Oh nee, toch niet die agressieveling met dat rossige haar he?quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik lijk enigzins op een van de Ripe verkopers die je wel eenns bij het station ziet
nee, een die er helemaal niet zo zwerverig uit ziet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh nee, toch niet die agressieveling met dat rossige haar he?
Oh, ik weet geloof ik wel wie je bedoelt.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, een die er helemaal niet zo zwerverig uit ziet.
begin 20, lang blond haar, en soms scheert ie zich. (net als ik allemaal dus)
Die op Kurt Cobain lijkt en met grote stappen loopt? Heet Jeroen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, een die er helemaal niet zo zwerverig uit ziet.
begin 20, lang blond haar, en soms scheert ie zich. (net als ik allemaal dus)
ja diequote:Op vrijdag 2 december 2005 22:30 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Die op Kurt Cobain lijkt en met grote stappen loopt? Heet Jeroen.
Die met dat hele slechte gebit?quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
En we hebben Robert nog. Die is ook rond de 30 en verkoopt de Riepe altijd bij 't Naauw/st.Jacobsstraat.
Die magere met dat bruine langere haar en dat haastige loopje. Z'n gebit wordt met de dag slechter ja. Het overigens een byzonder aardige kerel.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Die met dat hele slechte gebit?
Ik kom zeer regelmatig in de st. Jacobsstraat. Heb m'n bijbaantje daar namelijk.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
St Jacobsstraat, waar ik altijd in de etalage sta te gluren bij de treinenpassage. De boekenwinkel in de zijstraat is ook een aanrader, de A-Ha
Komt idd wel sympathiek over.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:36 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Die magere met dat bruine langere haar en dat haastige loopje. Z'n gebit wordt met de dag slechter ja. Het overigens een byzonder aardige kerel.
Hij "kent" me ook wel en herkent me altijd. Hij is dus ook vrij scherp voor een zwerver.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Komt idd wel sympathiek over.
Dat heb ik wel vaker... Maar echt medelijden kan ik toch niet hebben hoor. Ik zie dat toch als een keus...quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:38 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Hij "kent" me ook wel en herkent me altijd. Hij is dus ook vrij scherp voor een zwerver.
Zonde van die vent. Doodzonde.
Ik luister altijd wel graag naar onze enige echte eigen Fryske troubadour.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:41 schreef Alexxxxx het volgende:
luisteren jullie ook veel Fryske muziek, of sta ik daar dan wel weer alleen in?
Piterquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik luister altijd wel graag naar onze enige echte eigen Fryske troubadour.
en dat al 25 jaarquote:
Ik ook. In welk jaar heb je examen gedaan dan?quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:54 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Dockinga College, havo/vwo. Hoezo?.
Hij is inderdaad goed, ik heb hem nog op een cd staan (Onderhonden - Subwoefers en dan het nummer Dronken). Ik vind hem goed.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Remon de JOng is ook erg goed hoorDie gaat binnen anderhalf jaar landleijk doorbreken
Ik ben eens bij een optreden van hem geweest, in mijn woonplaats. Een vriend van me was toen bezig met de lijst van 'De 100 Ferneamste Frysen' waarbij Piter Wilkens ook in de top 10 voorkwam. Wij even met hem praten en hij bood meteen aan om, zonder vergoeding, de muziek bij de uitrijking van die prijs te verzorgen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik was eens bij een radio-uitzending op Radio Hattem in hun Fries uurtje (jaja) waar Piter Wilkens de gast was, samen met m'n zus en zwager als enige 'gasten'. Echt een leuke man!
ik niet, maar wil ik welquote:
ah vandaar steeds die top5's op de radio? wanneer is dat precies dan?quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:22 schreef KaheemSaid het volgende:
Binnenkort weer de Fryske top 100, dat is wel leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |