Ja, denk het niet, dat 'ie digtitale hulp heeft gehad staat wel vast denk ik, als je Privacy hoort, nou dat zingt ie zonder effecten echt niet zo mooi.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:53 schreef Gitarist het volgende:
Ik ben nog nooit bij een live-optreden van hem geweest en heb geloof ik alleen maar een optreden van de Dangerous tour op TV gezien. Daar was z'n stem wel aardig, maar niet geweldig.
Z'n stem op Invincible is af en toe erg gedigitaliseerd en soms vraag ik me zelfs af of hij dat wel echt zelf zingt...
Maar ja, daar heeft elke zanger/zangeres op die leeftijd wel last van, stem-achteruitgang. MJ heeft z'n sporen wel verdient. Hij is en blijft de king of pop voor mij.
oh haha, ik had ff gegoogelt op Michael Jackson 2006 bahrein. Zag er wel strak uit ik was op zoek naar een mooi plaatje.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:40 schreef DrDentz het volgende:
komt uit 2002 toch, toen hij voetbalclub Exeter City bezocht
Hier ziet ie er best goed uit, maar check zn linkerwenkbrauw (voor hem dan he)!quote:Op zondag 7 mei 2006 20:38 schreef Bergie88 het volgende:
Ivosnivo kan dit topic volgens mij niet vinden, haha.
[afbeelding]
Ik heb ff een strak plaatje van MJ gevonden. Hij ziet er nog best wel goed uit op deze foto. Volgensmij is hij er weer helemaal klaar voor.
Ik heb een aantal DVD's van concerten, History, Bad, Dangerous en the 30th aniversery en allerlei docu's. Maar zoek nog een paar goede optredens. Maar dan geen tours natuurlijk want die heb ik allemaal al gezien. K ben bijvoorbeeld op zoek naar optredens van het invincible album. Of heeft hij voor die cd nooit een optreden gedaan. Hij had toch een groot optreden op times square.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:06 schreef Pido het volgende:
[..]
Hier ziet ie er best goed uit, maar check zn linkerwenkbrauw (voor hem dan he)!
Trouwens, hoe staat het hier met iedereens vooraad (live)-filmpjes en optredens van MJ? Heb best wel veel nu en vind het altijd leuk om optredens te bespreken met fans..![]()
Kan ook wel wat uploaden als iemand graag iets wil zien!
Mijn lijstje.. dit zijn alle volledige dingen.. ik heb ook veel losse optredens van allerlei tours. Ook nog acapella's en dat soort rommelquote:Trouwens, hoe staat het hier met iedereens vooraad (live)-filmpjes en optredens van MJ? Heb best wel veel nu en vind het altijd leuk om optredens te bespreken met fans..![]()
Kan ook wel wat uploaden als iemand graag iets wil zien!
Als je het tegen mij had; jaa.. ik schrok echt toen ik dat zag. Hij zal zoiets nooit meer doen lijkt mequote:Op zondag 7 mei 2006 22:31 schreef MJboard het volgende:
Ah, Munchen, had je dat gezien dat hij zo hard naar beneden kwam met die hang lift op het podium?!?
Welke zal ik uploaden, als je dat wilt?quote:Op zondag 7 mei 2006 22:33 schreef Bergie88 het volgende:
Oh die MJ & Friends lijkt mij wel interessant
Een beetje eentonig vind ik. In een interview met radiohost Steve Harvey heeft ie een keer gezegd dat dat kwam omdat dan opeens alle emoties los komen van vroeger etc. Leuk voor een keer, wel mooi om te zien. Maar bij het MSG concert was het een beetje over the top imoquote:Op zondag 7 mei 2006 22:30 schreef Bergie88 het volgende:
Verder vind ik het een beetje jammer dat hij tijdens optredens, dit doet hij overigens al heel lang. Neer knield en dan gaat zitten janken. Het is wel mooi om te zien natuurlijk al die emoties maar ik vind het jammer dat dan het nummer ff stil valt.
Die van Korea, ik vond the bad tour uit japan ook veel beter dan andere versies. Het publiek daar is heel relaxtquote:
Is ook goed, ik heb er zin inquote:Op zondag 7 mei 2006 22:37 schreef Rnnz het volgende:
Ik zal Munchen wel uploaden, is ongeveer 500 MB groot en ik zal morgen beginnen.
Zoiets vind ik zo sneu he, playbacken. Dat doet Jennifer Lopez ook (om maar iemand te noemen) zelfs op haar live dvd. Ik vind dat je dan je fans bedriegt.quote:Op maandag 8 mei 2006 08:33 schreef Bergie88 het volgende:
Gisteren avond nog ff 30th aniversery liggen kijken maar het viel mij op dat hij erg vaak met zijn hand voor zijn mond zong. Of terwijl hij was constant aan het playbacken want was iedere keer buiten adem. Een aantal nummers zingt hij wel gewoon echt live.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |