar of z'n sublieme Psycho avatar?![]()
Niemand kan tegen Babette21 opquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:14 schreef Svensational het volgende:
Misschien moet die BMA toch naar Dizer
Uit jouw post kon niet opgemaakt worden dat je de avatar leuk vond, bijdehandje.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee... zijn Edward Norton avatar natuurlijk! Want die is zoooo grappig![]()
Geeft een staande ovatie à la doorsnee Oprah-publiekquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:24 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Uit jouw post kon niet opgemaakt worden dat je de avatar leuk vond, bijdehandje.En gezien jij en Sven zo hard worden van American History X is het niet ondenkbaar dat je daar zo'n lof voor hebt.
Dus bewaar jij je sarcasme even lekker voor een ander.
Het was gewoon heel logisch dat het daarom ging omdat hij altijd van die grappige icons heeft :R:R:R:R:R:R :R ;r:r r;quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:24 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Uit jouw post kon niet opgemaakt worden dat je de avatar leuk vond, bijdehandje.En gezien jij en Sven zo hard worden van American History X is het niet ondenkbaar dat je daar zo'n lof voor hebt.
Dus bewaar jij je sarcasme even lekker voor een ander.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |