Zit me steeds meer af te vragen waarom ik zit te kijken.quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:37 schreef frizti het volgende:
[..]
In ieder geval nog een exit en opnieuw nomineren. Voor de rest gebeurd er niks nee.
Kaarsen aan het aansteken om het romantisch te makenquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik had wat gemist, waar was ie mee bezig dan?
Ik ook zeker niet hoor, deze opdracht was echt impossiblequote:Op dinsdag 29 november 2005 20:43 schreef Bocaj het volgende:
Volgens mij had geen enkele bewoner het gehaald...
Moesten 40 van de 50 raden is inderdaad impossible.quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ook zeker niet hoor, deze opdracht was echt impossible
Ze hebben zich er vantevoren nog op voorbereid, dus dan denk ik dat andere mensen hem wel hadden gehaald. Misschien dacht ze de laatste minuten dat ze voor de webcam zatquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Joost was de slimste van de groep,hij ging ze tellen en daarna opnoemen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zal wel het muziekje zijn.Ingrid kreeg van Hummie toen een preek toen ze verliefdwas,maar Roel mag allesquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:55 schreef regenworm het volgende:
Roel is nu weer naar de DBK om iets te vragen.
Hopelijk pikken ze dat niet, dan kan het nog leuk wordenquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:56 schreef essie05 het volgende:
De bewoners hebben wel door dat alles nu om Dido en Roel draait voor BB.
En Rob probeert gelijk Ingrid te versieren.quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:56 schreef essie05 het volgende:
Mss laten ze nu bewust de veroekjes van Roel inwilligen zodat het uiteindelijk tot steeds meer irritatie leid bij de overige bewonersquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zal wel het muziekje zijn.Ingrid kreeg van Hummie toen een preek toen ze verliefdwas,maar Roel mag alles![]()
Nou voor júllie in ieder geval wél, met dat ge-papegaai.quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:56 schreef essie05 het volgende:
Ik mis scanman wel een beetjequote:Op dinsdag 29 november 2005 20:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou voor júllie in ieder geval wél, met dat ge-papegaai.
Dat is toch je ergste nachtmerrie he?quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:58 schreef Mleentje het volgende:
Ik krijg echt medelijden met Ingrid zeg! Je zal maar Rob achter je aan hebben zitten.![]()
Het is vooral lieske die commentaar geeft.quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:59 schreef Falco het volgende:
[..]
Hopelijk pikken ze dat niet, dan kan het nog leuk worden
Dat was opvallend ja. Helaas komt BB vrijdag pas met de antwoorden op de vragen (hopelijk in de vorm van filmpjes), net te laat voor de nominaties dus misschien geven ze haar nog het voordeel van de twijfel.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als ik net de reguliere uitzending zie valt dat wel mee. Bijna iedereen wilde weten of Naat wel eens achter hun rug om lult, toen ze aan BB iets mochten vragen over hun medebewoners.
Niks heilig, aangeschoten wild.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |