SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo niet, dan toch...
quote:op maandag 12 december 2005 12:15 schreef topmaat het volgende:
weet je wie ik vanmorgen aan de lijn had???en had hij nog wat zinnigs te meldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mwah.quote:op dinsdag 13 december 2005 17:20 schreef mieks het volgende:
hijs 30 cm en schijt t hele bos onder..
paulus de bos bouter
zie de volgende linkquote:(trouwens hoe werkt zon spoiler ding?)
klassiekquote:op dinsdag 13 december 2005 17:30 schreef topmaat het volgende:
komt een patient rond 10 uur smorgens bij de dokter...
dokter: ik heb goed en ik heb slecht nieuws.
patient: begin voor de verandering maar eens bij het goede nieuws.
dokter: het labo heeft me de resultaten van uw bloedonderzoek meegedeeld. ze zeiden dat u maar vierentwintig uur meer te leven heeft.
patient: 24 uur !!!???en dat noem je verdomme goed nieuws !!! het kan niet slechter
wat is dan het slechte nieuws !!??!!??
dokter: ik probeer u al sinds gisterenmiddag te bereiken![]()
is dat een mop?quote:op woensdag 14 december 2005 18:25 schreef edje34 het volgende:
een andere visie op kerst
een jongen komt net terug van de zondagsschool en heeft daar van alles geleerd over de drie wijzen uit het oosten die kadootjes brachten bij het kindeke jezus. hij is er zo opgewonden over dat hij zijn ouders vertelt: "op zondagsschool heb ik vandaag alles geleerd over het eerste kerstfeest! toen was er helemaal nog geen kerstman en daarom waren er drie ouwe meneren op kamelen die de kadootjes rond moesten brengen! zelfs rudolf, dat leuke rendier met zijn rode neus was er nog niet en daarom hadden ze een grote ster aan de hemel zodat ze de weg niet kwijt konden raken!" [afbeelding]
quote:op woensdag 14 december 2005 18:25 schreef edje34 het volgende:
een andere visie op kerst
een jongen komt net terug van de zondagsschool en heeft daar van alles geleerd over de drie wijzen uit het oosten die kadootjes brachten bij het kindeke jezus. hij is er zo opgewonden over dat hij zijn ouders vertelt: "op zondagsschool heb ik vandaag alles geleerd over het eerste kerstfeest! toen was er helemaal nog geen kerstman en daarom waren er drie ouwe meneren op kamelen die de kadootjes rond moesten brengen! zelfs rudolf, dat leuke rendier met zijn rode neus was er nog niet en daarom hadden ze een grote ster aan de hemel zodat ze de weg niet kwijt konden raken!" [afbeelding]
ja of jij moet hem niet snappen,dan hier een simpele voor je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
die snap ik wel, maar hijs matig hoorquote:op woensdag 14 december 2005 18:39 schreef edje34 het volgende:
[..]
ja of jij moet hem niet snappen,dan hier een simpele voor je.
gedroomd over de kerstboom
een vrouw biecht tegen haar man het volgende op: "schat, ik heb toch zo raar gedroomd. het was kerst en in de woonkamer was onze boom versierd met allemaal penissen. blanke en zwarte, grote en kleine, dikke en dunne, besneden en onbesneden exemplaren en als piek fungeerde wat ik de perfecte penis zou willen noemen."
"die van mij, hč ... ?" jubelt de man.
"nee schat, helaas, niet die van jou," antwoordt de vrouw.
dan biecht de man op zijn beurt het volgende op: "weet je, ik heb bijna dezelfde droom als jij gehad. in onze woonkamer stond een kerstboom, versierd met allemaal kutjes. geschoren en ongeschoren, groot en klein, met gesloten en open lipjes en als piek fungeerde wat ik het perfecte kutje zou willen noemen."
"die van mij, hč ... ?" jubelt de vrouw.
"nee schat, helaas... in die van jou stond de boom."
[afbeelding]
kom jij dan eens met een goeiequote:op woensdag 14 december 2005 20:41 schreef mieks het volgende:
[..]
die snap ik wel, maar hijs matig hoor![]()
ik snap hem echt nietquote:op woensdag 14 december 2005 18:39 schreef edje34 het volgende:
[..]
ja of jij moet hem niet snappen,dan hier een simpele voor je.
quote:op woensdag 14 december 2005 21:08 schreef mieks het volgende:
waaeom hebben alle mannen een bierbuik?
ow ik dacht omdat goed gereedschap onder een afdakje hingquote:op woensdag 14 december 2005 21:44 schreef mieks het volgende:
dan heeft hun arme dwerg tenminste nog een dak boven zn hoofd!
het is toch bijna kerst!!quote:op donderdag 15 december 2005 12:59 schreef camplo het volgende:
jij en je kerrstmoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |