het gaat vies hard en schiet 300 meter verquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:41 schreef Orealo het volgende:
Vertel eens wat meer over dit aardappel kanon![]()
Dat is alleen als ze er een hele school mee hadden opgeblazen, nu krijgen ze alleen een half uur taakstraf.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:39 schreef pindapeller het volgende:
dat word 5 jaar zitten voor verboden wapenbezit en ook nog is 2 jaar vanwege het gebruiken van het wapen![]()
is ook best terecht een half uurtje want ze hebben (in mijn ogen) niet echt dingen misdaan behalve een eigen wapen maken en veilig gebruiken.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is alleen als ze er een hele school mee hadden opgeblazen, nu krijgen ze alleen een half uur taakstraf.
nou dat deden wij dus niet.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:47 schreef kree het volgende:
ziet er wel vet uit jah
http://www.metacafe.com/watch/42250/shot_with_a_potato_gun/
quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:37 schreef Pony-Lover het volgende:
maak er nog een en schiet een paar keer op het bureau.
quote:Op woensdag 30 november 2005 08:32 schreef lurf_doctor het volgende:
Gewoon zeggen dat je puree wilde maken en je mixer stuk was
Als je op het politiebureau uitlegt dat je niet wist dat het als een vuurwapen gezien zou worden, en bij nader inzien wel snapt dat dat zo is. En dan zeg maar spijt betuigt dan moet het wel goed komen zonder consequenties.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:34 schreef midje het volgende:
hoi
ik heb laatst een aardappelkanon gemaakt samen met een vriend. dit valt onder de categorie vuurwapen alleen wisten wij hier niets van af. nu zijn we betrapt toen we met het kanon in een afgelegen weiland aan het schieten waren. de politie nam ons kanon mee en de agent zei letterlijk:
''omdat jullie een redelijk geschikt terrein hebben opgezocht zitten er geen consequenties aan vast''
nu vandaag kreeg ik in de post een brief dat ik naar het politiebureau moet komen omdat ze toch een Proces Verbaal willen. ik voel me nu redelijk genaaid vooral omdat de agent zei dat we alleen ons kanon kwijt waren. maargoed ik moet nu eerst het proces verbaal afwachten om te horen of ik uberhaupt straf krijg. maar mijn vraag was vooral. heeft iemand tips zodat ik me zo goed mogelijk door het PV heen praat?
Lekker aardappelen schillenquote:Op woensdag 30 november 2005 09:23 schreef BrickTop het volgende:
Als je geluk hebt kom je er vanaf met een taakstraf bij de Aviko.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |