Mogen jullie zelf bepalen, ik hoor het wel wat jullie nieuwe titel wordquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:25 schreef WooZ het volgende:
[..]
Dan kan je dat woordje 'slowchat' ook wel weghalen
jezus, wat bijdehand zo laat, na zo'n dag
Wát hilarischquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:11 schreef Kopstoot het volgende:
Gelukkig was ik gisteren vrij bij de Lage Landen..
Wat ik donderdag nacht toch meemaakte.. Mijn banden waren lek gestoken, dus dacht ik, ik neem wel een taxi op ;t station. Nouja, ik bij 't station een taxi aangehouden, die eikel vroeg 18 euro, ja zeg ik, dan wacht ik nog wel een uur op de eerste bus. Maar 't was me toch koud op 't station, dus ben ik maar in de eerste trein naar Arnhem gaan zitten, met de bedoeling er daar weer uit te stappen en warm in de trein terug naar Nijmegen te gaan. Echter, op een voor mij vreemd industrieterrein werd ik wakker in de trein. Plots zag ik de Amsterdam ArenA. Mooi klote, nouja trein naar Utrecht gepakt, en van daaruit de intercity Den Haag-Nijmegen. Een tijd later schrik ik wakker, Station Arnhem, ah leuk, we zijn er bijna.. Deze trein rijdt verder als intercity naar Ede-Wageningen, Utrecht, blahblah.. Wat bleek nu, was ik op 't keerpunt Nijmegen gewoon blijven slapen en de trein was al weer op de weg terug naar Den Haag. Dus sneleruit in Arnhem en toen de trein naar Nijmegen, toen maar dus bus genomen.. kwart voor 10 's ochtends kwam ik brak en moe thuis..
Nee, was wel Den Haag, in de ochtend en avondspits rijden er spitstreinen tussen Nijmegen en Den Haag/Rotterdam.. de eerste trein die 's ochtends nam, waar ik dus uitwilde, dat was die naar Den Helder.quote:
Hoeveel mooie vrouwen ben je dan? We kunnen moeilijk gaan delen.quote:Op maandag 28 november 2005 09:31 schreef Gutnre het volgende:
Hihi ik moest dit weekend in nijmegen blijven, kon niet komen naar mn werk dus = leuk.
En over de meeting:
Ik ben mooie vrouwen
Vertel!quote:Op maandag 28 november 2005 13:30 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ik hoef iig niet mee te delen in de mooie vrouwen hoorHeb vrijdag al een date.
Naar het gangfeest ga ik trouwens niet mee, heb vrijdagmorgen heel vroeg college, en dat is belangrijk.Moet jij ook naartoe Spinor, foei
(ik heb je vandaag denk ik wel gespot trouwens, weer links naast Ken)
Je kunt ook donderdag je deel "opeisen" (dat klinkt heel fout) en vrijdag alsnog naar je date gaan.quote:Op maandag 28 november 2005 13:30 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ik hoef iig niet mee te delen in de mooie vrouwen hoorHeb vrijdag al een date.
Daar moet ik inderdaad ook heen, maar ik heb niet zo veel slaap nodig. En ik zat inderdaad weer naast Ken dus je hebt waarschijnlijk de goede gespot.quote:Naar het gangfeest ga ik trouwens niet mee, heb vrijdagmorgen heel vroeg college, en dat is belangrijk.Moet jij ook naartoe Spinor, foei
(ik heb je vandaag denk ik wel gespot trouwens, weer links naast Ken)
Oh, is dat zo? Nou, dan ga ik mijn speurneus eens gebruiken.quote:Op maandag 28 november 2005 20:38 schreef Thisbe het volgende:
Ik zwaai wel vanuit mijn raam naar Hoogeveld![]()
Kopstoot ken ik trouwens wel, maar hij mij niet![]()
Je foto komt me tenminste erg bekend voor....En bovendien ben ik ook lid van de JFVquote:Op maandag 28 november 2005 20:41 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Oh, is dat zo? Nou, dan ga ik mijn speurneus eens gebruiken.
Overigens, ik doe niet aan afgesproken meetings en ga donderdag volgens mij naar Tilburg..
Houd je dat over mij dan ook stil..quote:Op maandag 28 november 2005 20:44 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Je foto komt me tenminste erg bekend voor....En bovendien ben ik ook lid van de JFVVerder mag je zelf raden wie ik ben!
Laat je het me even weten als je er achter bent? En vooral: vertel niemand dat ik op FOK zit![]()
Ja, waarom ook niet... maar waar gaat het gebeuren?quote:Op maandag 28 november 2005 17:02 schreef Gutnre het volgende:
maar goed, spinor donstefano en kopstoot komen dus ook?
Ik heb een postgeschiedenisquote:Op maandag 28 november 2005 20:54 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Houd je dat over mij dan ook stil..
Nou, weet je wat ik denk, dat ik daar nooit achter ga komen zolang als dat jij geen foto in je fotoboek hebt, want ik ben niet iemand die handig is met computers en dus IP-nummers kan traceren etc..
JFV![]()
Is dat de reden juist voor het geheim houden van je identiteit of is het de eerste aanzet tot je ontmaskering?quote:
Dat mag je zelf bedenkenquote:Op maandag 28 november 2005 21:40 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Is dat de reden juist voor het geheim houden van je identiteit of is het de eerste aanzet tot je ontmaskering?![]()
Vraag na vrijdag nog maar eensquote:
Ik heb verplicht af moeten kicken van mijn internet-/pc-verslaving vanwege RSI... Niet dat dat nu over is: dat kan nog wel weken/maanden duren, maar soms heb je de pc gewoon echt nodig (en dan kan je dus ook best even Fok!ken, vind ik)quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waar ben je ook zo lang geweest dan?
Daar moet je wel vanuit gaan ja, zo'n bal en fysiotherapie zijn alleen maar hulpmiddelen. Maar hey, als ik 5 keer mijn arm kan breken en relatief goed zelf kan herstellen, moet het jou ook lukkenquote:*blablabla*
Maar eigenlijk ga ik er vanuit dat ik het zelf allemaal wel kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |