Dat vind ik eigenlijk wel een behoorlijk hoog K&W gehalte hebben en mag mijns inziens ook daarheen verkast worden. In GC is ook een opruiming geweest, het TPG medewerkers topic ging naar WGR, ook een prima verhuizing. Zo mag het ook gebeuren met studentenkamers, keetwoningen en al dat soort zaken.quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:05 schreef Renesite het volgende:
Als je kijkt naar bijvoorbeeld het topic 'keetwoningen' Wat heeft dat voor betrekking op School en Studie. Het kan ook in General Chat omdat het gewoon een leuk topic is om met mekaar te praten over je keetwoning. Enige meerwaarde dat het onder SES valt is ??? Het had ook in General Chat of in Klussen en Wonen gekunt, want je woont er in principe in.
Dan zou er dus niks veranderen eigenlijk. Je zou dan voor Amsterdam een SC krijgen voor de UVA, VU en HVA. Voor Rotterdam een HES, EUR en IH topic en voor Utrecht een UU en HVU topic....quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:05 schreef runaway het volgende:
misschien per stad een SC topic?
en dan voor de echt grote steden een onderscheid tussen HBO en UNI
Hier ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:43 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vind dat het (aanstaande) docenten topic zeker open moet blijven. Het gaat namelijk alleen maar over het onderwijs en problemen of juist leuke dingen hierbinnen. Die kunnen we onderling bespreken en ideeen opdoen met elkaar. Er wordt praktisch niet in geslowchat en het gaat echt alleen over onderwijs. Bovendien loopt de reeks heel traag en wordt er soms maanden niet in gepost. Het zou zonden zijn om deze te stoppen omdat er veel mensen echt tips en geruststelling kunnen houden.
Ik ben dus voor het topic openhouden
De rest weet ik niet daar post ik niet in.
Ja, das idd ook waar. Daar kom ik wel eens, maar vaak zijn de discussies daar niet heel interessant. In SES een topic per stad dan: [SC] RU en HAN ofzoquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Er bestaat wel een centraal Nijmegen topic in UVT: Nijmegen, het centrale topic deel 6
Maar toch...ook daar zit een vrij grote groep users, en wordt het vaak al lastig om verschillende personen te onderscheiden...ook daar zitten al veel verschillende mensen.
Opleidings-specifieke?quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:00 schreef Leonoor het volgende:
In het UU & HvU-SC-topic is geloof ik al meer dan een half jaar niet meer gepost, dus daar is schijnbaar niet echt veel behoefte aan.
Moet iedereen dan perse 2 SC-topics hebben: 1 voor de stad en 1 voor de opleiding? Lijkt me dat 1 sc-topic p.p. wel genoeg is (en in je opleidingstopic kom je vanzelf wel weer plaatsgenoten tegen, toch?).
(En je, ik weet dat dat andersom ook kan, maar ik vind opleiding belangrijker dan stad).
Ik stem voor alleen opleidings-specifieke SC's!
En HBO rechten opent maar een eigen topic![]()
Rechten = rechtenquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:00 schreef Leonoor het volgende:
In het UU & HvU-SC-topic is geloof ik al meer dan een half jaar niet meer gepost, dus daar is schijnbaar niet echt veel behoefte aan.
Moet iedereen dan perse 2 SC-topics hebben: 1 voor de stad en 1 voor de opleiding? Lijkt me dat 1 sc-topic p.p. wel genoeg is (en in je opleidingstopic kom je vanzelf wel weer plaatsgenoten tegen, toch?).
(En je, ik weet dat dat andersom ook kan, maar ik vind opleiding belangrijker dan stad).
Ik stem voor alleen opleidings-specifieke SC's!
En HBO rechten opent maar een eigen topic![]()
Goed punt.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:44 schreef Batman2k het volgende:
als het hanzehogeschool slowchat blijft bestaan vindt ik alles best
Het gebruiken van een wetboek maakt je nog geen jurist.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Rechten = rechten![]()
We gaan nog eens kijken voor de huidigen wat we er mee doen, maar er valt niet om heen te komen dat er een paar (kunnen) gaan sluiten zoals het dan nu lijkt (aant. mensen die voor/tegen zijn)
Een HBO rechten student kan best veel hulp nodig hebben van die hele goede echte geweldige toffe en vooral SLIMME mensen van de uni!quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:59 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Het gebruiken van een wetboek maakt je nog geen jurist.
Misschien wel, maar we willen de boel natuurlijk graag exclusief houdenquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een HBO rechten student kan best veel hulp nodig hebben van die hele goede echte geweldige toffe en vooral SLIMME mensen van de uni!![]()
![]()
Gelukkig bestaat ons vakgebied niet op HBO-niveau.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:06 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Misschien wel, maar we willen de boel natuurlijk graag exclusief houden![]()
Welke richting?quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat ons vakgebied niet op HBO-niveau.![]()
Dat klopt, én dat is ons idee ook niet, dat staat duidelijk in de OPquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
Er wordt in sommige topics enorm geslowchat. Maar andere topics (zoals het politicologietopic) hebben eik weinig van een slowchat, daar wordt alleen maar ontopic informatie uitgewisseld. Dus het lijkt me niet dat dat soort topics moeten sluiten.
Dat is eigen aan iedere net met gezag opgetuigde entiteit. Ze moeten immers hun bestaan rechtvaardigen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:28 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Na 112 delen vind ik dat een slowchattopic toch wel enige vorm van bestaansrecht heeft. Waarom heeft elke nieuwe mod opeens het idee dat er vanalles veranderd moet worden? Eerst al dat gedoe met Mutz en nu dit weer. Onder Vork en I.R. was het tenminste nog goed vertoeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |