En ik, maar niet voor het gangfeest. Idd verplaatsen die hapquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:46 schreef DonStefano het volgende:
Blijven alleen Gutnre en ik dus over bij die Fok!meeting....??![]()
voor achtergronden verwijs ik je naar het rechten slowchattopic... kun je meteen ook wat echte academische kennis opdoen!quote:
En dat terwijl ik me op zo'n twee meter afstand van je bevond na het college van Kortmannquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:39 schreef DonStefano het volgende:
Al zou je naast me zitten zou ik je nog niet herkennenMaar ik zal de volgende keer wel extra waakzaam zijn als ik het Studeon betreed.... ooit komt er een dag dat ik je achter Fok betrap!
![]()
wordt dit een heuse jacht?quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd naar Thisbe zelf en de reden dat ze zich zo graag verstopt. De uitdaging om haar te spotten wordt alleen maar groter, alleen een foto zou daarbij wel helpen.
Ik doe gewoon mijn haarkleur en naam betekent iets van manke/kreupele.. eer aan...quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
5 keer.
Ze zeggen wel eens iets over een ezel en een steen hè...
Met zn tweetjes kan het ook heel gezellig zijnquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:46 schreef DonStefano het volgende:
Blijven alleen Gutnre en ik dus over bij die Fok!meeting....??![]()
Het eerste wat ik dacht toen ik je bij Leren en Ontwikkeling zag zitten was dan ook: 'Goh, dat heeftie óók al niet gehaald blijkbaar'quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:01 schreef Mikkie het volgende:
*blabla*
Kauki heb ik al meerdere malen gespot...
Ik heb ooit je dvd van Beverly Hills Cop gekochtquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:01 schreef Mikkie het volgende:
[..].
Ik ben niet zo goed met gezichten.
Ik heb Mr. Trelawney al een aantal keer gezien, Kauki heb ik al meerdere malen gespot en Gutnre ooit eens tijdens een tentamen, maar daarna niet meer geloof ik.
Dus ik ben niet zo héél slecht
nu pas, die werd in Mei ofzo al aangekondigd, maar wel lekker eten daar dus voortaan.. beter!quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:30 schreef yozd het volgende:
Ej wat is dat nou? Een kebabtentje op Hoogeveldt?
Hehe, dat 2,5-5 euro probleem is net zoiets als die kebabtent op plein 44. Als je daar met extra vlees besteld moet je met een weegschaal het verschil in grammen gaan bepalenquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:41 schreef phvosdotcom het volgende:
Ik had het allereerste broodje![]()
Maar geen aanrader het broodje was koud en niet zoals je gewent bent van o.a plein 44.
En het allerergste het vlees was nog koud, dus moesten we het zelf warm maken in de oven.
Als je toch nog van plan bent om een broodje te kopen neem dan de kleine van ¤ 2,5 is bijna net zo groot als die van ¤ 5
![]()
Je hebt niets gemist hoor.. Ik ben nu 3 keer op het Beestfeest geweest en vond het die drie keer zwaar ruk. Erg overschat feestje, waar nog bij komt, dat je niet ff snel ergens anders heen kunt als het niet leuk is.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb de entree niet gehaald
Sorry hoor, maar die achterlijke lange rij die er stond was echt niet meer grappig. Vooruitzicht van anderhalf uur in de rij, ijskoude tenen en inmiddels een feeststemming die zwaar ingezakt was heeft mij en mijn kornuiten doen besluiten er van tussen te gaan... Volgende keer beter
Ik was er gewoon al om half 10quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb de entree niet gehaald
Sorry hoor, maar die achterlijke lange rij die er stond was echt niet meer grappig. Vooruitzicht van anderhalf uur in de rij, ijskoude tenen en inmiddels een feeststemming die zwaar ingezakt was heeft mij en mijn kornuiten doen besluiten er van tussen te gaan... Volgende keer beter
Haha, ik vond het ook erg gezelligquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:38 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Ik was er gewoon al om half 10
Het is altijd al erg vroeg druk bij het beestfeest. Het was weer erg gezellig, heb HetwasietsmeteenF nog gezien. En nog een blauwtje gelopen (sort of dan)
Nu snel slapen, morgen weer half 9 college![]()
Inderdaad, erg relaxedquote:
Ja het leven van een student gaat zeker niet over rozen!quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:23 schreef WooZ het volgende:
[..]
Inderdaad, erg relaxed
Dat ging met mij echter nergens over gister. Om 15.00 ging m'n wekker, opgestaan en naar m'n werkgroep gegaan. Om 17.30 zat ik alweer aan het bier in de Aesculaaf, zonder dat ik ook nog maar iets gegeten had
En net kom ik rond 13.00 uit bed, wil ik aan m'n surprise gaan werken, snij ik ram hard in m'n vinger![]()
Heeft m'n huisgenoot me naar de EHBO gebracht en hebben ze t geplakt![]()
En nu zit ik aan de overkant om zo naar college te gaan
hehequote:Op vrijdag 2 december 2005 15:23 schreef WooZ het volgende:
[..]
Inderdaad, erg relaxed
Dat ging met mij echter nergens over gister. Om 15.00 ging m'n wekker, opgestaan en naar m'n werkgroep gegaan. Om 17.30 zat ik alweer aan het bier in de Aesculaaf, zonder dat ik ook nog maar iets gegeten had
En net kom ik rond 13.00 uit bed, wil ik aan m'n surprise gaan werken, snij ik ram hard in m'n vinger![]()
Heeft m'n huisgenoot me naar de EHBO gebracht en hebben ze t geplakt![]()
En nu zit ik aan de overkant om zo naar college te gaan
Ja dat slaat helemaal nergens op! Tandheelkunde heeft ook het Dappenglaasje...quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:23 schreef DonStefano het volgende:
[..]
heheAesculaaf is trouwens ook erg okee
jammer dat ze bij Rechten niet zo'n ding hebben...
![]()
Hmm, halverwege de avond kwam een jongen die zelf op die gang woont omdat hij het zo saai vond.quote:
Nah, vind normaal iets niet zo heel snel erg gezellig, mischien dat er bepaalde omstandigheden hebben meegespeeld die een enigzins objectieve zienswijze op het gangfeest vertroebelde, om het maar eens intellectueel uit te drukken...quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:32 schreef Gutnre het volgende:
[..]
Hmm, halverwege de avond kwam een jongen die zelf op die gang woont omdat hij het zo saai vond.
Heeft hij slechte smaak of vind jij het gewoon snel gezellig?
Met ander woorden: je had genoeg gezopenquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:33 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Nah, vind normaal iets niet zo heel snel erg gezellig, mischien dat er bepaalde omstandigheden hebben meegespeeld die een enigzins objectieve zienswijze op het gangfeest vertroebelde, om het maar eens intellectueel uit te drukken...![]()
dat heeft idd oa zeker meegespeeld!quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:58 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Met ander woorden: je had genoeg gezopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |