abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 december 2005 @ 12:15:17 #76
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_33010929
weet je wie ik vanmorgen aan de lijn had???
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo niet, dan toch...
  maandag 12 december 2005 @ 14:14:07 #77
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_33013990
quote:
op maandag 12 december 2005 12:15 schreef topmaat het volgende:
weet je wie ik vanmorgen aan de lijn had???
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en had hij nog wat zinnigs te melden
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_33046506
het is roze en geel en wijst je de weg.
SPOILER
pi_33047796
hijs 30 cm en schijt t hele bos onder..

paulus de bos bouter
(trouwens hoe werkt zon spoiler ding?)
  dinsdag 13 december 2005 @ 17:30:04 #80
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_33048014
komt een patient rond 10 uur smorgens bij de dokter...
dokter: ik heb goed en ik heb slecht nieuws.
patient: begin voor de verandering maar eens bij het goede nieuws.
dokter: het labo heeft me de resultaten van uw bloedonderzoek meegedeeld. ze zeiden dat u maar vierentwintig uur meer te leven heeft.
patient: 24 uur !!!??? en dat noem je verdomme goed nieuws !!! het kan niet slechter wat is dan het slechte nieuws !!??!!??
dokter: ik probeer u al sinds gisterenmiddag te bereiken
Zo niet, dan toch...
pi_33048283
quote:
op dinsdag 13 december 2005 17:20 schreef mieks het volgende:
hijs 30 cm en schijt t hele bos onder..

paulus de bos bouter
mwah.
quote:
(trouwens hoe werkt zon spoiler ding?)
zie de volgende link
http://forum.fok.nl/misc/faq/manual_posten
  dinsdag 13 december 2005 @ 17:43:51 #82
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_33048346
de kerstengel en de kerstboom

op kerstavond, een hele tijd geleden, maakte de kerstman zich klaar voor zijn jaarlijkse klus...... maar er waren ontzettend veel problemen. vier van de elfen waren ziek en de leerlingelfen produceerden het speelgoed niet zo snel als gewoonlijk het geval was, dus begon de kerstman toch wel bang te worden dat hij niet op tijd klaar zou zijn.
dan komt zijn vrouw hem ook nog vertellen dat haar moeder op bezoek komt. hierdoor raakt de kerstman nog meer gestressed. wanneer hij de rendieren voor zijn arrenslee spant, ontdekt hij dat drie van hen net een jong moeten baren en twee over het hek gesprongen zijn, joost mag weten waar ze uithangen. nog meer stress.
wanneer hij begint met het laden van de slee, breekt een van de planken van de slee af en de zak met speelgoed valt op de grond en het speelgoed vliegt in de rondte. het spreekt vanzelf dat de kerstman niet bepaald in zijn beste humeur is.
dan gaat de deurbel en de kerstman gaat naar de deur en verwacht weer een nieuw probleem. hij opent de deur en daar staat een klein engeltje met een hele grote kerstboom om de kerstman op te vrolijken. de engel zegt op liefdevolle toon: "zalig kerstfeest santa. is het vandaag geen prachtige dag? ik heb een mooie boom voor u. is het geen prachtige boom? waar wilt u hem insteken?"
en zo begint de traditie van het engeltje boven op de kerstboom.
(Hans teeuwen)
pi_33049350
quote:
op dinsdag 13 december 2005 17:30 schreef topmaat het volgende:
komt een patient rond 10 uur smorgens bij de dokter...
dokter: ik heb goed en ik heb slecht nieuws.
patient: begin voor de verandering maar eens bij het goede nieuws.
dokter: het labo heeft me de resultaten van uw bloedonderzoek meegedeeld. ze zeiden dat u maar vierentwintig uur meer te leven heeft.
patient: 24 uur !!!??? en dat noem je verdomme goed nieuws !!! het kan niet slechter wat is dan het slechte nieuws !!??!!??
dokter: ik probeer u al sinds gisterenmiddag te bereiken
klassiek .
pi_33062762
wiskundeles.
"jantje! je hebt 230 euro. je geeft er 50 aan loesje, 60 aan annet en 75 aan monique. wat heb je dan?"
"een orgie."
  woensdag 14 december 2005 @ 18:16:20 #85
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_33077479
twee jongens staan voor de kerstman en kijken hem verlegen aan. 'ik zou graag 'n trein hebben', zegt de eerste. 'en ik 'n tampax!' flapt de tweede eruit. de kerstman fronst zijn wenkbrauwen. 'waarom?' vraagt hij streng. 'ja,' zegt het ventje onschuldig, 'daar kun je toch alles mee doen: zwemmen, paardrijden, tennissen...'

(Hans teeuwen)
  woensdag 14 december 2005 @ 18:25:44 #86
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_33077680
een andere visie op kerst

een jongen komt net terug van de zondagsschool en heeft daar van alles geleerd over de drie wijzen uit het oosten die kadootjes brachten bij het kindeke jezus. hij is er zo opgewonden over dat hij zijn ouders vertelt: "op zondagsschool heb ik vandaag alles geleerd over het eerste kerstfeest! toen was er helemaal nog geen kerstman en daarom waren er drie ouwe meneren op kamelen die de kadootjes rond moesten brengen! zelfs rudolf, dat leuke rendier met zijn rode neus was er nog niet en daarom hadden ze een grote ster aan de hemel zodat ze de weg niet kwijt konden raken!"

[ Bericht 0% gewijzigd door edje34 op 14-12-2005 21:27:55 ]
(Hans teeuwen)
pi_33077865
quote:
op woensdag 14 december 2005 18:25 schreef edje34 het volgende:
een jongen komt net terug van de zondagsschool en heeft daar van alles geleerd over de drie wijzen uit het oosten die kadootjes brachten bij het kindeke jezus. hij is er zo opgewonden over dat hij zijn ouders vertelt: "op zondagsschool heb ik vandaag alles geleerd over het eerste kerstfeest! toen was er helemaal nog geen kerstman en daarom waren er drie ouwe meneren op kamelen die de kadootjes rond moesten brengen! zelfs rudolf, dat leuke rendier met zijn rode neus was er nog niet en daarom hadden ze een grote ster aan de hemel zodat ze de weg niet kwijt konden raken!" [afbeelding]
is dat een mop?
pi_33077910
quote:
op woensdag 14 december 2005 18:25 schreef edje34 het volgende:
een jongen komt net terug van de zondagsschool en heeft daar van alles geleerd over de drie wijzen uit het oosten die kadootjes brachten bij het kindeke jezus. hij is er zo opgewonden over dat hij zijn ouders vertelt: "op zondagsschool heb ik vandaag alles geleerd over het eerste kerstfeest! toen was er helemaal nog geen kerstman en daarom waren er drie ouwe meneren op kamelen die de kadootjes rond moesten brengen! zelfs rudolf, dat leuke rendier met zijn rode neus was er nog niet en daarom hadden ze een grote ster aan de hemel zodat ze de weg niet kwijt konden raken!" [afbeelding]
  woensdag 14 december 2005 @ 18:39:33 #89
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_33077980
quote:
op woensdag 14 december 2005 18:33 schreef mieks het volgende:

[..]

is dat een mop?
ja of jij moet hem niet snappen,dan hier een simpele voor je.

gedroomd over de kerstboom

een vrouw biecht tegen haar man het volgende op: "schat, ik heb toch zo raar gedroomd. het was kerst en in de woonkamer was onze boom versierd met allemaal penissen. blanke en zwarte, grote en kleine, dikke en dunne, besneden en onbesneden exemplaren en als piek fungeerde wat ik de perfecte penis zou willen noemen."
"die van mij, hč ... ?" jubelt de man.
"nee schat, helaas, niet die van jou," antwoordt de vrouw.
dan biecht de man op zijn beurt het volgende op: "weet je, ik heb bijna dezelfde droom als jij gehad. in onze woonkamer stond een kerstboom, versierd met allemaal kutjes. geschoren en ongeschoren, groot en klein, met gesloten en open lipjes en als piek fungeerde wat ik het perfecte kutje zou willen noemen."
"die van mij, hč ... ?" jubelt de vrouw.
"nee schat, helaas... in die van jou stond de boom."

(Hans teeuwen)
  woensdag 14 december 2005 @ 19:22:54 #90
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_33078823
twee belgen komen aangereden in hun wagen bij de grens met nederland. de douanebeambte maant hun tot stoppen en vraagt hen om het raampje omlaag te doen. "we zoeken twee serieverkrachters," zegt de douanebeambte. de belg die aan 't stuur zit draait z'n raampje dicht, overlegt even met de andere belg. eeven later draait ie 'm weer open en zegt: "ja, we doen 't!"

er komt een boer voor het eerst op de wallen, hij loopt tussen de huizen en tikt bij 'n willekeurig hoertje op de ruit. daar vraagt ie: "hoe duur?" zegt dat hoertje: "50 euro.." zegt die boer: "dat is niet duur voor dubbelglas!".

hoe zet je een uit elkaar gevallen kip weer in mekaar?
SPOILER
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_33081642
quote:
op woensdag 14 december 2005 18:39 schreef edje34 het volgende:

[..]

gedroomd over de kerstboom

een vrouw biecht tegen haar man het volgende op: "schat, ik heb toch zo raar gedroomd. het was kerst en in de woonkamer was onze boom versierd met allemaal penissen. blanke en zwarte, grote en kleine, dikke en dunne, besneden en onbesneden exemplaren en als piek fungeerde wat ik de perfecte penis zou willen noemen."
"die van mij, hč ... ?" jubelt de man.
"nee schat, helaas, niet die van jou," antwoordt de vrouw.
dan biecht de man op zijn beurt het volgende op: "weet je, ik heb bijna dezelfde droom als jij gehad. in onze woonkamer stond een kerstboom, versierd met allemaal kutjes. geschoren en ongeschoren, groot en klein, met gesloten en open lipjes en als piek fungeerde wat ik het perfecte kutje zou willen noemen."
"die van mij, hč ... ?" jubelt de vrouw.
"nee schat, helaas... in die van jou stond de boom."

[afbeelding]
die snap ik wel, maar hijs matig hoor
  woensdag 14 december 2005 @ 20:51:42 #92
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_33082125
quote:
op woensdag 14 december 2005 20:41 schreef mieks het volgende:

[..]

die snap ik wel, maar hijs matig hoor
kom jij dan eens met een goeie
(Hans teeuwen)
pi_33083580
quote:
op woensdag 14 december 2005 18:39 schreef edje34 het volgende:

[..]

ik snap hem echt niet leg eens uit
pi_33084143
quote:
op woensdag 14 december 2005 21:08 schreef mieks het volgende:
waaeom hebben alle mannen een bierbuik?
Ever noticed how people who believe in creationism look really unevolved
Misleidende TT"s
Mooie auto!
pi_33084229
dan heeft hun arme dwerg tenminste nog een dak boven zn hoofd!
pi_33084258
quote:
op woensdag 14 december 2005 21:44 schreef mieks het volgende:
dan heeft hun arme dwerg tenminste nog een dak boven zn hoofd!
ow ik dacht omdat goed gereedschap onder een afdakje hing
Ever noticed how people who believe in creationism look really unevolved
Misleidende TT"s
Mooie auto!
  donderdag 15 december 2005 @ 09:45:19 #97
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_33095466
een zoon komt thuis en zegt tegen zn pappie: pap, ik ben een echte vent, ik heb vandaag voor het eerst geneukt..
ow, zegt vader, neem een biertje, ga zitten en vertel me alles.
da biertje is wel lekker zegt ie, maar da zitten kan ik voorlopig nie
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
  donderdag 15 december 2005 @ 12:03:09 #98
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_33098478
microsoft koopt de kerst

noordpool - tijdens een persconferentie die via de satelliet werd uitgezonden vanuit de woonkamer van de kerstman, heeft microsoft bekend gemaakt dat het een overeenkomst gesloten heeft met de kerstman. volgens deze overeenkomst zal microsoft exclusieve rechten verwerven over het kerstfeest, de rendieren en andere niet nader gespecificeerde innovaties. bovendien zal microsoft toegang krijgen tot miljoenen huishoudens middels de kerstslee van de kerstman.
verder werd bekend dat vanaf 1 januari 2005 het kerstfeest en alle namen van de rendieren onder het copyright van microsoft zullen komen te vallen. deze onverwachte overname is onlangs goedgekeurd door de algemene mededingingsauthoriteit.
microsoft benadrukte zijn verplichting aan "iedereen die het kerstfeest gemaakt heeft tot wat het nu is" en verklaarde dat "iedereen het kerstfeest en de namen van de rendieren zal kunnen registreren." aangenomen wordt dat het registreren van deze namen aan strikte voorwaarden zal worden onderworpen.
wanneer gevraagd wordt waarom microsoft het kerstfeest gekocht heeft, antwoordt bill gates: "microsoft heeft de laatste tijd gewerkt aan een systeem om onze produkten op een efficiėntere manier te bezorgen en ontdekte dat de kerstslee van de kerstman grote voordelen oplevert. we zullen de slee voor het eerst gebruiken bij de nieuwe versie van onze office suite en windows longhorn 2005."
tijdens een multimediaspectakel kregen de toeschouwers een bijna eindeloze videoband te zien over de produkten die deel uitmaken van de overeenkomst. het eindigde met een rood en groene versie van het microsoft logo en een nieuw handelsmerk voor kerst, die de bekendmaking van de overeenkomst bekrachtigden.
vixen, de nieuwe directeur van vakanties en feestdagen zei: "de eerste stap is om de kerst op te nemen in de organisatie van microsoft. dit kan wel even duren, dus u hoeft dit jaar nog geen veranderingen te verwachten." ze vervolgde: "we hebben grote plannen voor volgend jaar wanneer we kerst 2005 gaan uitbrengen, wat groter en beter zal zijn dan dat van dit jaar." verder benadrukte ze dat gebruikers van windows die zich aanmelden voor msn begin november previews zullen mogen uittesten van kerst[2005].
de uitgifte van kerst 2005 staat op het programma voor december 2005, hoewel een nog onbekende bron wist te vermelden dat de uitgifte gevaarlijk dicht voor het einde van het jaar is en het ook wel eens in de eerste helft van 2006 zou kunnen vallen. een econoom uit de sociaal economische raad heeft uitgelegd dat uitstel van de uitgifte van kerst 2005 catastrofaal zal zijn voor de economie van volgend jaar en de belastinginkomsten, wat er misschien toe zal kunnen leiden dat de belastingdienst de datum voor het retourneren van teruggave biljetten verschuiven zal naar drie maanden na de kerst, wanneer dat dan ook gevierd zal zijn. "maar voor de lange termijn zou het best nog wel eens goed kunnen komen," legde hij uit. "want wanneer microsoft de controle heeft over de kerst, zal het misschien verschoven worden naar mei of zelfs juni, wat veel slechtere maanden zijn voor de detailhandelaren. dit zou er wel eens toe kunnen leiden dat de bloei van de economie veel meer over het jaar verspreid zal gaan worden."
wanneer er gevraagd wordt wat microsoft denkt van andere feestdagen, antwoordt meneer gates dat "kerst het vlaggenschip is van de feestdagen, dus we wilden hier beginnen. niet alle feestdagen zijn te koop en de ontwikkelingen zullen op de langere termijn wel winst moeten laten zien," waaruit opgemaakt kan worden dat feestdagen die nog niet zo lang bestaan niet de interesse hebben van microsoft.
hoewel de details van de overeenkomst nog moeten worden uitgewerkt en ter goedkeuring moeten worden voorgelegd aan de nma, heeft een vertegenwoordiger van de kerstman bevestigd dat de overeenkomst zelfs voor iemand van het kaliber van de kerstman omvangrijk was. sommige analisten denken dat de kerstman de kerstmarkt inmiddels verzadigd heeft en dat hij op zoek is naar andere middelen om zijn bedrijf te kunnen uitbreiden met jaarrond produkten en diensten. anderen denken dat de oude zwaargeschapen man graag wil gaan rentenieren in redmond.
(Hans teeuwen)
pi_33099644
jij en je kerrstmoppen.
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 15 december 2005 @ 13:00:39 #100
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_33099684
quote:
op donderdag 15 december 2005 12:59 schreef camplo het volgende:
jij en je kerrstmoppen.
het is toch bijna kerst!!
(Hans teeuwen)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')