Dat hoop ik niet maar bij mij weet je het nooit.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:25 schreef Fugie het volgende:
infectie ?
Achter af kunnen ze het niet meer hechten. Dus dat gaat zeker niet gebeurenquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:28 schreef PeuRac het volgende:
Dat is klote o_g, duit waarschijnlijk wel op een licht infectiehet zal ws moeten worden gehecht nu, met een flinke pleister eroverheen.
quote:THE BATTLE AGAINST VIOLENCE
Feat. DJ's Ricky Rivaro, Brian S., Mark van Dale, Marcello, Jurgen, Joy de la Rosa, Bjorn Know-How, Rob Boskamp
zaal open en aanvang 22.00 uur
grote zaal : ¤ 10,-
Doen ze nietquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:50 schreef Fugie het volgende:
gaan het eerst opnieuw open maken en desinfecteren, dan hechten
wat heb je gedaan dan?quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:23 schreef ook_gek het volgende:
ja ik ben thuis en ik heb weer niet zo een leuk nieuws zeg maar.
In het ziekenhuis hadden ze gezegt dat wanneer de wond open zou gaan ik contact moet opnemen met de huisarts. Onder geen beding mocht er vocht of bloed uit komen. En jullie raden het al. Er komt dus nu veel vocht uit en soms een stroomje bloed![]()
En hij word ook erg dik in het midden
Morgen dus maar huisarts bellen en vragen wat te doen![]()
Welke het beste bij je handtasje past!quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:52 schreef Mukie het volgende:
Help es een handje om een radio uit te zoeken:
Kenwood KDC-W5031
JVC KD-G6011
JVC KD-DB7011
Sony CDX-S2250S
Dat is wat nu ff in mn budget ligt
quote:Deze gegevens zijn minimaal 4 uur oud.
Je Bel & SMS TeGoed ¤ 0,69
Ze hebben allemaal ongeveer de zelfde specs, dus zoek die uit die het mooist in je auto past (bij dashboard verlichting, kleur dashboard, etc.)quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:52 schreef Mukie het volgende:
Help es een handje om een radio uit te zoeken:
Kenwood KDC-W5031
JVC KD-G6011
JVC KD-DB7011
Sony CDX-S2250S
Dat is wat nu ff in mn budget ligt
Dat zeg ik... Alleen dan op de vrouwen manier...quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:51 schreef M5 het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal ongeveer de zelfde specs, dus zoek die uit die het mooist in je auto past (bij dashboard verlichting, kleur dashboard, etc.) [afbeelding]
ik versta geen vrouwentaalquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:52 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Dat zeg ik... Alleen dan op de vrouwen manier...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |