LEER DAN PI'S LEZEN!!!!!!!!!!!11111quote:
1-0 voor de Bupa's.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik niet van terug..
Je lijkt Orgi wel. Die wilde ook om de zoveel tijd zijn stem veranderen!quote:Op woensdag 30 november 2005 20:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Kan ik mijn stemmen nog veranderen die JohnDDD hangt me de keel uit
Wat zijn PI's?quote:Op woensdag 30 november 2005 20:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
LEER DAN PI'S LEZEN!!!!!!!!!!!11111
Je mag heus wel een beetje nadenken bij het Fok!ken! Of is dat teveel gevraagd voor jouw hersentjes?!!!![]()
:R :RR!!!11
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:33 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat zijn PI's?
Ik snap het niet![]()
Ik ga maar weer gauw veronica kijken, dat is meer mijn niveau![]()
![]()
![]()
!
!
Oh, dus users die vorig jaar de Leukste Nieuwkomer-Award hebben gewonnen kunnen dat dit jaar niet omdat het over dit hele jaar gaat?quote:Op woensdag 30 november 2005 20:32 schreef Bupatih het volgende:
Het is een award-verkiezing, bekeken over het hele jaar!!!
Maar goed...dat heeft niet iedereen door, merkte ik al.
Jensenquote:Op woensdag 30 november 2005 20:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]! [afbeelding]!
Je weet dondersgoed wat PI's zijn, dame! [afbeelding]
Goed idee. Je gaat zeker ook Jensen kijken vanavond? [afbeelding] [afbeelding]
Nauwja eigenlijk, Als iemand zich in December van vorig jaar heeft aangemeld,quote:Op woensdag 30 november 2005 20:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, dus users die vorig jaar de Leukste Nieuwkomer-Award hebben gewonnen kunnen dat dit jaar niet omdat het over dit hele jaar gaat?
Hmm, we zijn het wéér met elkaar eensquote:Op woensdag 30 november 2005 20:38 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jensen![]()
Die man heeft zo'n goede humor he. Elke avond weer tranen met tuiten van het lachen![]()
![]()
![]()
En Jan Paparazzi natuurlijk, in 1 woord GE-WEL-DIG![]()
Oeh, komt Ton ook nog vanavond?![]()
Euh. In principe heb je gelijk.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, dus users die vorig jaar de Leukste Nieuwkomer-Award hebben gewonnen kunnen dat dit jaar niet omdat het over dit hele jaar gaat?
Hou het daar maar bijquote:
quote:
Van een paar dagen geleden weet ik nog wel:quote:Op woensdag 30 november 2005 20:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Ga nou maar een toffe quote van jezelf opzoeken.!
Want ik kan er maar geen vinden.![]()
..o.i.d. Maar ik heb geen zin om hem te zoekenquote:Jou betrappen op een spelfout maakt altijd mijn dag goed
Dat is niet lief!quote:Op woensdag 30 november 2005 20:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Van een paar dagen geleden weet ik nog wel:
[..]
..o.i.d. Maar ik heb geen zin om hem te zoeken
Ja gutquote:Op woensdag 30 november 2005 20:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is niet lief!
Dat is...confronterend!
... ofzoquote:Thanks Bupa![]()
![]()
Dat is niet speciaal, MissBabe.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja gutDan neem je 1 van de miljoenen:
[..]
... ofzo
IK HOEF AL NIET MEER IN DIE SUFFE QUOTES VAN JE!!!!!!11!1!1quote:Op woensdag 30 november 2005 21:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is niet speciaal, MissBabe.
Duizenden fans zeggen dat namelijk..
Goed is 'ie he?quote:
En waar zou jij de crew in moeten dan?quote:
*copy-paste in fotoboek-tekst*quote:Op woensdag 30 november 2005 21:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
IK HOEF AL NIET MEER IN DIE SUFFE QUOTES VAN JE!!!!!!11!1!1![]()
![]()
quote:Hmm, leuk...Ofzo... Hoe denken andere users over jou?
Whahahahahahahahahahahahaha, alsof dat belangrijk is voor crewquote:Op woensdag 30 november 2005 21:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En waar zou jij de crew in moeten dan?![]()
WAT KUN JIJ NU HELEMAAL!?!?!?!?!?!![]()
!
Will & Grace gleich.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:16 schreef Zhenar het volgende:woensdag
![]()
Dus niks op TV vanavond zeker?
Daar kan ik niet tegenin.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Whahahahahahahahahahahahaha, alsof dat belangrijk is voor crew
Danny vond me gewoon een lekker wijf en lekkere wijven moeten in de crew, sim-pel![]()
Ja maar die ken ik allemaal al.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |